Meny
Bedriftsabonnement fra Ice
Bytt på nettsidene til Ice
1 GB
Fri tale, SMS og MMS
2734 omtaler
1 GB
pr. mnd
129 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
6 GB
Fri tale, SMS og MMS
2734 omtaler
6 GB
pr. mnd
349 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
18 GB
Fri tale, SMS og MMS
2734 omtaler
18 GB
pr. mnd
499 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
50 GB
Fri tale, SMS og MMS
2734 omtaler
50 GB
pr. mnd
649 kr
eksl. mva
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid

Mobilabonnement fra ice

Ice har i over ti år levert mobile bredbåndstjenester og lanserte i 2015 mobiltelefoni til privat- og bedriftsmarkedet. Ice har på kort tid blitt Norges tredje største mobilselskap, og er nå godt i gang med å bygge Norges tredje mobilnett. Ice sin visjon er å være en unik og annerledes mobiloperatør, som hver dag kjemper for å bli Norges mest anbefalte selskap.

Ice bygger Norges tredje mobilnett

Ice tar opp kampen mot Telenor og Telia og bygger nå Norges tredje mobilnett. I løpet av 2018 ønsker Ice med sitt nett å dekke 80% av befolkningen. I områder hvor Ice ikke tilbyr dekning selv benyttes Telia sitt nettverk.

ice omtaler og erfaringer
2,5/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
21
av 37 innen
mobilselskap
47%
anbefaler
ice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Supert"

Alt virker som det skal, god kundeservice og fin brukervennlig app som gir god oversikt over forbruk både for meg og mine barn.

Svar fra ice
15.06.2021 13:20
Hei, Hans Takk for god tilbakemelding. Dette var hyggelig å høre. Mvh. Christine ice.no
Tor I. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Byttet til ice, kjempe fornøyd."
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg byttet fra Talkmore til Ice etter at jeg ble kontaktet av en hyggelig selger på telefon. Et valg jeg IKKE angrer på. Ikke bare er Ice MYE billigere, men de har også svært god dekning. Hos Ice får du mye for pengene, derfor bør du gi dem en sjanse. Da hjelper du også til slik at Telenor og Teila ikke får monopol. Det vil vi ikke ha i Norge! Siden jeg reiser en del så er dekning for min del svært viktig. Hos Talkmore hadde jeg flere ganger problemer med at samtalen falt ut, Hos ice har ikke dette vært et problem, alltid god dekning! Kundeservice er ikke noe jeg ofte bruker, så her kan jeg ikke uttale meg. Men håper at jeg får den hjelpen jeg trenger, når jeg en gang trenger det. :-)

Svar fra ice
15.06.2021 13:21
Hei, Tor Takk for god tilbakemelding. Dette var hyggelig å høre. Mvh. Christine ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"7000 kr i bruddgebyr uten opplysing om det"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dette er min verste opplevelse innen kundebehandling og skjulte vilkår. Aldri opplevd så sterk frustrasjon og forbannelse over eit produkt eller tjeneste som med Ice Bedrift. Var kunde der i ein lengre periode, før eg fann ut at eg betalte mykje meir enn hos konkurrentane, sjølvsagt ville eg bytte. Men det kosta skjorta, 7000kr i bruddgebyr som aldri var opplyst om på forhånd. STYR UNNA

Svar fra ice
14.06.2021 14:40
Hei, Elias Dette var synd å lese at du føler det sånn. Det er fint om du sender oss en e-post til [email protected] med mobilnummeret / kundenummeret ditt og en kort forklaring av saken, slik at vi kan se nærmere på dette for deg. Mvh. Christine ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig wifi"

Veldig dårlige forhold/kvalitet på wifi. Har prøvd alle tenkelige muligheter for utbedring, uten å ha lykkes. Styrken opp/ned varierer hver gang jeg foretar målinger, kun med sekunder imellom disse. Gir tildeles full stopp i mottak hvis 2 personer surfer samtidig på nettbrett.

Svar fra ice
13.06.2021 15:51
Hei, Thore Dette var synd å lese. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med MBB nummeret eller kundenummeret dette gjelder, samt litt kort om hva saken gjelder, slik at vi kan sjekke ut dette for deg. Mvh. Christine ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Prisen er bra, dårlig dekning for den som farter rundt"

Prisen er veldig god. Hvis det bare var meg som privatperson, som stort sett er nærområde, ville jeg vært riktig fornøyd. Men mannen min jobber som servicemann og er rundt omkring på Østlandet. Han river nesten av seg håret i frustrasjon over dårlig dekning og venter desperat på å bli hentet tilbake til Telenor.

Svar fra ice
11.06.2021 20:07
Hei, Kaisa Dette vil vi se nærmere på. Vårt nett skal være godt utbygd og dekke over 90% av alle husstander i Norge. Send oss gjerne en e-post med fullt navn og telefonnummer samt adressen dere, plus gjerne noen av områdene mannen din har hatt problemer med dekningen til [email protected], så skal vi sjekke hvordan forholdene er. Mvh. Christine ice.no
Gordongordon
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Forferdelig samtals kvalitet ikke mobildata"

På tross av god dekkning på dekkningskart opplever jeg ofte dårlig samtalekvalitet jeg prövervåvringe opp igen Men ofte hjelper det ikke Jeg har bra med data men hva hjelper det når jeg ikke får brukt det? Jeg har testet forskjellige telefoner med samme forferdelige resultat På kundeservice som jeg nå har gitt opp å ringe till sa de at det sikkert ersim kortet tok over 2 uker å få det Kundeservice virket å ha gitt opp Kanskje får de disse telefonerne hele dagen uten egentlig kunne hjelpe

Svar fra ice
11.06.2021 20:06
Hei, Gordon Så leit å høre at du opplever problemer med dekningen din. Det kan være evt. utfall på adressen din. Men det er også mulig du må ha hjelp av de på teknisk support for å finne ut av problemet. Det er fint om du sender oss en e-post til [email protected] med mobilnummeret / kundenummeret ditt, samt adressen du befinner deg på og hvilken telefon du benytter, slik at vi kan se nærmere på dette for deg. Mvh. Kristine ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Problemfritt abonnement"

God kundebehandling ifm endring av abonnement, og generelt problemfritt å være kunde. Kommer raskt gjennom på telefon, vennlige kundebehandlere.

Svar fra ice
09.06.2021 08:24
Hei, Kavorka Takk for god tilbakemelding. Dette var hyggelig å høre. Mvh. Christine ice.no
Bjørn E. N
Kundetilfredshet
Kundeservice
"dårlig omtale"

Beklager så mye at jeg ga dere en dårlig omtale for litt siden for antatt dårlig dekning. Sorry! Det var en feil på telefonen. Mvh Bjørn E. N

Svar fra ice
14.06.2021 14:38
Hei, Bjørn Takk for tilbakemeldingen din! :) Så godt å høre at du fant ut av problemet! Dersom det skulle være andre ting du kommer over, kan du kontakte oss på kundeservice, så hjelper vi deg så godt vi kan. Mvh. Kristine ice.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR