Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
ice
3.5
3 875 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 875 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 875 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 390
515
323
398
1 249
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 3 875 verifiserte omtaler på Bytt.no

Elendig data dekning i Bergen!

Omtale av  Tom A

Internett faller ut hver hundrede meter mann beveger seg i Norges nest største by! Jeg ble nylig ICE kunde etter Vipps ble kjøpt opp, skal bytte tvert! Er avhengig av data på telefonen da jeg er i beredskap 24 timer i døgnet.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

imå tenke første

Omtale av  Mina

Hei, 1.- I oktober bestemmer teknikerne at de ikke kan gjøre noe med ruterforbindelsen, at de returnerer den og at ingenting skjer. Inntil der uten problemer De ber meg returnere ruteren til adressen de nevner: Jeg legger ved en melding mottatt. 2.- Etter instruksjonene returnerer jeg ruteren 3. Dager senere kontakter de meg veldig uhøflig og ropende og forteller meg at jeg ikke skulle ha returnert den og at jeg sendte en billett for å ha sendt den. Jeg forteller deg at det ikke er min feil å måtte betale for å returnere den, og nå må jeg begrunne at jeg har sendt den. Jeg måtte betale for forsendelsen og jeg ble ikke advart om at jeg måtte sende noen billetter. DET ER IKKE MIN FEIL, JEG FØLG BARE ICES INSTRUKSJONER, IKKE ENDRE INSTRUKSJONENE DINE OG KLAND MEG. 4.- Det viser seg at jeg går til banken min i oktober og alt er i orden, det fremstår som en kansellert kontrakt. 5.- Så ringer de meg og forteller at ruteren ikke har kommet og at jeg må betale for desember, januar og februar. Det er rart at de ikke ber meg betale for ruteren, men fortsette å betale de månedlige regningene. Alle veldig mistenkelige. 6.- Jeg vil gjerne fortelle deg at i stedet for å belaste meg prisen på ruteren som aldri kom, belaster de meg tre ekstra regninger, hvis kontrakten er sluttført i oktober. JEG FIKK IKKE NOE KONSEKENT SVAR PÅ DETTE KAOSET. 7.- Til i dag fortsetter de å sende meg meldinger om min forpliktelse til å betale regninger siden desember og de kommenterer ikke ruteren. ALLE VELDIG MISTISKE. 8. Grunnen til å heve kontrakten var fordi de selv ikke var i stand til å gi meg sine tjenester, det er ikke min feil at enhetene deres ikke fungerer. De kan ikke straffe meg ved å fortsette å betale 3 regninger på 600kr hver. Dette er et ran. I tillegg, hvis du kansellerer kontrakten en gang, da det er mulig at du gjenåpner en annen uten eierens tillatelse, betyr dette at de forfalsker signaturen og bruker dataene til personene feil. en svært alvorlig forbrytelse på kriminelt nivå. På forbrukerlovnivå er alt dette tull. 9.- Jeg er opprørt over at de sender meg tekstmeldinger mens jeg jobber, jeg er opprørt over at de fortsatt sender meg regninger for å betale for noe som ikke finnes. 10.- Det verste er at de vet at de har makt over deg og at ingen vil stå på listen over misligholdere og det er derfor de gjør som de vil med folk i dette landet. 11. Sannheten er at jeg føler meg lurt, jeg føler meg presset og tvunget. Og det verste er at argumentene de bruker er totalt ulovlige og ikke overholder noen lovbestemmelser i markedslover, forbruk eller noen tjenestekontrakt. Dette kan ikke skje i Norge, hva om jeg var en eldre person, syk, med funksjonshemming? Hvor mange mennesker som er ofre for disse telefonselskapene som utvider sine sener til kontoene våre og manipulerer og stjeler uten oss, vi kan ikke gjøre noe fordi de har oss i håndflaten. Vi er forsvarsløse, de har alle våre data, de åpner og lukker kontrakter, de sender fakturaer på hva de vil, de roper på deg på telefonen, de plager deg med SMS.

Svar fra ice
15.02.2023 09:55

Hei, Mina Det er veldig leit å høre at dette har skjedd. Jeg anbefaler deg å kontakte oss på [email protected], slik at vi kan hjelpe deg. Mvh. Julie ice.no

Dekning og lyd

Omtale av  Lars

Dekning og lyd og dårlig kundeservice.Etter bytte fra annen leverandør til Ice. ble det vanskelig med synkronisering av produkter og casting. Mobildata detter ut når jeg beveger meg i bilen eller sykkel, maps eller google på arbeidsplassen

Svar fra ice
15.02.2023 09:55

Hei, Lars. Det er leit å høre at ikke er fornøyd med oss. Jeg legger med en link til dekningskartet vårt. Send oss også gjerne en e-post til [email protected] så skal vi selvfølgelig hjelpe deg. https://www.ice.no/dekning/ Mvh. Julie ice.no

Ble lurt

Omtale av  Hilde

Kjøpte et mobilt brebåndsabonnement og var svært nøye med hva jeg skulle få. Etter utallige samtaler med kundeservice når jeg ikke fikk internett oppe å stå, viste det seg at jeg hadde blitt lurt. Jeg skulle få kansellere abonnementet fordi de skjønte at jeg var blitt lurt av deres egen selger, men har ikke fått noen bekreftelse på det. Et forferdelig selskap. De setter deg på vent når de er lei av å prate med deg.

Svar fra ice
06.02.2023 09:37

Hei, Hilde Dette var leit å høres. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] med fullt navn og fødselsdato, så skal vi se nærmere på saken din. Mvh. Anne ice.no

Kjøpt telefon bundet til ICE som ikke er støttet av ICE!

Omtale av  Tor M. D

Kjøpte Pixel 7 PRO bundet til ICE hos elkjøp. Det viser seg at denne telefonen ikke er støttet hos ICE så man får ikke VoWIFI f.eks, noe jeg ofte benytter da det er steder hvor mobildekningen er svært dårlig. Skuffende av ICE og skuffende av Elkjøp som selger to produkter sammen/med binding - som ikke passer sammen. I tillegg sendte ICE sim kortet til en gammel adresse, selv om telefonen ble bestilt og levert til rett adresse igjennom elkjøp. Dekningen er også mye dårligere, merker spesielt at samtaler faller ut når jeg kjører bil (Rogaland/Agder regionen). Men for all del, det er da i det minste bra at noen prøver å konkurrere mot Telia og Telenor - for å ta det eneste positive.

Svar fra ice
06.02.2023 09:37

Hei, Tor Dette var leit å høre. Send oss en henvendelse til [email protected] med fullt navn og telefonnummer, så skal vi se nærmere på saken din. Mvh. Anne ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

WiFi tale ikke tilgjengelig med Apple enheter

Omtale av  Arnfinn

Jeg var Vipps mobil kunde. Ice var det som ble tilbudt da Vipps stoppet deres mobil tjeneste. Jeg er Apple bruker og har flere enheter som fungerer sømløst mellom enhetene. Til nå. Ice støtter ikke WiFi tale på Apple sine produkter, så FaceTime med min iPad eller MacBook fungerer ikke nå med ice. Dette liker jeg dårlig og det gjør dagen vanskeligere i min situasjon. Må bytte operatør om dette ikke ordnes raskt. Skulle visst om dette før operatør bytte.

Svar fra ice
06.02.2023 09:37

Hei, Arnfinn Det stemmer at vi ennå ikke har fått på plass en avtale med Apple når det gjelder Wifi Tale, og det beklager vi. Vi jobber med saken, men per dags dato har vi ingen informasjon om når dette vil være på plass, dessverre. Mvh. Anne ice.no

Dekning

Omtale av  Lucian L

Jeg bor mellom larvik sandefjord og nettet jeg har hjemme er alltid 1strek eller ingen det hjelper ikke å ha bra tilbud til mobil hvis nettet er så dritt at man ikke kan bruke det til de som skal ha eller tenker å få seg ice sjekk et deknings kart først og ta det kun om området ditt har best dekning fordi god dekning som de mener å ha der jeg bor betyr null dekning 90% av tiden

Svar fra ice
06.02.2023 09:37

Hei, Lucian. Det er veldig leit å høre at du opplever problemer med dekningen. Jeg håper du tar kontakt med kundeservice slik at vi kan hjelpe deg. Vi setter også pris på din tilbakemelding angående dekningskartet. E-posten du kan kontakte oss på er: [email protected]. MVH Julie ice.no

ice har 3 875 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR