Meny

Mobilabonnement fra Ice

Bytt på nettsidene til Ice
Vis flere valg
Ønsket data pr. mnd
Data pr. mnd
0 GB
0 GB 20+ GB
MOBILNETT
SIM TYPE
ANDRE VALG
Omtaler
Data/mnd
Pris/mnd
Velkomsttilbud fra Ice
Prøv Ice i 2 mnd med 30 GB til bare 1 kr pr. mnd!
SIM-kort
2960 omtaler
30 GB
pr. mnd
1 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Annonse
iceJunior 1 GB
SIM-kort
2960 omtaler
1 GB
pr. mnd
0 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
iceJuniorPluss 1 GB
SIM-kort
2960 omtaler
1 GB
pr. mnd
50 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Mobil 1 GB
SIM-kort
2960 omtaler
1 GB
pr. mnd
149 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
iceUng 3 GB
SIM-kort
2960 omtaler
3 GB
pr. mnd
149 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Mobil 3 GB
SIM-kort
2960 omtaler
3 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
iceUng 8 GB
SIM-kort
2960 omtaler
8 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
iceUng 16 GB
SIM-kort
2960 omtaler
16 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Mobil 8 GB
SIM-kort
2960 omtaler
8 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Mobil 16 GB
SIM-kort
2960 omtaler
16 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
iceUng 30 GB
SIM-kort
2960 omtaler
30 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Mobil 30 GB
SIM-kort
2960 omtaler
30 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
iceUng Max
SIM-kort
2960 omtaler
100 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
iceMax
SIM-kort
2960 omtaler
100 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid

Mobilabonnement fra Ice

Ice har levert mobile bredbåndstjenester i over et tiår, og lanserte i 2015 mobiltelefoni til privat- og bedriftsmarkedet. Helt siden den gang har ice bygget Norges nye mobilnett, ice+, med ett mål for øyet; å utfordre og forbedre det norske mobilmarkedet

Ice bygger Norges tredje mobilnett

Ice har bygget et moderne mobilnett for å utfordre de etablerte aktørene i bransjen. De siste årene har ice investert milliarder av kroner i utbyggingen av basestasjoner. ice har dekning i hele Norge og utvider stadig, for å sikre god 4G og 5G-dekning over hele landet. I dag har ice 99,6% befolkningsdekning og en oppetid på 99,9%. I områder hvor ice ikke tilbyr dekning selv benyttes Telia sitt nettverk.

ice omtaler og erfaringer
2,3/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
21
av 26 innen
mobilselskap
45%
anbefaler
ice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Tåpelige regler for åpning og stenging av mobilt bredbånd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt mobilt bredbånd fra ICE i en årrekke. Kjøpt og betalt utstyret selv (ikke leieavtale). De siste to årene har jeg hatt mindre bruk for dette (brukt på hytta), og oppdager så at om du ikke selv følger med så reåpnes abbonentet automatisk etter 9 mnd - og det tar ca 3 mnd å stenge det igjen. Har medført at jeg to år på rad har måttet ut med 1000-vis av kroner for en tjeneste jeg ikke har benyttet.

Svar fra ice
22.09.2022 15:03
Hei, Lennart Så leit å høre at du ikke er fornøyd med ice. Ved frys av abonnement må man melde i fra måneden i forkant. Skal for eksempel abonnementet fryses fra 31. oktober, må man melde i fra i september. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] så kan vi selvfølgelig se nærmere på det. Mvh Julie ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"betaler for noe som ikke fungerer"
1 syns denne omtalen er nyttig

fungerer ikke i heisen, garasjen, kjeller og hytta svært missfornøyd med opplevelsen hos ice

Svar fra ice
21.09.2022 07:58
Hei, Artur. Så leit å høre at du ikke er fornøyd med oss og at du valgte å bytte mobiloperatør. Dekningen kan variere på steder som du beskriver. Beklager at du hadde en slik opplevelse. Vi jobber med å bygge ut dekningen i hele Norge og du er selvfølgelig hjertelig velkommen tilbake ved en senere gang. Mvh Julie ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Frekke kundebehandlere"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært i kontakt med ice flere ganger den siste tiden, da jeg ikke har fått mobildata dekning, midt i Oslo. De ansatte svarer meg frekt og spydig, og mener at dette er noe jeg må forvente som kunde. Ehh nei! Så ønsker jeg å si opp abonnementet, hvor en kundebehandler ender opp med å diskutere med meg hvorfor jeg har feil, og at han skal ha på det rene at han har rett?!? Frekkere kundeservice har jeg aldri opplevd maken til. Endelig fått byttet, og det blir onecall på meg fremover.

Svar fra ice
19.09.2022 12:07
Hei, Laila Dette var leit å høre. Som kunde hos oss skal man føle seg ivaretatt i alle ledd, og jeg beklager hvis det ikke har skjedd for deg. Jeg håper du finner deg til rette hos OneCall, men du skal vite at du er hjertelig velkommen tilbake til oss hvis forholdene skulle endre seg. Mvh Anne ice.no
Reidar D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Misfornøyd kunde."
2 syns denne omtalen er nyttig

Ice klarer ikke å levere mobilt bredbånd til bobilen min. Dårlig, eller ingen hjelp å få fra kundeservice.

Svar fra ice
14.09.2022 11:22
Hei Reidar Dette hørtes ikke helt bra ut. Kan du sende oss en e-post til [email protected] med navn, telefonnummer/kundenummer og en oppsummering av hva som har skjedd slik at vi kan undersøke dette nærmere? Håper å høre fra deg. Ønsker deg uansett en fin dag.
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Helt ok"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bra abonnoment, grei pris, men sliter litt med dekning til tider.

Svar fra ice
13.09.2022 09:32
Hei Thomas Så fint å høre at du er fornøyd med oss. Siden du har opplevd litt problemer med dekingen anbefaler jeg deg at du kontakter oss så vi kan få hjulpet deg til å finne mulig løsning. Du kan da sende oss en mail på [email protected]
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Usaklig leverandør."
3 syns denne omtalen er nyttig

Får beskjed av selger om stabilt nett. Merker med en gang jeg bytter over at dette ikke stemmer. Etter et år bytter jeg tilbake til min tidligere mobiloperatør, eneste som holder meg til ICE et år er bindingstid. ICE stenger da sim-kortet mitt før jeg har fått nytt fra den nye leverandøren. Dette stenger de den 2. September, for så å sende meg regning for hele September noen dager etterpå. Anbefaler virkelig ikke ICE til noen.

Svar fra ice
13.09.2022 09:32
Hei Dette var trist å lese. Om du ønsker at vi ser nærmere på dette for deg, kan du sende oss en e-post til [email protected] med navn, telefonnummer og en forklaring på hva saken handler om. Da undersøker vi dette mer enn gjerne for deg. Ønsker deg uansett en fin dag.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og bra."
2 syns denne omtalen er nyttig

Fordelen med ICE er at man har 1000GB på ICE+ til 99 kroner, og at jeg kan gi bort rolloverdata til dattera. Fornøyd med appen og nettsida, enkelt og oversiktlig. Eneste problem jeg har er at telefonen min hele tida har lyst til å benytte Telia sitt nett (ice) framfor ice sitt eget nett (ice+), da benyttes ikke data fra 1000GB kvoten, men av den vanlige kvoten, dette sjøl om det er dekning med ice+. Skal man strømme en film må jeg velge ice+nett manuelt, og la telefonen ligge helt i ro for å bruke ice+nettet. Det var også litt surt at ekstra data-sim ikke kan bruke av 1000GB kvoten, så det simkortet var litt bortkasta, så det sa jeg opp. De fleste ting kan løses i appen, men de gangene jeg har vært i kontakt med kundeservice har jeg fått rask hjelp. Det hadde vært fint om datamengden man har brukt hadde blitt spesifisert på faktura. På "min side" forvinner brukt datamengde etter 3 måneder. Kan være fint å følge med på hvor mye man har brukt i løpet av året og slik se om abonnementet er tilpasset faktisk bruk. Nå benytter jeg et Excel ark....

Svar fra ice
09.09.2022 10:33
Hei Finn! Så fint å høre at du er fornøyd med oss. Siden du har opplevd litt problemer med tilkoblingen til ice+ anbefaler jeg deg at du kontakter oss så vi kan få hjulpet deg til å finne en best mulig løsning. Du kan da sende oss en mail på [email protected] Tar med tipset angående spesifisert databruk videre. Ønsker deg en fin dag Mvh Stine Ice.no
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Awesome"

Leverer det de lover. Leverer det de lover. Leverer det de lover.

Svar fra ice
08.09.2022 08:37
Hei, Tommy Det er supert å høre at du er fornøyd med oss! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en super dag! Mvh Jonas ice.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR