Meny
Mobilabonnement fra Ice
Bytt på nettsidene til Ice
iceJunior 1 GB icePluss*
Fri tale, SMS og MMS
2710 omtaler
1 GB
pr. mnd
0 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
iceJuniorPluss 1 GB icePluss*
Fri tale, SMS og MMS
2710 omtaler
1 GB
pr. mnd
50 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Mobil 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
2710 omtaler
1 GB
pr. mnd
149 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Mobil 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2710 omtaler
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
iceUng 4 GB
Fri tale, SMS og MMS
2710 omtaler
4 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Mobil 4 GB
Fri tale, SMS og MMS
2710 omtaler
4 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
iceUng 8 GB
Fri tale, SMS og MMS
2710 omtaler
8 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Mobil 8 GB
Fri tale, SMS og MMS
2710 omtaler
8 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Mobil 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
2710 omtaler
12 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Mobil 20 GB
Fri tale, SMS og MMS
2710 omtaler
20 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Mobil 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
2710 omtaler
30 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid

Mobilabonnement fra ice

Ice har i over ti år levert mobile bredbåndstjenester og lanserte i 2015 mobiltelefoni til privat- og bedriftsmarkedet. Ice har på kort tid blitt Norges tredje største mobilselskap, og er nå godt i gang med å bygge Norges tredje mobilnett. Ice sin visjon er å være en unik og annerledes mobiloperatør, som hver dag kjemper for å bli Norges mest anbefalte selskap.

Ice bygger Norges tredje mobilnett

Ice tar opp kampen mot Telenor og Telia og bygger nå Norges tredje mobilnett. I løpet av 2018 ønsker Ice med sitt nett å dekke 80% av befolkningen. I områder hvor Ice ikke tilbyr dekning selv benyttes Telia sitt nettverk.

ice omtaler og erfaringer
2,5/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
21
av 37 innen
mobilselskap
47%
anbefaler
ice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Hadde vært veldig bra hvis de slår av Telia roaming! Data frihet fungerer nesten aldri pga. Telia!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har nøyaktig like god dekning på ice pluss nettet og Ice Telia nettet men mobilen kobler seg støtt og stadig på Telia sitt nett og bruker opp mine 8 GB Telia data selv om jeg har kjøpt 1000 GB datafrihet og har full dekning på ice pluss nettet. Kundeservice sier koble til ice pluss nettverket manuelt. Jeg har gjort det tusenvis av ganger men det forhindrer allikevel ikke at mobilen kobler seg til Telia sitt nett etter en stund. Jeg har tatt opp dette med kundeservice et utall ganger men får til svar at ingen andre har samme problemet. Jeg leser her og andre steder om andre som er like frustrerte over dette som jeg her. Jeg fikk også høre av en som jobber i NRK at dette var hovedgrunnen til at NRK aldri vurderte ICE som mobilleverandør så ICE taper nok hundre tusener av kunder på grunn av dette roaming tullet på Telia sitt nett. Jeg er så lei at jeg holder på å spy og bytter over til Telia sitt nett med Telia X og jeg blir da sikret stabilt nett og slipper et tonn med frustrasjon. ICE kan få meg og en haug med andre kunder tilbake hvis de slutter samarbeidet med Telia fordi da forsvinner hovedgrunnen til at mange ikke kan ha ICE fordi Telia ødelegger mye mer for ICE enn ICE vinner på den tullete ødeleggende oppkoblingen på Telia sitt nett. Kundeservice ikke si jeg skal kontakte dere, jeg har gjort det snart hundre ganger og får ALDRI løst dette problemet fordi dere ikke har verktøy siden de på teknisk avdeling ikke gir kundeservice verktøy til å la kundene som ønsker å reservere seg mot den påtvungne Telia roamingen som vi ikke verken trenger eller ønsker!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt, kranglete kundeservice"

Svært tungvint å komme ut av edderkoppnettet deres. Det er opp til 2 måneders bindingstid uansett hva de påstår i reklamene deres. Les godt gjennom Ice sitt abonnement vilkår før å foreta noe valg.

