ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vært over en uke i Tyrkia uten å kunne bruke telefonen. Det er håpløst dårlig service. Blir å bytte abonnement når vi kommer hjem.
Kjøpte mobilt bredbånd m 100gb i måneden. Regnet med dette fungerte da den skulle brukes i et område med "meget god dekning" iht dekningskartet. Jeg får ikke lastet inn en eneste nettside og har i det uendelige forsøkt å flytte ruteren til et bedre sted mtp signaler - uten hell. ICE krever så et bruddgebyr når jeg ønsker å si opp avtalen. Helt utrolig!! Ikke stol på dekningskartet, det stemmer overhodet ikke! Dette blir tatt videre. Styr unna selskapet for enhver pris!!
Har ringt kundeservice 7-8 ganger angående ett problem med mobildata ingen klarer å hjelpe. Hadde ikke dekning midt i frognerparken, og jeg mister dekning hver gang jeg skrur på mobildata og må vente lenge før det funker.
Jeg er veldig fornøyd med ice. Nok med data til mitt bruk. Har også fått rask kontakt med kundeservice når jeg har ringt.
Elendig dekning bredbånd. Kan ikke bruke nettet til noe som helst. Ventetiden på kundeservice er lang og de som svarer vet ikke hva de driver med. Når vi ønsker å kanselere abonnementet så krever de at vi betaler ut bindingstiden. Man er bondefanget. Styr unna Ice net!
Det er bare for mange ting som ikke funker. SIM-bytte i i juni funket ikke som det skulle. Nå skal jeg jeg bestille mer data. Funker ikke. Prøv å kom i kontakt med kundeservice. Guess what. Ikke mulig å komme gjennom på telefonene. Så nå blir det bytte til noe annet...
Tegnet nylig et mobilt bredbåndabonnement. Ifølge Ice. Nets eget dekningskart skulle det være "meget god dekning" på min adresse. I virkeligheten er dekningen fullstendig fraværende. Det samme er også kundeservicen. Helt umulig å komme igjennom på telefonen. (Men de tar likevel godt betalt for at du sitter å venter i kø forgjeves!) Det hele virker useriøst og spekulativt. Styr unna!