Meny
Mobilabonnement fra Ice
Bytt på nettsidene til Ice
Mobil 100 MB
Fri tale, SMS og MMS
2523 omtaler
0,1 GB
pr. mnd
109 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
2523 omtaler
1 GB
pr. mnd
149 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2523 omtaler
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
2523 omtaler
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 8 GB
Fri tale, SMS og MMS
2523 omtaler
8 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
2523 omtaler
12 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 20 GB
Fri tale, SMS og MMS
2523 omtaler
20 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
2523 omtaler
30 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer

Mobilabonnement fra ice

Ice har i over ti år levert mobile bredbåndstjenester og lanserte i 2015 mobiltelefoni til privat- og bedriftsmarkedet. Ice har på kort tid blitt Norges tredje største mobilselskap, og er nå godt i gang med å bygge Norges tredje mobilnett. Ice sin visjon er å være en unik og annerledes mobiloperatør, som hver dag kjemper for å bli Norges mest anbefalte selskap.

Ice bygger Norges tredje mobilnett

Ice tar opp kampen mot Telenor og Telia og bygger nå Norges tredje mobilnett. I løpet av 2018 ønsker Ice med sitt nett å dekke 80% av befolkningen. I områder hvor Ice ikke tilbyr dekning selv benyttes Telia sitt nettverk.

ice omtaler og erfaringer
2,7/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
19
av 35 innen
mobilselskap
49%
anbefaler
ice
Espen F. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Her er det bare å styre langt unna"

Styr unna, dårlig dekning, holder ikke hva de lover etc. Rett og slett dårlig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bytte abonnement"

Hei jeg ble kunde hos dere men vi har trykket på feil abonnement kan dere værsåsnill bare bytte det med den andre abonnement som koster 50 kroner per måned. Mvh Hosseini

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dyrt og dårlig service"

Jeg var kunde i mange år og betalte faktura gjennom nettbank. Så øket de prisene og plusset på fakturagebyr kr 55,- pr måned, selv om jeg betalte via nettbank. Når jeg henvendte med til "kundeservice" så skyldte de på meg at jeg hadde endret på avtalen i banken, men det var jo for å kunne betale økningen i pris. Merkelig at de har kunder overhode. Jeg skiftet til Talkmore og har nå et billigere abonnement og dobbelt så mye data pr måned.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Tar aldri telefonen"

Ikke rask nok 4G linje til å koble til Smart TV! UTROLIG VARIABEL hastighet gjør at telefon og nettbrett blir koblet ut hvert kvarter eller oftere. Har kjøpt det feteste Mest nettet fra Jensen med867 Mbps uten at det hjalp. Virker som ren svindel!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Irriterende"

Tekstmeldinger og bilder som sendes meg kommer ikke igjennom. Folk som ringer meg hører meg veldig dårlig og gir nesten opp.

Anmagritt H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Selskapet påstår jeg ikke har kjøpt telefonen min med verken mobilbytte eller forsikring"

Kjøpte s10+ i juli. Telefonen får knust skjerm i april. Jeg ringer med en gang til ice som finner min mobilbytte avtale tilslutt etter litt leting. Men han sier jeg selv måtte ringe ett annet nr han ga meg for å melde skaden der neste dag da de var stengt dit jeg skulle melde skaden. Jeg ringer etterhvert nret jeg fikk men var en feil i nummeret så måtte ringe kundeservice igjen. Men personen jeg nå snakker med finner ikke verken mobilbytte avtale eller forsikring på tlf min. Stemmer ikke sier jeg for jeg spesifiserte at det skulle være med mobilbytte avtale. Og hvem betaler flere hundre kroner bare for en mobil på nedbetaling pluss abonnement utenom på 399kr å så er det ikke forsikring til mobilkjøpet automatisk? Å når jeg kjøper mobilen over en telefonsamtale å jeg sier jeg må ha inkl mobilbytte så jeg får bytta tlf etter en viss tid. Dette påstår nå selskapet her at det ikke er verken bytte eller forsikringsavtale her og dermed kan vi ikke gjøre noe med dette. Ærlig talt flere i min familie og venner er hos dere men disse vil mistes om dere ikke ordner opp her.. Og dere tar kjøp over telefon og nekter for at kunden har bedt om bytteavtale osv. siden dere i alle fall ikke har klart ordnet dette og ikke tar ansvar for denne STORE FEILEN. HILSEN MEGET SKUFFET OG DÅRLIG BEHANDLET KUNDE

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig 4g"
3 syns denne omtalen er nyttig

Utrolig treig og dårlig 4g sel om mann befinner seg midt i Oslo. Hadde aldri problemer med å åpne annonser på finn. Nå må man vente, vente lenge på at bilder åpnes. Streaming av film skjer ikke pga plagsom buffering.

Svar fra ice
13.07.2020 09.14
Hei Aleks,

Tusen takk for din henvendelse! Det er veldig leit å høre at 4G går tregt hos deg. :-( Du skal kunne forvente en hastighet mellom 60 og 350 Mbit/s, med 4G. Jeg ønsker å ta en nærmere titt på saken din.

Send meg gjerne en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-)

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Aldri opplevd makan"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har aldri opplevd så dårlig dekning og internett tilgang! Kan ikke annbefales på noen måte. Greit kundeservicen var bra den ene gangen med det hjelper ikke når problemet aldri blir løst!

Svar fra ice
13.07.2020 09.13
Hei Iselin,

Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at mobildata ikke fungerer som det skal. :-( Slik skal det selvsagt ikke være.

Send meg gjerne en e-post til bytt.no@ice.no om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-)

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR