Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert mandag 14. juli
ice
3.1
4 135 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Negativ trend

ice opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.1
Middels
4 135 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Dårlig
ice er rangert
#9 av 12 mobiloperatører
50%
Middels
50% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 4 135 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 467
533
351
432
1 352
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 4 135 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ice Bedrift

Omtale av  Jon I. S

Ice har ikke så god dekning som de påstår og skal man ut av avtalen før avtalen er over så tar de dobbelt eller trippelt gebyr i forhold til andre operatører

Svar fra ice
09.01.2025 09:34

Hei, Jon :) Det er leit å høre at det ikke fungerer tilfredsstillende for deg. Dekningen vår skal være blant de beste, men det er selvsagt områder der heller ikke vi strekker til. Nå vil det kanskje bli en endring til det bedre for deg i løpet av 2025. Vi har som kjent hatt avtale med Telia om tilgang til deres nettverk der vårt nett ikke strekker til, men vi bytter nå samarbeidspartner til Telenor i løpet av 2025. Pass på at du til en hver tid har dataroaming og 4G Tale aktivert på telefonen, så håper jeg det bedrer seg for deg fremover. Mvh. Anne ice.no

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Advarsel: Tenk deg om før du blir kunde hos ICE!

Omtale av  Ice B

Jeg ønsker å dele mine erfaringer med ICE, et mobiltelefonselskap som har gjort seg bemerket i markedet. Dessverre har mine opplevelser vært preget av flere utfordringer som potensielle kunder bør være oppmerksomme på: 1. Dekning og avtaler Først og fremst er dekningen til ICE ikke alltid pålitelig, og kvaliteten varierer betydelig avhengig av hvor du befinner deg. Dette kan være frustrerende, spesielt hvis du er avhengig av stabilt nettverk. 2. Bindingstid En annen viktig faktor er bindingstid. Jeg vil sterkt anbefale å unngå avtaler med bindingstid, spesielt med ICE. Hvis du ønsker å angre på avtalen, kan det koste deg nesten 2000 kroner for en ettårs avtale, og så mye som 4000 kroner hvis du har kjøpt mobiltelefonen gjennom dem. Dette kan bli en kostbar affære. 3. Faktura og gebyrer En annen uheldig opplevelse har vært håndteringen av fakturaer. Hvis du glemmer å betale i tide, får du ingen påminnelse. ICE hevder de sender varsler via posten, men hvis du ikke mottar brevet, er det din feil for å ha registrert feil adresse. Dette kan føre til uventede inkassokrav, uavhengig av hvor lenge du har vært kunde. 4. Lojalitet Det er også verdt å merke seg at lojalitet ikke belønnes. Ubetalte fakturaer sendes raskt til inkasso, og det er ingen mulighet for å fjerne tilleggsgebyr, selv om du har vært en trofast kunde. Jeg har hatt bedre erfaringer med andre leverandører som tilbyr mer fleksible løsninger. 5. Kundeservice Kundeservicen hos ICE var tilfredsstillende i starten, men har dessverre blitt dårligere over tid. Hvis du ikke kommer til enighet med kundeservice, avslutter de samtalen umiddelbart. Det virker som om jo flere kunder de får, jo mindre bryr de seg om kvaliteten på kundeservicen.

Svar fra ice
07.01.2025 13:42

Hei, Ice B🙂 Så leit du har en dårlig erfaring som kunde hos oss. 1. Ice har 99,6% befolkningsdekning. Der vi ikke har bygget ut nettverk leier vi nett av Telia, i løpet av 2025 bytter vi til Telenor slik at du alltid skal ha god dekning. 2. Kjøper du telefon med rabatt, inngår du en bindingsavtale på 12 måneder. Avslutter du kundeforholdet i løpet av disse månedene, blir du fakturert bruddavgift. Dette er det samme hos alle teleselskapene. 3. Vi sender faktura hver måned, ca til samme tid. Har du ikke aktivert elektronisk faktura, blir denne sendt som brev. Med postlevering hver annen dag, kan det ta litt tid før du mottar kravet. Som du sier er det kundens ansvar å oppdatere kontaktinformasjonen. 4. Vi følger gjeldende retningslinjer for purring og innkreving av utestående krav. Betaler du ikke faktura til forfall, får du automatisk 14 dager utsettelse og du mottar en sms med påminnelse. Betaler du ikke til denne fristen, får du et inkassovarsel, hvor det påløper gebyr, med nye 14 dager i utsettelse. Først etter 1 måned blir den sendt til inkasso. 5. Det er leit du opplever dårlig kundeservice, dette beklager jeg. Vi jobber hver dag med å ta vare på våre kunder. Jeg svarer deg generelt på dette. Ønsker du gjennomgang av saken din ta kontakt via [email protected] Mvh Yvonne, Ice.no🙂

Fornøyd

Omtale av  Kim H

Det er for det aller meste god dekning, hvertfall langs sør og vestlandet der jeg ferdes mest. Og man får utrolig mye data for pengene, og enda mer om man går for et av de stadige tilbudene.

Svar fra ice
06.01.2025 10:10

Hei, Kim H. Takk for en hyggelig omtale☺️. Ha en fin dag☺️ Mvh ice.no Yvonne

Anbefales til alle som vil ha ett billig å stabilt mobilabonnement

Omtale av  Dag

Billig å godt og god dekning, anbefales på det sterkeste

Svar fra ice
06.01.2025 10:12

Hei, Dag. Takk for en hyggelig tilbakemelding☺️ Ha en fin dag, Mvh ice.no Yvonne

Billig og godt

Omtale av  Camilla H

Det er stabilt. Ingen tull med verken service og utsendelse av regninger.

Svar fra ice
06.01.2025 10:13

Hei, Camilla H☺️ Takk for fin tilbakemelding☺️ Ha en fin dag. Mvh ice.no Yvonne

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Elendig dekning

Omtale av  Aud

Gikk over fra Telenor til Ice rett før jul pga pris og datamengde. Men samtaler blir til stadighet brutt eller går ikke gjennom verken ut eller inn, og nettilgang har ennå ikke fungert. Så hjelper det fint lite at de har solgt inn økt datamengde inkludert i abonnementet. Dette skulle man tro var ulovlig å selge i 2024.

Svar fra ice
02.01.2025 15:25

Hei, Aud. Sånn skal det ikke være hos oss. Her høres det ut som at det er noe vi må sjekke nærmere. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] med litt mer informasjon, så skal vi se nærmere på saken din. Vi hører gjerne fra deg. :) Mvh. Anne ice.no

Mytji for pængan!

Omtale av  Olaf M. W

Helt grei leverandør med spesielt hyggelige priser.

Svar fra ice
20.12.2024 11:45

Hei Olaf Så hyggelig å høre. Mvh Geir Ice

ice har 4 135 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener
Har tilegnet profilen
ice deltar på Bytt.no

ice har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
ice besvarer omtaler

ice har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
ice ønsker tilbakemeldinger

ice benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR