Hadde problemer med å komme på nett i utlandet, en henvendelse så ble feilen rettet. Fikk svar meget raskt og en enkel guide fulgte med 😊.
Hei, Las M Tusen takk for superhyggelig omtale. Ta gjerne kontakt med oss på et senere tidspunkt dersom du skulle trenger ytterligere assistanse :) Ønsker deg en riktig fin sommer. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Bare positive ting å si om ICE. Rask og stabilt nett. Kundesupporen er den beste jeg har vært borti! Kontakter ICE lettvint på facebook så svarer de ofte innen 10 min og hjelper til med hva det skulle være og det er alltid hyggelige folk.
Hei, Marius Tusen takk for en super hyggelig omtale, Marius! Det varmer å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår. Ønsker deg og dine en riktig god sommer videre. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Fikk veldig grei og ryddig hjelp. Enkel var det også. Slike burde ice.net ha flere av.
Supert selskap, kommer aldri til å bytte! Men de burde ordne slik at flere abonnementer kan registreres på samme navn og få faktura til ulike epostadresser.
Hei, Alex Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å lese dette fra en trofast kunde! Send oss en mail til "[email protected]" så skal vi se hva vi får til. :) Det skal fungere å få tilsendt fakturaen til en annen e-post adresse om det er ønskelig. Håper på å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Er veldig imponert over kundeservice på Facebook. Er mindre imponert over at dere bruker femsifret nummer for telefonkontakt.
Hei, Geir Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med Kundeservicen på Facebook. Så lenge du er kunde hos oss så ringer du gratis til oss på 08200. Ønsker deg en riktig god sommer videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Alltid hatt kjempe bra dekning. Var på hyttetur for noen helger siden, jeg var den enesteste som hadde 4G under oppholdet, da de andre hadde Telenor. Er også et billig abbonoment man får masse ut av.
Hei, Hannah G Tusen takk for en hyggelig omtale, det varmer å høre at du er fornøyd med abonnementet ditt. Anbefal oss gjerne videre til venner og familie. :) Ønsker deg en riktig god sommer! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Ice.net tilbyr mobilabonnement som passer meg veldig bra. Data Rollover er kjekt for en som jobber på sjøen og ikke får brukt opp dataen den måneden jeg er på sjøen. Kan av og til trøble litt i grisgrendte strøk på nordvestlandet hvor mobildekningen kan være litt laber, men sett under ett passer ice.net veldig bra for meg og de har konkurransedyktige priser.
Hei, Kjetil Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å lese at du er fornøyd med vår nye tjeneste "Data rollover" Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200 Mvh Carl-Fredrik ice.net
Helt OK abonnement, men savner ekstra simkort (tvillingsim)
Rask og god hjelp. Hyggelige folk på messenger (Facebook) når behov for hjelp, eller når jeg trenger svar på spørsmål om mitt abonnement.
Hei, Susanne P Tusen takk for hyggelig omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd med hjelpen du har fått på Facebook. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en fin sommer! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Fantastisk bra kundeservice. Alltid raske svar og løsninger på problemer.
Har fulgt ice siden starten. Både nettverk og mobil. Det har vært utfordringer med dekning alt etter hvor du ferdes, men nå fremstår det hele som strømlinjeformet og effektivt. Også feilretting skjer raskt og med god info til bruker. Prismessig også på topp. Anbefaler stadig til andre. Mvh Kai
Hei, Kai I Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å høre at du anbefaler oss til andre. :) Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg og dine en riktig god sommer! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Fikk svar på det jeg lurte på i Chat etter kort tid og på en høflig og koselig tone.
Har hatt Ice både internett og mobil i flere år. Har aldri hatt problemer i Norge eller i utlandet. Genialt at når datapakken er oppbrukt går hastigheten ned men det kommer ikke regning på overforbruk.
Hei, Jens Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det varmer å lese slike tilbakemeldinger fra en trofast kunde! Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Bra dekning og god kundeservice og lett å kontakte dere.
Som enslig tar jeg med den lille ruteren når jeg hver helg drar på hytta. Jeg har alltid et stabilt nett.
Hei, Britt Tusen takk for en hyggelig omtale, Britt! Det varmer å høre at du er fornøyd med dekningen vår. Ønsker deg en riktig god sommer! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Veldig fornøyd med kundeservice når jeg har hatt bruk for det. Men, da jeg ble kunde fikk jeg et kampanjeabonnement, som skulle vare i 12 mnd. Nå nylig måtte jeg bytte abonnement for å ha muligheten til å bruke telefonen i utlandet. Generelt er det dårlig dekning.
Hei, Sindre A Takk for tilbakemeldingen. Det varmer å høre at du er fornøyd med Kundeservicen du har fått. Som følge av EU-direktivet knyttet til internasjonal roaming som startet 15 Juni, må alle telekom-operatører inkludere bruk i EU og EØS i sine mobilabonnement. I den forbindelsen lanserte vi nye abonnement med EU+ og kampanjeabonnementet du har i dag vil dessverre ikke være en del av det. Selv om det innebærer at prisen øker for deg med kampanjeabonnement, er EU-direktivet noe alle mobiloperatører må forholde seg til. Det vi derimot kan love deg er at våre mål fremdeles er å gi deg mest mobilbruk for pengene! Ønsker deg en riktig god sommer videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net