Meny

Bedriftsabonnement fra Ice

Bytt på nettsidene til Ice
Vis flere valg
Ønsket data pr. mnd
Data pr. mnd
0 GB
0 GB 20+ GB
MOBILNETT
SIM TYPE
ANDRE VALG
Omtaler
Data/mnd
Pris/mnd
1 GB
SIM-kort
2911 omtaler
1 GB
pr. mnd
149 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
3 GB
SIM-kort
2911 omtaler
3 GB
pr. mnd
199 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
8 GB
SIM-kort
2911 omtaler
8 GB
pr. mnd
249 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
16 GB
SIM-kort
2911 omtaler
16 GB
pr. mnd
299 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
30 GB
SIM-kort
2911 omtaler
30 GB
pr. mnd
399 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
50 GB
SIM-kort
2911 omtaler
50 GB
pr. mnd
499 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
IceMAX Bedrift
SIM-kort
2911 omtaler
100 GB
pr. mnd
549 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid

Mobilabonnement fra Ice

Ice har levert mobile bredbåndstjenester i over et tiår, og lanserte i 2015 mobiltelefoni til privat- og bedriftsmarkedet. Helt siden den gang har ice bygget Norges nye mobilnett, ice+, med ett mål for øyet; å utfordre og forbedre det norske mobilmarkedet

Ice bygger Norges tredje mobilnett

Ice har bygget et moderne mobilnett for å utfordre de etablerte aktørene i bransjen. De siste årene har ice investert milliarder av kroner i utbyggingen av basestasjoner. ice har dekning i hele Norge og utvider stadig, for å sikre god 4G og 5G-dekning over hele landet. I dag har ice 99,6% befolkningsdekning og en oppetid på 99,9%. I områder hvor ice ikke tilbyr dekning selv benyttes Telia sitt nettverk.

ice omtaler og erfaringer
2,4/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
21
av 26 innen
mobilselskap
46%
anbefaler
ice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig dekning, dårlig service og ekstreme bruddgebyr"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bruddgebyr på 5000 kr med liten skrift Dekning som ikke er god nokk Ikke fornøyd med Kundeservice

Svar fra ice
29.06.2022 09:30
Hei, Andreas Dette hørtes ikke bra ut! Kan du sende meg en e-post til [email protected] med navn, nummer og en liten oppsummering av saken? Da kan jeg få undersøkt dette nærmere for deg. Ønsker deg uansett en fin dag og god sommer. Mvh Charlotte ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Supert på Østandet hvor jeg oppholder meg med Ice pluss"

Har normalt god Ice pluss dekning på begge hytter, så jeg kan streame TV. Data Sim, rollover og overføring av data til kona er også vesentlige funksjoner. Super kundeservice.

Svar fra ice
29.06.2022 09:30
Hei, Jan Så godt å høre at det fungerer så bra for deg! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding 🤩 Ønsker deg en fin dag og god sommer! Mvh Charlotte ice.no
Ståle S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Superfornøyd med Ice"

Funker som bare juling.Vært på tur med venner som har Telenor, som motvillig innrømmer at de ikke har dekning 😎Billig også, ingen konkurrerer i pris. VELDIG FORNØYD

Svar fra ice
29.06.2022 09:30
Hei, Ståle S Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Dette varmer hjertet vårt 🥰 Ønsker deg en fin dag og god sommer! Mvh Charlotte ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Overgang til ny operatør Ice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Snakket med selger som var kjempe ivrig på å selge, fikk frem en god avtale. Men ble lovet at overføring til Ice skulle gå helt smertefritt, siden jeg er avhengig av mobil til en hver tid. Fikk ikke sim-kort innen overflytting. Fikk beskjed med service at det bare er å stikke innom 7eleven eller narvesen. Sikkert flott det, for dem som bor i byen...

Svar fra ice
21.06.2022 16:07
Hei, Joakim Så dumt at ikke SIM-kortet kom frem i tide. Forstår frustrasjonen din dersom du bor et stykke utenfor byen. Her burde vi ha forskjøvet overføringen av nummeret ditt og sendt deg et nytt SIM-kort per post. SIM-kortet sendes som A-post og vi har derfor ingen mulighet til å kunne spore dette. Det kan ha forsvunnet i postgangen, dessverre. Send meg gjerne en e-post til [email protected] dersom det er noe annet jeg kan bistå med. Ønsker deg en fin dag! Mvh Tina ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice og ingen vilje til å hjelp kunder"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg skulle eierskifte min abonnement med annen familiemedlem, slik at jeg ikke stå som administrator men de nektet oss uten å gi begrunnelse for det. Første sa de at jeg skulle selv ta kontakt med kredittsjekk byrå ( nie som jeg synes er veldig rart ) for å spørre om hvorfor kredittsjekk ikke gikk igjennom. Jeg tok kontakt med kreditsjekkbyrå og de sa at det er Ice som må si hvorfor det ikke gikk gjennom siden begge to har god inntekt og ingen gjeld. Jeg tok kontakt tilbake med Ice og de sa, vi kan dessverre ikke hjelp deg. Prøve neste måned.

Svar fra ice
21.06.2022 16:07
Hei, Julia Det var leit å høre om opplevelsen din! Vi har ingen innsikt i av hva som er årsaken til at kredittsjekken ikke ble godkjent. Kredittvurderingene er basert på en total vurdering og betyr ikke at man nødvendigvis er registrert med anmerkninger. Det er flere faktorer som inntekt - lån etc som spiller inn. Etter en kredittsjekk vil man motta et brev med informasjon om Gjenpart av kredittvurdering. Her informeres det om at Ice Communication Norge har foretatt en kredittsjekk av dem. Det informeres også om hvilke data som ble undersøkt og hva vi fant. Ha en fin dag! Mvh Tina ice.no
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"mobil bredbånd"
1 syns denne omtalen er nyttig

helt dårlig erfaring med ice bredbånd((( haster holder hele tider 2-4mbit/s ellers mistet kontakt, må restartet mange ganger

Svar fra ice
21.06.2022 16:07
Hei, Alla Kjempeleit å høre at du opplever dette! Send oss en e-post på [email protected] så skal vi se om ikke vi kan få hjulpet deg. Ønsker deg en fin dag! Mvh Tina ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Bruddbebyr på 7.300 kr etter å ha vært mobilkunde i 5,5 år"

Jeg prøvde å bytte abonnement for et par år siden. Da var jeg en eller to mnd. unna avtaleperioden på 3 år, men fikk helt sjokk over at bruddgebyret var så mye som 7.000 kr. Dermed sa jeg at da får jeg bare bli hos dere litt til, for å spare de 7.000. Siden jeg nå igjen har fått bruddgebyr på over 7.000 kr, startet visst bindingstiden på nytt da jeg prøvde å bytte sist. Utrolig

Svar fra ice
13.06.2022 20:30
Hei, Stig Dette hørtes litt rart ut. Vi vil gjerne se nærmere på dette. Send oss en e-post til [email protected] med ditt navn, telefonnummer og en kort oppsummering av saken. Med vennlig hilsan Marianne Ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Hva betyr feil 0?"
2 syns denne omtalen er nyttig

Får ikke sendt sms i utlandet. Dritabonnement. Har skjedd før, da jeg hadde ice. Skal hjem og bytte abonnement

Svar fra ice
03.06.2022 15:13
Hei, Siv! Så dumt at du opplever problemer i utlandet! 😔 Om du sender oss en epost til [email protected] skal vi hjelpe deg med å feilsøke problemet og finne en løsning for deg. Du kan også kontakte vårt kundesenter på telefon 21 00 00 00 for øyeblikkelig hjelp! 😊 Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR