Meny
Mobilabonnement fra Ice
Bytt på nettsidene til Ice
iceJunior 1 GB icePluss*
Fri tale, SMS og MMS
2621 omtaler
1 GB
pr. mnd
0 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
iceJuniorPluss 1 GB icePluss*
Fri tale, SMS og MMS
2621 omtaler
1 GB
pr. mnd
50 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 100 MB
Fri tale, SMS og MMS
2621 omtaler
0,1 GB
pr. mnd
109 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
2621 omtaler
1 GB
pr. mnd
149 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2621 omtaler
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
iceUng 4 GB
Fri tale, SMS og MMS
2621 omtaler
4 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
2621 omtaler
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
iceUng 8 GB
Fri tale, SMS og MMS
2621 omtaler
8 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 8 GB
Fri tale, SMS og MMS
2621 omtaler
8 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
2621 omtaler
12 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 20 GB
Fri tale, SMS og MMS
2621 omtaler
20 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
2621 omtaler
30 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer

Mobilabonnement fra ice

Ice har i over ti år levert mobile bredbåndstjenester og lanserte i 2015 mobiltelefoni til privat- og bedriftsmarkedet. Ice har på kort tid blitt Norges tredje største mobilselskap, og er nå godt i gang med å bygge Norges tredje mobilnett. Ice sin visjon er å være en unik og annerledes mobiloperatør, som hver dag kjemper for å bli Norges mest anbefalte selskap.

Ice bygger Norges tredje mobilnett

Ice tar opp kampen mot Telenor og Telia og bygger nå Norges tredje mobilnett. I løpet av 2018 ønsker Ice med sitt nett å dekke 80% av befolkningen. I områder hvor Ice ikke tilbyr dekning selv benyttes Telia sitt nettverk.

ice omtaler og erfaringer
2,6/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
21
av 37 innen
mobilselskap
48%
anbefaler
ice
Jan C. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra med trådløst, god dekning, god Service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det er god dekning overalt. Jeg har også ice-net. Hjemme til tv og internet. Man får mye data for en billig penge.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Helt elendig har ikke annet å si. Ingen dekning og treigt nett. Søppel!!!!

Svar fra ice
22.11.2020 09.33
Hei, Brede

Det er veldig leit å høre at du har problemer med dekning og tregt nett. :-(

Send oss gjerne en e-post, til bytt.no@ice.no, og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg.
Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no.

Mvh
Tina
ice.no
Toralf K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ny test av Ice dekning."
1 syns denne omtalen er nyttig

Har nå testet Ice i Agder på nytt. (Har testet tidligere også). Jeg må si jeg er meget fornøyd med Ice nå. Ice har bygget ut mye nå med Ice+ dekning i den siste tiden. De har flere områder de kan forbedre, noe jeg regner med de gjør nå i nær tid. Jeg vil gi Ice tommel opp for nå skjer det noe. Kundeservice er også helt topp, terningkast 6.

Svar fra ice
22.11.2020 09.32
Hei, Toralf

Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss nå, både dekning og vår kundeservice. :-)

I dag dekker ice+ 94% av Norges befolkning, og utbyggingen fortsetter hver dag. I de områdene vi ikke tilbyr ice+ enda får du automatisk dekning i Telias nettverk.

Mvh
Tina
ice.no
Oddvar M. V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Hastighet på ICE+ en brøkdel av lovet"
2 syns denne omtalen er nyttig

Tenkte 1000 GB ved behov med 10 mbps hørtes flott ut. Men skulle lest om andre folks anbefalinger her inne først. Får under 3 mbps, selv etter å ha endret på innstillingene ice anbefaler, i haugesund hvor kartet til ice sier det er god dekning. Dette er ganske langt unna det ice sier om at en kan streame i HD. Blir byttet bort fra snarest og kommer aldri til å anbefale det til noen.

Svar fra ice
22.11.2020 09.30
Hei, Oddvar

Det er veldig leit å høre at du opplever lav hastighet med Data Frihet. Data Frihet kan du få opptil 10 Mbit/s hastighet.

Selv om 9 av 10 av alle mobilkunder i Norge kan få gleden av Data Frihet i vårt eget mobilnett (ice+), vet vi også at noen av våre kunder bor i områder hvor vi ennå ikke har bygget egen ice+ dekning. Du får derfor friheten til å prøve tilleggstjenesten i 30 dager. Får du ikke datafriheten du ønsker innen 30 dager får du pengene tilbake.

Send oss gjerne en e-post, til bytt.no@ice.no, og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg.
Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no.

Mvh
Tina
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ice viderefakturerer svindel til sine kunder"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg får plutselig en skyhøy regning. De viderefakturerer fra svindel selskaper. Jeg har sendt skriftlig email angående dette, men de svarer ikke. Nå får jeg inkassofaktura, jeg har betalt det jeg skal, og trukket fra svindelen. Dårlig kundeservice. Jeg har ringt flere ledd bakover for å komme til bunns i svindelen, men det er ingen som tar på seg ansvar.

Svar fra ice
22.11.2020 09.27
Hei, Olaug

Send oss gjerne en e-post, til bytt.no@ice.no, og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette med fakturaen, med deg.
Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no.

Mvh
Tina
ice.no
Kundetilfredshet
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Veldig dårlig dekning, skurrer etter 2 minutter, må gå ut for å snakke med folk. Kaldt nå!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Umulig å ha en samtale inne i huset. Må stå i hagen. Veldig dårlig dekning.

Svar fra ice
20.11.2020 15.15
Hei, Ingrid

Jeg forstår at det er kjedelig å ikke kunne ha en samtale når du er inne i huset ditt. :-(

Send oss gjerne en e-post, til bytt.no@ice.no, og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg.
Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no.

Mvh
Tina
ice.no
Arnfinn H
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Svindel"

Har blitt trukket for mye på nedbetaling av telefonkjøp. Men ice svarer ikke. Advarer alle ikke bruk dette selskapet

Svar fra ice
20.11.2020 15.13
Hei, Arnfinn

Det er selvfølgelig beklagelig at du har blitt trukket for mye for nedbetaling av et telefonkjøp.

Send oss gjerne en e-post, til bytt.no@ice.no, og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg.
Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no.

Mvh
Tina
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeoppfølging"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ice legger på faktirakostnader uten å informere eller forklare hva dette er( kr 99,- per måned) Betaler da 299,- for et 199, - abonnement.

Svar fra ice
20.11.2020 15.12
Hei, Kirsten

Det bruker å stå på side to på fakturaen din, hva du har blitt fakturert for. Du kan også se dette via Min Side eller i appen.

Send oss gjerne en e-post, til bytt.no@ice.no, og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg.
Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no.

Mvh
Tina
ice.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR