ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra at jeg har fått forklaring og etter hvert løsning på problemet i forbindelse med kortet. Negativ er at det har tatt lang tid pga. stor pågang. Det ble kompensert med et greit tilbud. Det kan jobbes med effektivitet.
Hei Mara, Takk for din tilbakemelding, Mara! Vi jobber hele tiden med å bli bedre derfor er din tilbakemelding viktig for oss. :) Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Bruker kun mobiltelefoni, som virker helt bra hvor jeg ferdes. Sender noen mld. fra PC, og det er her det kunne vært bedre. Når mld. er sendt, er den borte for alltid, jeg kan ikke bla den frem igjen. I enkelte tilfeller kunne det være greit å finne den igjen. Ellers er Ice net et rimelig og bra mobilabonnement som dekker mitt samtalebehov.
Hei Lars, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi jobber hele tiden med å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. :) Ha en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Fikk rask og god service av kundebehandleren i dag hos Ice. Vi var ferdige med å fikse eierskifte og få i gang ny router før klokken var 0800.. Dette er hva man kaller god service! Takk Ice.. :-)
Hei Ray J, Tusen takk for en super hyggelig omtale, Ray! Det er stas å høre at det ble fikset så kjapt. Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Alltid hjelpsomme og hyggelige! Forklarer bra om hva som blir gjort og grunner til problem.
God, hyggelig og rask kundeservice som til nå har løst alle mine spørsmål og utfordringer. Anbefales.
Hei Eskild, Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd. :) Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Jeg kontaktet kundeservice på Facebook. Fikk beskjed at det kunne være lang ventetid. Det var det i aller høyeste grad. Det er nå så, jeg fikk så svar på et spørsmål jeg stilte, men jeg hadde flere spørsmål og personen kom aldri tilbake. Han har vel gått å lagt seg for dagen. Tingen er at telefonen min virker fremdeles ikke etter å ha fått meldingen Prosessen com.android phone har dessverre stoppet....... Forferdelig dårlig!!!
Hei Egil, Dette hørtes ikke bra ut, uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en flott dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice.no
SIM-kortet mitt ble låst, og da trengte jeg en PUK-kode for å få åpnet SIM-kortet. Dette ordnet seg smertefritt ved hjelp av hyggelig kundeservice på messenger! Tipp topp tommel opp👍
Hei Andreas, Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk.👍 Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no