Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Happybytes
4.0
1 000 verifiserte omtaler

Happybytes omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Happybytes opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.0
Bra
1 000 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#3
Utmerket
Happybytes er rangert
#3 av 22 mobilselskaper
79%
Utmerket
79% anbefaler Happybytes
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 1 000 omtaler om Happybytes

FILTRER OMTALER
734
50
35
60
121
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Happybytes
Happybytes har 1 000 verifiserte omtaler på Bytt.no

Super kundebehandling

Omtale av  Jan P. M

Fikk hjelp - veldig fort! Hyggelig samtale. Flink kundebehandler

Svar fra Happybytes
24.10.2023 12:06

Supert at du er happy med kundeservicen vår Jan P. Takk for hyggelig tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Happybytes?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Hurtig hjelp, billig og god / rask dekning 🔥

Omtale av  Kenneth

Veldig bra nett te god pris å hyggelige folk som svare hurtig !!

Svar fra Happybytes
23.10.2023 11:26

Takk for veldig hyggelig tilbakemelding og omtale Kenneth 🙌🏻 Thomas // Happybytes

Wifi tale

Omtale av  Stein A. H

De har ikke wifi tale som jeg trenger. Byttet til Happybytes med info at de har det.

Svar fra Happybytes
23.10.2023 11:25

WiFi-tale er på plass for Iphone i IOS 17 og vi håper det om kort tid er på plass i siste versjon av Android. Thomas // Happybytes

Brut I USA/California

Omtale av  Roy A

Jeg har vært veldig fornøyd med Happybytes. Spesielt når vi er i USA. Her er vi ca 14 uker hvert år. Denne gangen er det umulig å bruke mobilen til samtaler. Får ikke ringt til Norge eller her i California. Helt håpløst. Data fungerer utmerket. Kundeservice har prøvd, men ikke kommet i mål. Har restartet mobilen, tømt den, gjort alt kundeservice har foreslått +++. Min kone har samme problem. Fryktelig irriterende. Vi lever i 2023. Må jeg bytte selskap eller hva?

Svar fra Happybytes
20.10.2023 12:21

Har dessverre ikke noe godt svar på hva det skyldes men uansett kjedelig når det skjer. Verden anno 2023 har dessverre ikke blitt enklere dersom man ikke er en gigant som kan kreve sin rett. Thomas // Happybytes

Lite "det bare funker"-faktor

Omtale av  Herman

- Kronglete å ta i bruk med manuelt oppsett av tilgangspunkt for å få mobildata og MMS til å fungere. Dette ble ikke gjort enklere av at det var to ulike hjelpemidler som gav motstridende informasjon. - VoLTE (4G-tale) funket ikke. I FAQ lenker de til Telenor sin liste over telefoner som støtter dette. Min telefon er på den listen, og det fungerte helt fint med mitt gamle Talkmore-abonnement (som også er på Telenor-nett). - SMS fungerte ikke når jeg var på ferie i Italia. Disse problemene kunne sikkert ha blitt løst om jeg hadde tatt kontakt med kundeservice, men det er en så fundamental del av tjenesten at det ikke burde være nødvendig.

Svar fra Happybytes
20.10.2023 12:29

Det hadde nok, som du sier, løst seg med litt hjelp fra kundeservice ja. Tar uansett med oss dine konstruktive tilbakemeldinger. Thomas // Happybytes

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Beste erfaring med Happybytes

Omtale av  Audun

Har mange forskjellige leverandører siden slutten av 80 tallet av mobiltilbydere. Happybytes helt klart best ved byttet fra annen leverandør, umiddelbar kontakt på chat, sømløs overgang.

Svar fra Happybytes
20.10.2023 12:15

Tusen takk for at du har valgt oss Audun, og tusen takk for fantastisk tilbakemelding og omtale 🙏🏻 Thomas // Happybytes

Solid aktør

Omtale av  Erlend

Hadde litt småproblem i starten med eit SIM-kort som ikkje var i orden og dermed ikkje lot meg bruke mobildata. Dette vart fiksa med god hjelp frå kundeservice som tydeleg har fokus på å faktisk bistå kunden med å finne feil, ikkje oppfylle KPI-mål. Har hatt litt nedfall av mobildata, men ikkje ofte nok til at det er eit problem eller eit reelt irritasjonsmoment. Forbetringspotensialet er at abonnementet har krevd manuelt oppsett for å fungere no på to av to telefonar, begge to Android.

Svar fra Happybytes
20.10.2023 12:19

Flott at det ordnet seg med god hjelp fra kundeservice. Vi håper det kommer auto-oppsett i en oppdatering for Android om ikke lenge (styres dessverre ikke av oss). Takk ellers for konstruktive tilbakemeldinger. Thomas // Happybytes

Happybytes har 1 000 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Happybytes mener

Happybytes

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR