Happybytes opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Etter at happybytes påla meg å skifte til nytt sim kort! Så har jeg ikke kunne motta eller sende lange mms og bilder! Dette kunne jeg før jeg byttet simkort! Har fulgt deres anvisninger på hvordan få til dette! Men ingen suksess! Har også tatt kontakt på mail! Har alldri fått noe svar! :-( Jeg byttet til et dyrere abn. men har fremdeles det samme problemet! Vurderer sterkt! Å bytte abonnemang til et annet selskap! Om ikke de tar kontakt og ordner opp! Ellers har de vært bra på alt annet!
Hei Jan, Dette må vi da finne ut av slik at du får fikset MMS på mobilen din. Dersom du har sendt mail og ikke fått svar så må du a) sjekke at du har sendt til riktig e-post adresse ([email protected]) og b) søppelpost og spam på e-posten din, det kan nemlig hende at det har lagt seg der. Alternativt kan du chatte med oss via nettsiden vår, da får du rask og god hjelp :) Oskar // Happybytes
Hadde problemer med å få mobildata til å fungere på ny mobil. Prøvde manuelt oppsett iht guide og automatisk oppsett. Ingenting fungerte. Etter en kjapp support chat ble det ordnet. Fantastisk service :-)
Hei Audun, Så godt å høre at problemene løste seg og at du fikk den hjelpen du behøvde. Takk for hyggelig omtale! :) Oskar // Happybytes
Ingen problemer med dekning og hastighet, samt happy pris for stor datamengde!
Hei Thomas, Sånt blir vi happy av å høre - takk for omtalen! :) Oskar // Happybytes
Nylig oppgraderte Happybites abonnementene. Nå får vi 50% mer GB til sammen pris! Dette er rett og slett veldig bra mens "alt" alltid blir dårligere og dyrere!
Hei Barbara, Takk for hyggelig omtale, godt å høre at du er fornøyd kunde hos oss :) Oskar // Happybytes
Kjempefornøyd. Lave priser, god dekning. Fikk nylig satt opp inkludert datamengde helt uten videre - uten prisøkning! - bare fordi de hadde sett at den gjennomsnittlige forbrukeren bruker mer data enn før. For en service!
Hei Jobin, Takk for hyggelig omtale! :) Godt å høre at du er fornøyd med justeringen vi gjorde for våre kunder i går. Oskar // Happybytes
Super fornøyd med Happybytes! Svært enkel og oversiktlig app, ingen problemer med å finne frem :) Fornøyd med god kundeservice og!
Hei Julianne, Veldig godt å høre at du er fornøyd med oss, takker så mye for den fine omtalen :) Oskar // Happybytes
Når jeg kontakter kundeservice for å høre hvorfor samtale-venter ikke fungerer, viser det seg at de ikke støtter det (eller noe annet) på OnePlus "fordi Oneplus ikke har lagt til rette for det"(vas selvsagt, det er jo naturligvis denne minibedriften som må stå på for å bli fungerende, ikke milliardselskapet i andre enden). Ja, det er altså utrolig nok slik at alle samtaler hos happybyes går på 2G! Ikke rart jeg har opplevd rare problemer opp igjennom. Spurte også om dette var fikset nå, siden de mente jeg hadde gammel telefon - og jeg skal kjøpe ny nå - men det kunne de overhodet ikke svare på. Bytter i dag, både for meg, kona og ungen.
Hei Tore, Leit å høre at dere velger å forlate oss først og fremst. Det stemmer at Oneplus er et av de merkene som ikke har valgt å tilrettelegge for vår tjenesteplattform og innstillinger, da er det enkelte tjenester som VoLTE etc. som ikke vil fungere ut av boksen. Nå er samtalekvaliteten blitt såpass god med 2G at det vil fungere fint det også, men dersom man er avhengig av "Samtale venter" etc., så kan det bli noe begrenset ja. Dersom du skal kjøpe ny telefon nå så vil jeg mye heller anbefale Samsung eller Sony dersom du skal ha Android, eller iPhone dersom du skal ha det - disse fungerer helt fint med våre SIM-kort er tilrettelagt som vanlig :) Ønsker deg velkommen tilbake som kunde hos oss ved en senere anledning! Oskar // Happybytes