Happybytes opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med bredbånd og avtale og ikke minst raskt, hyggelig og god kundeservice.
Hei Katrine, Så godt å høre at du er fornøyd kunde hos oss, og tusen takk for omtalen! :) Oskar // Happybytes
God hjelp, så snart AI forlot chatten, og det kom kundebehandler på saken.
Hei Per, Så godt å høre at du fikk den hjelpen du behøvde, og takk for omtalen :) Oskar // Happybytes
Meget bra kundeservice! Gode priser, god dekning å bra app!
Hei Per, Takk for happy omtale! :) Oskar // Happybytes
Happybytes mangler mulighet for å sette dato for simkort bytte i løpet av bestillingsprosessen - men kundeservice ordnet raskt opp i det via chat! Litt artig at roboten sa jeg måtte ta kontakt på chat - mens jeg chattet med den...:-)
Hei Knut, Vi jobber med en løsning der dere selv kan velge dette under bestilling av abonnement, samme med om man ønsker fysisk eller digitalt SIM-kort. Takk for både innspill og omtale - også skal jeg ta en prat med HappyBot og be han være mer presis til neste gang :) Oskar // Happybytes
Gode priser og god kundeservice! Kam absolutt anbefales👍
Hei Sander, Takk for hyggelig omtale! :) Oskar // Happybytes
Jeg har utfordringer meg betalingsanmerkninger, og på rekordtid fikk vi ordnet både eierskifte og bruker (meg) slik at jeg ikke lengre var bondefanget i Norges dyreste abonnent. Jeg reiser til utlandet, og det er tusenlapper å spare, de forstod tidspresset, og hele prosessen ble gjennomført på få dager. Enestående!
Hei Kahu, Så godt å høre at det ordnet seg for deg, og at vi fikk deg som kunde! :) Takk for omtalen også. Oskar // Happybytes
Veldig god service, men fikk mer for pengene et annet sted.
Hei Inger, Takk for omtalen, og leit å høre at du valgte å forlate oss. Ønsker deg velkommen tilbake til oss ved en senere anledning :) Oskar // Happybytes