Svar fra ice
30.04.2021 12:58
Hei, Adrian Vi opererer ikke med 2 måneders binding på noen av våre abonnement, så det jeg lurer på er om du mente 12 måneders binding? Det er isåfall rett dersom du kombinerer telefonkjøp med abonnement hos oss. Ettersom man får en god rabatt på telefonen så blir man bundet opp med ett år. Aldri lenger enn det. Om det er oppsigelsetiden du mener i dette tilfellet, er den ut inneværende måned. Hvis det er noe uklart med bindingstid og vilkår må du gjerne sende meg en e-post til [email protected] så skal jeg forklare deg så godt jeg kan :) Ha en fin fredag! Mvh. Tina ice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Dobbelfakturering ved bytte av navn mobilabonnement"

Jeg skulle bytte navn på mobilabonnementet med samme mobilnummer. Ringte ice net i midten av oktober og ba de overføre abonnementet til nytt navn fra november. Får til svar ingen problem. Så mottar jeg faktura på dobbel betaling i november. Både på det gamle navnet og på det nye, selv om jeg har avsluttet forholdet i oktober og betalt ut oktober.

Svar fra ice
30.04.2021 12:58
Hei, Linda Her må det ha skjedd en feil! Har du vært i kontakt med oss tidligere angående dette eller har du oppdaget det først nå? Kan du sende meg en e-post til [email protected] med hele navnet ditt og nummeret det gjelder. Om du i tillegg har fakturanumrene også så hadde det vært glimrende. Vi skal se om ikke vi kan få løst dette sammen :) Ha en fin helg! Mvh. Tina ice
Jorunn S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
4 syns denne omtalen er nyttig

Føler meg oppriktig talt rundlurt av Ice. Hvordan i alle dager skulle jeg vite at jeg selv må sperre for en tjeneste jeg ALDRI har bedt om= Strex🤬 Møkkaselskap!!!!

Svar fra ice
26.04.2021 15:54
Hei, Jorunn Så leit å høre at du føler deg lurt. Dersom du vil at jeg skal ta en nærmere titt på abonnementet ditt eller noe annet, er det fint om du kan sende en e-post til [email protected] med hele navnet ditt og nummeret det gjelder. Ha en fin dag. Mvh. Tina ice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God dekning, god pris = fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hadde problemer med dekning hjemme tidligere (telenor), ingen problemer med ice. Alt jeg ønsker av et mobilabonenent inkludert for en god pris. Vært kunde i snart 2 år og er meget fornøyd.

Svar fra ice
26.04.2021 15:52
Hei, Anja Dette var veldig hyggelig lesning :) Det gleder meg å høre at du er fornøyd! Ha en fin helg. Mvh. Tina ice
Prudence
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"So far I am happy with Ice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Changed to Ice for a while now and I am happy with the very good price, customer services and also the app that shows me how much Gb I have used and can also tranfer to next month. No any problems yet with Ice.

Svar fra ice
26.04.2021 15:45
Hi, Prudence I'm so happy to hear that you are satisfied with your subscription and I hope that the good experience will continue :D Have a nice day! Best regards Tina ice
Ingeborg
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice i forfall"
2 syns denne omtalen er nyttig

Uendelig bindingstid og sure folk i telefonen som er lei jobben sin. Har hatt mye med Ice å gjøre opp igjennom, fordi dekningen forsvinner.Ringte for å stille et enkelt spørsmål. Hva er det som går på mobilnett? Svaret var såkalt gule meldinger. Hun visste ikke. Hun ble surere og surere jo mindre hun kunne svare. Ha litt humør, liksom.

Svar fra ice
21.04.2021 14:38
Hei, Ingeborg Dette var leit å høre, sånn skal det ikke være. Send oss gjerne en e-post med fullt navn, fødselsdato og telefonnummer til [email protected], så skal vi se nærmere på saken. :) Mvh Anne ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"God kundeservice, dårlig dekning"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg gikk fra Chili til ICE og til tross for at jeg bor på samme adresse og bruker samme mobiltelefon, mistet jeg WIFI-tale og VoLTE. Dette er skuffende da jeg trodde jeg skulle få bedre dekning med ICE siden de bruker to nett, men jeg gikk altså over til dårligere dekning. Kundeservice var behjelpelige på chat, og sa at min mobil, en Motorola Moto G6 Plus, ikke var støttet hos ICE til tross for at den var det hos Chili. Jeg får ICE dekning (ikke ICE+) og 4G+ for rask nedlasting, men ikke VoLTE. Dette burde de få på plass.

Svar fra ice
19.04.2021 15:12
Hei, Jørgen For øyeblikket har vi ikke VoLTE og Wifi-Tale på plass for alle telefontyper, dessverre. Dette jobbes det kontinuerlig med, men når det vil være på plass for de ulike telefontypene, har vi dessverre ingen informasjon om. Fullt oppdatert liste over de ulike telefonene som støtter tjenesten, finner du her: https://www.ice.no/kundeservice/mobiltelefoni/abonnement/4g-tale-pa-android/ Denne oppdateres fortløpende, så sjekk gjerne denne jevnlig. :) Mvh Anne ice.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR