ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bruk Facebook siden til Ice om du får problemer, det hjalp :)
Ved "fri roaming" forventet jeg 4G hastigheter også i utlandet. På ferie i London slet jeg med generell dekning innendørs og hastigheten på mobilnettet kan bare betraktes som trist. Min dårligste opplevelse er derimot når jeg skal bytte vekk fra Ice. Jeg bestilte abonnement hos en annen operatør i god tid før måneden var omme. Porteringen var ikke før den 5. i påfølgende måned, og da tar ice seg betalt for hele måneden. I dag hvor det er så enkelt å bytte operatør burde de ta vare på kunden selv ved bytte. Jeg kommer ikke til å bytte tilbake til ice.
Hei Ak, Dette hørtes ikke bra ut. Ta kontakt med oss på "[email protected]" så skal vi undersøke problemer du opplever. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Ingenting å utsette. God dekning og sjeldent trøbbel. Mye for pengene.
Dekningen er så elendig at det ikke er vits i med dette om du er mye på farta og trenger 4G (LTE som Ice har).
Hei Robin, Dette hørtes ikke bra ut. Ta kontakt med oss på "[email protected]" så skal vi undersøke problemer du opplever. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Skal jeg ringe til min sønn som har ICE så må jeg ringe flere ganger før jeg det ringer. Går rett til opptatt. Min samboers telefon som også har ICE tømte seg for batteri med Roaming aktivert i USA. Telefonen klarte ikke å koble seg på nett og ble droppet signalet hvert 10 sekund ca. Styr unna er min anbefaling.
Hei Kent, Dette hørtes ikke bra ut. Ta kontakt med oss på "[email protected]" så skal vi undersøke problemer du opplever. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Nettet detter ut. Ingen nett. Dårlig lyd.. må ha to telefoner. Selv i Tromsø. Ingen dekning 7 mil fra Tromsø.
Hei Borghild O, Dette hørtes ikke bra ut. Ta kontakt med oss på "[email protected]" så skal vi undersøke problemer du opplever. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Vi er en bedrift som tidligere har vært Telenor, så Phonero kunde. Etter flere telefoner fra Ice gikk vi med på et møte. Jeg gikk inn i dette møte med litt negativitet etter å ha lest flere omtaler her. Alle fortjener jo en sjanse så vi valgte å tegne avtale. Det startet med noen få problemer med oppkobling til enkelte telefoner. Dette ble løst og hverdagen var problemfri en periode. Så begynte problemene med dårlig dekning til tider, og etter hvert total brudd på linjer. Jeg velger å være kort og bare registrerer PR i dag at vi har siste tre måneder vært uten kommunikasjon totalt 3 arbeidsdager. Feil er meldt alle ganger til operatør som bare har beklaget. Mulig vokst for fort? Vet ikke.. Har akkurat satt inn simkort i våre telefoner fra ny leverandør og er oppriktig glad for det.
Hei Reidar, Dette hørtes ikke bra ut. Ta kontakt med oss på "[email protected]" så skal vi undersøke problemer du opplever. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.no