Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Happybytes
4.0
1 000 verifiserte omtaler

Happybytes omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Happybytes opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.0
Bra
1 000 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#3
Utmerket
Happybytes er rangert
#3 av 22 mobilselskaper
79%
Utmerket
79% anbefaler Happybytes
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 1 000 omtaler om Happybytes

FILTRER OMTALER
734
50
35
60
121
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Happybytes
Happybytes har 1 000 verifiserte omtaler på Bytt.no

Tregt og arrogant firma.

Omtale av  Tarjei

Som andre her har nevnt opplevde jeg en treghet i nettet som jeg aldri har opplevd med andre operatører. Fikk bla annet ikke avsluttet turer på elsparkesykkel, slik at jeg faktisk tapte penger på det. Da jeg delte opplevelsen min med kundeservice ble den fullstendig avvist. "Vi har akkurat samme dekning som Telenor", var svaret. De benektet at jeg kunne oppleve dette, og sendte heller en kopi av en avtale de har med telenor om dekning. Synes det er rart at man ikke er mer imøtekommende, men ser at den samme tonen går igjen i svarene til negative omtaler her på siden. De oppleves som hårsåre og eplekjekke. Hadde også et mareritt i Frankrike i sommer. Fikk samme sms flere hundre ganger fra hver eneste kontakt. Her var kundeservice behjelpelige og hyggelige, inntil de mente det var min kinesiske oneplus telefon sin skyld. Sant skal sies, det var visst flere norske som hadde problemer i Frankrike da, men ingen av de jeg jeg reiste med opplevde dette. Ingen av dem hadde Happybytes heller. Vil overhode ikke anbefale happybytes pga min opplevelse av nett som faller ut og er tregt og den arrogante kundeservicen som nektet å ta kritikken til seg. Har nå byttet til plussmobil og opplever ingenting av det jeg har nevnt her.

Svar fra Happybytes
08.04.2024 12:13

Hei Tarjei, Først og fremst leit å høre at det var sånn du opplevde ditt kundeforhold hos oss, slik skal det ikke være - hverken arrogant kundeservice eller treghet i nettet. Jeg ønsker gjerne å se nærmere på disse samtalene du har hatt med vår kundeservice, bare å kontakte meg på [email protected] - så skal jeg se nærmere på det. Til info benytter vi akkurat samme systemleverandør og tjenesteplattform som Plussmobil, så dersom det er plattform/tjenesteutofordringer du har hatt vil det være identisk opplevelse med de som med oss. Ønsker deg uansett velkommen tilbake som kunde hos oss ved en senere anledning, så både håper jeg og tror at det vil bli en mer happy opplevelse! :) Oskar // Happybytes

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Happybytes?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Flott kundeservice

Omtale av  Ka

Flott kundeservice etter en litt grov feil fra Telenor mtp en vill autopåfyll. Meget fint rettet opp fra Happybites ansatte.

Svar fra Happybytes
04.04.2024 14:48

Hei Ka, Godt å høre at du fikk den hjelpen du behøvde, og jeg kan forsikre deg om at den feilen der er rettet for alle våre kunder nå :) Oskar // Happybytes

Enkelt og greit

Omtale av  Stian

Returnerer til happybytes etter noen år hos annen leverandør. Var veldig fornøyd Da og er veldig fornøyd Nå. Rask og god hjelp fra support da jeg greide å kløne med aktivering av tvillingsim. Anbefales.

Svar fra Happybytes
04.04.2024 14:45

Hei Stian, Velkommen tilbake til oss! Godt å høre at du (fortsatt) er fornøyd med oss, og veldig takk for hyggelig omtale :) Oskar // Happybytes

Perfect team

Omtale av  Ovidijus

I have big problems with my new sim card. But your best team helped for me a lot.

Svar fra Happybytes
04.04.2024 14:47

Hi Ovidijus, Great to hear that you got the help you needed. Thank you for the five star review :) Oskar // Happybytes

MMS problem løst!

Omtale av  Steinar

Problem med MMS ble raskt og effektivt løst. Jeg var veldig godt fornøyd.

Svar fra Happybytes
04.04.2024 09:54

Hei Steinar, Godt å høre at du fikk fikset MMS problemet ditt, og takk så mye for omtale :) Oskar // Happybytes

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Svært fornøgd, prisauke frå januar 2024 og må bytte

Omtale av  Malfinn V

Har for det meste brukt abbnomentet fri bruk, svært fornøgd, men prisen har gått opp med kr 50 i mnd

Svar fra Happybytes
04.04.2024 09:53

Hei Malfinn, Leit å høre at du forlater oss, jeg ønsker deg velkommen tilbake til oss ved en senere anledning. Takk for omtale :) Oskar // Happybytes

Takk for hjelpen!

Omtale av  Arvid

Fleksibel hjelp når vi trengte det for å komme oss inn på telefon uten passord pga tofaktor. Ellers problemfritt.

Svar fra Happybytes
04.04.2024 09:50

Hei Arvid, Godt å høre at du fikk den hjelpen du behøvde og at kundeforholdet er problemfritt :) Takk for omtale. Oskar // Happybytes

Happybytes har 1 000 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Happybytes mener

Happybytes

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR