Meny
Mobilt bredbånd fra Ice
Bytt på nettsidene til Ice
7 GB
Mobilt bredbånd
2712 omtaler
7 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
15 GB
Mobilt bredbånd
2712 omtaler
15 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
50 GB
Mobilt bredbånd
2712 omtaler
50 GB
pr. mnd
479 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
100 GB
Mobilt bredbånd
2712 omtaler
100 GB
pr. mnd
599 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
300 GB
Mobilt bredbånd
2712 omtaler
300 GB
pr. mnd
799 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid

Mobilabonnement fra ice

Ice har i over ti år levert mobile bredbåndstjenester og lanserte i 2015 mobiltelefoni til privat- og bedriftsmarkedet. Ice har på kort tid blitt Norges tredje største mobilselskap, og er nå godt i gang med å bygge Norges tredje mobilnett. Ice sin visjon er å være en unik og annerledes mobiloperatør, som hver dag kjemper for å bli Norges mest anbefalte selskap.

Ice bygger Norges tredje mobilnett

Ice tar opp kampen mot Telenor og Telia og bygger nå Norges tredje mobilnett. I løpet av 2018 ønsker Ice med sitt nett å dekke 80% av befolkningen. I områder hvor Ice ikke tilbyr dekning selv benyttes Telia sitt nettverk.

ice omtaler og erfaringer
2,5/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
21
av 37 innen
mobilselskap
47%
anbefaler
ice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ikke til å stole på"
1 syns denne omtalen er nyttig

Feilsendte nytt sim uten å informere meg om at et nytt sim var bestilt. Nektet i ettertid for at det var skjedd. Forsøkte å sende regninger i lange tider etter at vi hadde forlatt Ice.

Hallgeir W
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Svindel med salg av mobilt bredbånd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Blei oppringt av ein seljar frå Ice på jobben 8. mars 2021. Han spurte om eg ville prøve ice sitt mobile breiband gratis i 3 månader. Så kunne eg velje om eg ville behalde det og starte å abonnere eller eg kunne returnere det kostnadsfritt. Han sendte ei melding som han sa at det stod det same som han hadde sagt i telefonen som eg måtte svare ja på for å få tilsendt modemet. Godtruande og på grunn av at eg var opptatt på jobben svara eg ja på meldinga utan å lese den. Eg fekk modemet og prøvde den både i heimen og på kontoret, men dekninga var dårleg, men eg trudde det ikkje hasta med å returnere den. I påska hadde eg god tid og las over meldinga eg hadde fått frå Ice der det stod at eg hadde bunde meg til eit abonnement for 18 mnd. Det var likevel 30 dagers returrett. Eg kontakta Ice kundesenter 3. april og forklarte situasjonen til ei grei dame som lovte å ordne opp. Ho ville stoppe abonnementet straks, og sa at det var berre å returnere modemet så ville alt vere i orden. Ho ville også sjekke korleis seljarane oppførte seg sa ho. Eg returnerte modemet rett over helga (det kosta meg 100 kr i returfrakt) og trudde at alt var ok. Eg har også mobilabonnement hos Ice. Der var det på 1. rekninga pålagt ca. 100 kr. i frakt. Eg vart litt irritert ettersom seljaren hadde sagt at alt skulle vere kostnadsfritt for meg, men eg tenkte ikkje å bry meg meir med det. Så får eg ei ny rekning idag med bruddgebyr på 3354,16! Håper dei trekker den og kjem med ei unnskyldning. Den blir uansett ikkje betalt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Hadde vært veldig bra hvis de slår av Telia roaming! Data frihet fungerer nesten aldri pga. Telia!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har nøyaktig like god dekning på ice pluss nettet og Ice Telia nettet men mobilen kobler seg støtt og stadig på Telia sitt nett og bruker opp mine 8 GB Telia data selv om jeg har kjøpt 1000 GB datafrihet og har full dekning på ice pluss nettet. Kundeservice sier koble til ice pluss nettverket manuelt. Jeg har gjort det tusenvis av ganger men det forhindrer allikevel ikke at mobilen kobler seg til Telia sitt nett etter en stund. Jeg har tatt opp dette med kundeservice et utall ganger men får til svar at ingen andre har samme problemet. Jeg leser her og andre steder om andre som er like frustrerte over dette som jeg her. Jeg fikk også høre av en som jobber i NRK at dette var hovedgrunnen til at NRK aldri vurderte ICE som mobilleverandør så ICE taper nok hundre tusener av kunder på grunn av dette roaming tullet på Telia sitt nett. Jeg er så lei at jeg holder på å spy og bytter over til Telia sitt nett med Telia X og jeg blir da sikret stabilt nett og slipper et tonn med frustrasjon. ICE kan få meg og en haug med andre kunder tilbake hvis de slutter samarbeidet med Telia fordi da forsvinner hovedgrunnen til at mange ikke kan ha ICE fordi Telia ødelegger mye mer for ICE enn ICE vinner på den tullete ødeleggende oppkoblingen på Telia sitt nett. Kundeservice ikke si jeg skal kontakte dere, jeg har gjort det snart hundre ganger og får ALDRI løst dette problemet fordi dere ikke har verktøy siden de på teknisk avdeling ikke gir kundeservice verktøy til å la kundene som ønsker å reservere seg mot den påtvungne Telia roamingen som vi ikke verken trenger eller ønsker!

Svar fra ice
07.05.2021 09:03
Hei! Så leit å høre at du føler det sånn. Dersom du vil at vi skal ta en nærmere titt på dette, er det fint om du kan sende en e-post til [email protected] med hele navnet ditt og nummeret det gjelder. Mvh Christine, Ice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt, kranglete kundeservice"

Svært tungvint å komme ut av edderkoppnettet deres. Det er opp til 2 måneders bindingstid uansett hva de påstår i reklamene deres. Les godt gjennom Ice sitt abonnement vilkår før å foreta noe valg.

Svar fra ice
30.04.2021 12:58
Hei, Adrian Vi opererer ikke med 2 måneders binding på noen av våre abonnement, så det jeg lurer på er om du mente 12 måneders binding? Det er isåfall rett dersom du kombinerer telefonkjøp med abonnement hos oss. Ettersom man får en god rabatt på telefonen så blir man bundet opp med ett år. Aldri lenger enn det. Om det er oppsigelsetiden du mener i dette tilfellet, er den ut inneværende måned. Hvis det er noe uklart med bindingstid og vilkår må du gjerne sende meg en e-post til [email protected] så skal jeg forklare deg så godt jeg kan :) Ha en fin fredag! Mvh. Tina ice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Dobbelfakturering ved bytte av navn mobilabonnement"

Jeg skulle bytte navn på mobilabonnementet med samme mobilnummer. Ringte ice net i midten av oktober og ba de overføre abonnementet til nytt navn fra november. Får til svar ingen problem. Så mottar jeg faktura på dobbel betaling i november. Både på det gamle navnet og på det nye, selv om jeg har avsluttet forholdet i oktober og betalt ut oktober.

Svar fra ice
30.04.2021 12:58
Hei, Linda Her må det ha skjedd en feil! Har du vært i kontakt med oss tidligere angående dette eller har du oppdaget det først nå? Kan du sende meg en e-post til [email protected] med hele navnet ditt og nummeret det gjelder. Om du i tillegg har fakturanumrene også så hadde det vært glimrende. Vi skal se om ikke vi kan få løst dette sammen :) Ha en fin helg! Mvh. Tina ice
Jorunn S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
4 syns denne omtalen er nyttig

Føler meg oppriktig talt rundlurt av Ice. Hvordan i alle dager skulle jeg vite at jeg selv må sperre for en tjeneste jeg ALDRI har bedt om= Strex🤬 Møkkaselskap!!!!

Svar fra ice
26.04.2021 15:54
Hei, Jorunn Så leit å høre at du føler deg lurt. Dersom du vil at jeg skal ta en nærmere titt på abonnementet ditt eller noe annet, er det fint om du kan sende en e-post til [email protected] med hele navnet ditt og nummeret det gjelder. Ha en fin dag. Mvh. Tina ice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God dekning, god pris = fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hadde problemer med dekning hjemme tidligere (telenor), ingen problemer med ice. Alt jeg ønsker av et mobilabonenent inkludert for en god pris. Vært kunde i snart 2 år og er meget fornøyd.

Svar fra ice
26.04.2021 15:52
Hei, Anja Dette var veldig hyggelig lesning :) Det gleder meg å høre at du er fornøyd! Ha en fin helg. Mvh. Tina ice
Prudence
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"So far I am happy with Ice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Changed to Ice for a while now and I am happy with the very good price, customer services and also the app that shows me how much Gb I have used and can also tranfer to next month. No any problems yet with Ice.

Svar fra ice
26.04.2021 15:45
Hi, Prudence I'm so happy to hear that you are satisfied with your subscription and I hope that the good experience will continue :D Have a nice day! Best regards Tina ice
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR