Meny

Bedriftsabonnement fra Ice

Bytt på nettsidene til Ice
Vis flere valg
Ønsket data pr. mnd
Data pr. mnd
0 GB
0 GB 20+ GB
MOBILNETT
SIM TYPE
ANDRE VALG
Omtaler
Data/mnd
Pris/mnd
1 GB
SIM-kort
2982 omtaler
1 GB
pr. mnd
149 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
3 GB
SIM-kort
2982 omtaler
3 GB
pr. mnd
199 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
8 GB
SIM-kort
2982 omtaler
8 GB
pr. mnd
249 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
16 GB
SIM-kort
2982 omtaler
16 GB
pr. mnd
299 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
30 GB
SIM-kort
2982 omtaler
30 GB
pr. mnd
399 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
50 GB
SIM-kort
2982 omtaler
50 GB
pr. mnd
499 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
IceMAX Bedrift
SIM-kort
2982 omtaler
100 GB
pr. mnd
549 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid

Mobilabonnement fra Ice

Ice har levert mobile bredbåndstjenester i over et tiår, og lanserte i 2015 mobiltelefoni til privat- og bedriftsmarkedet. Helt siden den gang har ice bygget Norges nye mobilnett, ice+, med ett mål for øyet; å utfordre og forbedre det norske mobilmarkedet

Ice bygger Norges tredje mobilnett

Ice har bygget et moderne mobilnett for å utfordre de etablerte aktørene i bransjen. De siste årene har ice investert milliarder av kroner i utbyggingen av basestasjoner. ice har dekning i hele Norge og utvider stadig, for å sikre god 4G og 5G-dekning over hele landet. I dag har ice 99,6% befolkningsdekning og en oppetid på 99,9%. I områder hvor ice ikke tilbyr dekning selv benyttes Telia sitt nettverk.

ice omtaler og erfaringer
2,3/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
21
av 26 innen
mobilselskap
45%
anbefaler
ice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fullstendig kaos.."

Bestilte ny telefon med abonnement. Telefon ble sendt pr post. Varsel om at telefonen kunne hentes gikk til søppelpost (veldig vanlig fikk jeg vite fordi Modina som sender ut for ice sender så mye så det oppfattes som spam!) Telefonen ble sendt i retur. Ny avtale ble inngått, men etter en god stund fikk jeg beskjed om at det muligens ikke kom telefon før etter Jul. DET var uaktuelt med avreise Namibia på Julaften. Det fantes en telefon på icebutikk i Ski..reis dit var beskjeden, så kansellerer vi din bestilling gjort på nett. Vi gjør det mens du er der så vi er sikker på at du får den ene telefonen de har før vi kansellerer. Jeg reiste til Ski (bor på Magnor 14 mil unna). Men neida. De hadde telefon, men avtalen jeg hadde tok det et par dager å få registrert kansellert! Jeg måtte reise hjem, men ble forsikret gjentatte ganger at telefonen ventet på meg..altså reservert. Da jeg fikk beskjed om at ny avtale kunne inngås forsøkte jeg å få kontakt med butikken på Ski for å forsikre meg at telefonen lå der. Komplett umulig. Reiste dit, men telefonen var solgt!! Reis til STORO, vi har en der.. Seriøst?? Dekker ice mine reiseutgifter?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Konstant null dekning"

Etter et år med ice er det nok. Dårlig eller ingen dekning mye og ofte. Ble lurt inn i ett godt tilbud, det var billig. Det var det også så det stemte, men det er jo ikke noen hjelp i at det er billig når det ikke er signal.

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Måtte bytte leverandør pga ingen dekning i området jeg arbeider i."

Hadde 24mnd bindingstid fra februar 2022. Etter bytte til selskap med dekning i mitt arbeidsområde ( Ørsdalen, Rogaland ) fikk jeg fra ICE en faktura pålydene kr. 7412,50. Er dette riktig vil jeg på alle mulige måter opplyse potensielle nye ice-kunder om å styre unna dette. Jan S.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Skjønner ikke hvorfor folk er misfornøyd"

Jeg har hatt Ice helt siden Chess ble kjøpt opp av Telia, og gikk til helvete. Før det hadde jeg vært Chess-kunde i nesten 10 år, tror jeg. Jeg fikk vite ved en tilfeldighet at mange av Chess' ansatte hadde gått over til Ice etter "sammenslåingen". Telia er vel en slags "gigant" som skal ta Telenor på monopol, som er helt fair. Men følelsen er at Telenor drives av oppegående voksne folk, mens Telia drives av en gjeng tenåringer. Men dette var off-topic! Jeg har ikke TElenor, fordi Ice hadde bedre priser. Bottom line er at jeg er, og har vært siden jeg byttet, strålende fornøyd med Ice. Det er lett å komme i kontakt med kundeservice (alfa og omega!!), Ice-ansatte har fått grundig opplæring (like viktig!) og kan sine egne produkter og tekniske ting. Hver eneste henvendelse jeg har hatt har blitt besvart på noen minutter, og alltid løst på første henvendelse. De er konkurransedyktige på pris og er et oppegående, godt drevet selskap. 10/10, anbefales. Hilsen fornøyd kunde

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Hvor er mobilen min?"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg kjøpte iPhone 13 fredag 25. november. På e-posten stod det at den skulle komme fra 1-4 virkedager, men det er tydeligvis feil. Vi har ikke fått noen melding om at den har blitt sendt eller noe, så vi vet ingenting om hvor den er. Skal jeg bare fortsette å vente? Jeg syntes ikke dette var noe bra.

Svar fra ice
02.12.2022 15:30
Hei, Frøya Så leit å høre at du ikke har fått mobilen din ennå. Siden jeg ikke har innsikt i abonnementet ditt herfra, anbefaler jeg at du kontakter kundeservice på [email protected] Da skal vi selvfølgelig hjelpe deg 😊 Mvh Julie ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Har ikke wifi tale"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jobber i gruve å er helt avhengig av wifi tale å det har ikke ice med iphone

Svar fra ice
30.11.2022 15:45
Hei Geir Det er helt riktig at vi ikke tilbyr wifi tale til iphone enda, men det blir lansert wifi tale for flere modeller fortløpende, så vi håper dette er på plass snart. Mvh Stine Ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ice abonnement"
1 syns denne omtalen er nyttig

I dag har jeg 2 abonnement. For min sønn ung bruker 30 gb og meg selv 1 gb. Hvor jeg har avtale slik at min sønn over fører det han ikke bruke til meg i løpet av måneden og det må han gjøre når ny måned starter for 2 abonnement betaler jeg ca 400 kroner pr måned. Og det er jeg fornøyd med. Men jeg har også forhandlet meg frem til den pris selv. Og i tillegg fikke jeg 2 måneder gratis i oppstarten. Så desember vil bli første måned jeg betaler for. Så jeg er fornøyd med ice.

Christer
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Ice lurer til seg nye kunder"
1 syns denne omtalen er nyttig

Min kone fikk en tlf fra Ice med et tilbud hun trodde var bra. Hun ba derfor selger ta kontakt med meg som er eier av familiepakken og betaler regningen for abonnement våres. Det viste seg at tilbud bare var et velkomst tilbud på 2 måneder og derretter vil bli dyrere en det vi betaler for familie pakke hos Onecall. Selger ringte opp igjen til hun og påsto at jeg hadde godkjent overføring til dem. Nå Forsøker Ice å overflytte vår familiepakke med eierskifte av mitt nr som jeg har hatt i 30 år over til hennes navn og gi hun regningene i fremtiden. Når jeg som eier ringer ice kundeservice og ber dem kanselere bestillingen og forteller at selger har lurt min kone til et dårligere tilbud. Så tar de ikke dette til seg og sier at d er kona mi som må ordne. Hva blir d neste?? Skal de ringe barna og tilby ny mobil mot å svare ja på en melding??

Svar fra ice
24.11.2022 09:19
Hei, Christer Dette var leit å høre. Nå har jeg ikke innsyn i hva som har skjedd i din sak, så jeg kan kun skrive på generelt grunnlag. Når det bestilles et abonnement hos ny operatør i et annet navn enn den som eier nummeret i dag, må det bekreftes en SMS med eierskifte fra nummeret som skal overføres. Nummeret blir ikke overført til oss før SMS-en er bekreftet. Mobiloperatørene i Norge har i henhold til norsk lov ikke lov til å hindre et mobilnummer fra å overføres fra en operatør til en annen. Derfor er det strenge rutiner når det gjelder bekreftelse av eierskifte. Jeg håper at dette løser seg for dere og ønsker deg en god kveld! Mvh. Julie ice.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR