ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Raskt nett. Grei avtale for meg som ikke trenger mye data. Rimelig månedspris så lenge jeg ikke bruker mobil i utlandet.
Hei Wenche, Tusen takk for en super hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd! Ha en super dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Det er mye problemer med ICE. Jeg var også av den oppfatning at det spiller ingen rolle hvilken abonnnement man har, men jeg tok feil. ICE hadde det billigste abonnementet når jeg byttet. Men når ting ikke fungerer, da har pris en liten betydning. Noen dager går det ikke an å sende SMS. Noen dager går det ikke an å ringe. Jeg har lagt til MMS instillingene minst 30 ganger. Kundeservice er veldig bra og gir god hjelp, men det hjelper lite når kvaliteten på produktet er dårlig.
Hei Relika Det er beklagelig å lese om dine problemer. Vi ønsker veldig gjerne å se nærmere på problemet. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Bruk telefonen som før, sa reklamen. På ca 1 uke er jeg flådd for 250.- for å ringe til Sverige?? Bytter til Talkmore så fort jeg finner en Narvesen kiosk. Hatt ice før også, da med elendig dekning på internett. Nå er begeret fullt. ALDRI mer Ice.
Hei Robert, Dette hørtes ikke bra ut. Dersom man ønsker å ringe til EU-land fra Norge så koster det 99,- ekstra. Ta kontakt med oss på "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Jeg overførte abonnement egentlig fra 01.01, men et annet selskap kunne ikke gjøre det før den 07.01. Det var snakket om 7 dager, men jeg måtte betale for HELE MÅNED som jeg ikke har brukt. For andre selskap må du kun betale de dagene som du har brukt før du flytter over til et annet selskap. Dette synes jeg er VELDIG DÅRLIG. Itillegg har ICE veldig dårlig dekning og veldig tregt nett.
Hei Kim, Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Har aldri hatt problemer med ICE NET, hverken med bruk, tilgjengelighet eller faktura. Enkelt å følge forbruksutviklingen og enkelt å kjøpe ekstra data hvis mann skulle ha behov for det en periode hvor forbruket er ekstra høyt.
Hei Bjørner, Tusen takk for en hyggelig omtale, Bjørnar! Det varmer å høre at du er fornøyd, det setter vi pris på. Ha en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Kunne ikkje sende MMS og SMS og eg la inn mms instillinger manuelt som beskrevet på ice net sine sider, men virker fortsatt ikke. Dette burde virke automatisk, så dette er altfor dårlig. Det skjedde nokre gonger i løpet of 6 månader. Skal bytte abonnement til ein annen leverandor.
Hei Jonah, Dette hørtes ikke bra ut. Dersom du fortsatt har problemer med MMS/SMS anbefaler jeg deg å ta kontakt med kundeservice så skal vi undersøke dette videre. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Fornøyd med regninger, ikke så dyrt som talkmore. Fornøyd med selskapet.