Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Happybytes
4.0
993 verifiserte omtaler

Happybytes omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Happybytes opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.0
Bra
993 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#3
Utmerket
Happybytes er rangert
#3 av 22 mobilselskaper
79%
Utmerket
79% anbefaler Happybytes
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 993 omtaler om Happybytes

FILTRER OMTALER
727
50
35
60
121
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Happybytes
Happybytes har 993 verifiserte omtaler på Bytt.no

Veldig dyr å bruke mobilen i noen europeiske land

Omtale av  Nico V

Ærlig sagt en stor skuffelse. Billig for data (jeg har 1Gb per dag), men jeg tviler på om dette med Telenor nettverk stemmer. Jeg har ofte dårlig nettverk der Telia funker bedre. Veldig veldig dyr for mobilsamtaler i noen europeiske land: Belgia 2,29 og Frankrike også 2,29 nok. Dette er latterlig. Det er en tariff som er vanlig i land med dårlig infrastruktur. For å sammenligne: Australia 0,8 Bangladesh 0,6 Bhutan 0,8 Belgia 2,29. Jeg tror eieren av Happybytes hater Belgia og Frankrike. Jeg sier opp, det å fakturere 2,29 nok for Belgia er ren BEDRAGERI og en stor NO GO for meg.

Svar fra Happybytes
10.01.2022 07:15

Bruk i Belgia og Frankrike er inkludert i abonnementet (EU/EØS) så jeg antar du mener samtaler fra Norge til disse landene. Dessverre er det ikke Happybytes som setter kostprisene til disse landene men vi er blant de alle billigste på dette og har vunnet flere tester av dette. Men jeg er ikke uenig at dette burde vært langt rimeligere. Redd du vil bli "langt mer bedratt" hos annen operatør. Thomas// Happybytes

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Happybytes?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dårlig dekning

Omtale av  Ronny

Merklig dårlig dekning i forhold til f.eks talkmore som også har telenor nettet, prøvd happybytes i 1 mnd nå og må bytte leverandør

Svar fra Happybytes
04.01.2022 07:24

Happybytes har 100% identisk dekning med det Telenor tilbyr egne kunder. Har du opplevd noe annet skyldes det andre ting. Les gjerne mer her https://happybytes.no/blitt-oppringt-av-telefonselger/ Thomas // Happybytes

Ikke bytt om du vil betale mer for data!

Omtale av  Alexander M

Her i dag 30 GB som jeg betaler for. Men kan maks bruke 1 GB daglig. I tillegg skal de ha 19,- ekstra per dag om du vil ha ekstra GB. Kan ikke og vil ikke anbefale dette firmaet til noen. Ren lureri.. Prøvde også å snakke med kundeservice, men de har blokka meg. Så før ikke tak i de...

Svar fra Happybytes
30.12.2021 09:35

Det du trekker frem her er jo en krystallklar del av abonnementet så hvordan du lander på at det er lureri er noe uklart. Vi er også veldig klare på at vår kundeservice er på chat og epost og der er vi veldig tilgjengelig. Thomas // Happybytes

God service - dårlig dekning

Omtale av  Olav J. J

Jeg vet ikke om det er dekning som er dårlig eller om jeg må bytte telefonen. Mulig jeg bytter til Ice som har bra tilbud på 5G telefon og abonnement

Svar fra Happybytes
30.12.2021 09:31

Med full Telenor-dekning på både 4G og 5G skal det være norges beste. Håper det hjalp med ny telefon. Thomas // Happybytes

Du blir godt kjent med kundeservice dersom du kjøper mobilt bredbånd

Omtale av  Atle

Happybytes mobil fungerer helt topp. Trådløst bredbånd meg 4G wifi ruter, er veldig ustabilt og man må regne med å bruke MYE tid til å ringe Happybytes kundeservice - og det ofte. Happybytes trådløst bredbånd ganske enkelt slutter plutselig å fungere, og det med fullt 4G signal til ruteren. Vi har behov for internett som fungerer uten at vi skal bruke så mye tid med deres kundeservice at vi ender opp som venner. Happybytes leverer ustabilt og krever for mye av vår tid. Har derfor bestilt overflytting av både internett og 2 mobil abonnementer til annen leverandør, og håper disse er seriøse leverandører som ikke spiser for mye av min tid. Poenget er at det er Happybytes som selv må bruke tid til å få systemene deres til å fungere stabilt, og ikke ta det for gitt at kundene er interessert i å måtte bruke tid på å ringe dere 2-3 ganger hver måned. Vi kommer kanskje tilbake som betalende kunder og ikke tele- og datateknikere den dagen dette poenget er noe ledelsen i Happybytes eventuelt har forstått også selv - og gjort noe med.

Svar fra Happybytes
29.12.2021 21:03

Jeg tror kanskje du forveksler oss med noen andre. Vi har ikke telefonisk kundeservice så har du tilbragt mye tid på telefonen med de du har hatt problemer er det ikke oss 🤔 Thomas // Happybytes

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Topp service og kjapp hjelp.

Omtale av  Mika

Hadde et problem (selvforskyldt) og det ble løst på 3 minutter!!

Svar fra Happybytes
28.12.2021 10:16

Vi er her for hjelpe, når du trenger oss. Takk for hyggelig omtale 🙏🏻 Thomas // Happybytes

Tommelopp

Omtale av  Ismael

Raske svar å få på Messenger (kundeservice). Også velformulerte mail man får av happybytes.

Svar fra Happybytes
20.12.2021 22:06

Takk for positiv tilbakemelding 👍🏻 Thomas // Happybytes

Happybytes har 993 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Happybytes mener

Happybytes

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR