Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
ice
3.5
3 882 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 882 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 880 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 393
515
323
399
1 250
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 3 880 verifiserte omtaler på Bytt.no

service

Omtale av  Olav

Veldig bra service og liten eller ingen ventetid når en ringer

Svar fra ice
24.02.2022 10:22

Hei, Olav Takk for en kjempehyggelig tilbakemelding. :D Mvh. Anne ice.no

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dårlig dekning, blir ofte brutt i Bergen. Problemer med fasttelefoner.

Omtale av  Beate

Mangler dekning i de fleste bytunnelene, og flere bynære områder. Blir ofte brutt og har problemer med telefoner til fast telefoner (ja, jeg har innstilling på 4G tale). Tastevalg fungerer ikke, gjør at jeg blir brutt. Når vi hadde Telenor var det aldri noe problem. Ungene har Telenor, så det er lett å sammenlikne. Siden jeg er knyttet til et bedriftsabonnement kan jeg ikke bytte.

Svar fra ice
24.02.2022 10:22

Hei, Beate Dette var leit å høre. Send oss gjerne en e-post med telefonnummeret ditt samt fullt navn og fødselsdato til [email protected], så skal vi se nærmere på dette. Mvh. Anne ice.no

Skuffende kundeservice

Omtale av  Giller

De greide å legge inn feil mailadresse på meg i starten som skapte mye problemer og lite hjelpsom kundeservice.Jeg ga opp!!!

Svar fra ice
23.02.2022 16:34

Hei, Giller Så dumt epostadressen din ble registrert feil! Send oss en henvendelse med fullt navn og mobilnummeret det gjelder, samt hva din korrekte e-postadresse er til [email protected], slik at vi får rettet opp i den for deg. Ønsker deg en flott dag! 😊 Mvh. Kristine ice.no

Luringer

Omtale av  Mirza

Aldri mer ICE net. Forferdelig erfaring med dem. Det er bra at finnes mange andre med bedre tilbud og rimelige priser

Svar fra ice
23.02.2022 16:34

Hei, Mirza Veldig leit å høre! Om du sender oss en henvendelse med en liten forklaring av saken, samt mobilnummeret og fult navn, så skal vi ta en titt på dette for deg! Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no

Utspekulert svindel. Aldri mer.

Omtale av  Mann25

I fjor sommer kjøpte jeg mobiltbredbånd jeg skulle bruke til campingen. Når sommeren var over, prøvde jeg og stoppe abonomentet. Men det viste seg at det var binding. Noe dem ikke hadde informert meg om før dem skrøt av det gode tilbudet de kunne gi meg. Eneste muligheten for og si opp abbonomentet var mot et krav på flere tusen kroner. Jeg har jo selvsakt selv også ansvar for og få oversikt over om det er bindingstid før jeg danner et abbonoment. Men bare det faktum at dem ikke informerer om det som en rutine når dem prøve og selge, for og være sikker på at kunden får det den vill, sier sitt. Ikke sto det noe oppenlyst info om det på nettsiden heller. Med flere utgifter hadde jeg såklart da den måneden ikke råd til det kravet de krevde for og si opp bindingen. Da blir jeg jo naturligvis tvunget til å betale for noen måneder til for internet jeg ikke bruker. Penger rett ut av vindu. Når jeg bestemmer meg for og si opp og betale kravet mot slutten av sommeren. Logget jeg først inn på nettsiden på pc og inn på hjemme siden, er det utrolig dårlig oversikt bare for å komme til det stedet på min side hvor jeg kan si opp. Når jeg først finner frem etter laaang tid. Kommer det error når jeg trykker på si opp abonoment å får beskjed om at det ikke funket å si opp.. Det gikk rett å slett ikke Ann å si opp abonomentet. Jeg ble fortalt om å ta kontakt med kundeservice. Jeg prøver å ringe på nummeret dem har oppført. Men det var ikke i bruk lenger å jeg strevde med å finne et som funket. Men det var ikke informert på hjemme siden om noe nr som funket. Kun chat. Så tar jeg kontakt i chatten men dem ber meg om og logge inn på mine sider og si opp abonnementet. Noe jeg allerede hadde prøvd. Mer hjelp kunne dem ikke gi meg å fikk heller ikke mer hjelp. Jeg prøvde å si opp ved flere anledninger både på app og hjem side minst 3 gang helt til nå kun for å få samme beskjed. Error, at jeg ikke får sakt opp osv. I samme periode har jeg vært veldig syk. Så bare å fortsette å ta tak I det var veldig krevende og velldig slitsomt for meg. Alt ble veldig komplisert, Jeg fikk ikke hjelp, fikk ikke løst det. Jeg var og er fortsatt er utmattet og syk. Chatten var lite behjelpelig. Ikke noe tlf nummer funket lenger, Dårlig oversikt både på app og nettside, det var ikke flere alternativer. Og jeg ga bare opp til slutt, og overså for en periode regninge fordi jeg ikke så noe lys i enden av tunnelen. Jeg hadde prøvd alt og orket bare ikke mer. Ikke var det veldig fristende og betale for Internett jeg har prøvd og si opp uttalige ganger som heller ikke var i bruk. Da gå ikke akkurat noe motivasjon. Nettet ble jo såklart sperret. Til slutt samla det seg opp masse regninger. Endel gikk til inkasso og fortsetter og få regninger vær måne av dem den dag i dag på 799 i måneden til tross for at jeg har prøvd og si opp og at nettet er sperret. Sist jeg prøvde og si opp var for en 3uker til 1 måned ca. uten at det igjen ikke gikk. Og sitter nå med en l diger gjeld til en mobil operatør som utgir seg for og være den billigste med best pris og kundeservice. At dem har 2 år med best kundeservice kan jeg ikke forstå. Det er ikke i harmoni med hva jeg og utallige mange andre har opplevd med Ice.. Ikke er dem billig heller da jeg sitter igjen med stor gjeld til dem. Dette hadde aldri skjedd med Telenor eller Onecall.. Ice driver med utspekulert svindel som desverre ikke blir ansett som ulovlig. Det kan selvsagt ikke de ansatte noe for men de som eier og driver Ice er noen grådige svindlere. Når sant skal sies, hadde jeg en hyggelig opplevelse med en ny ansatt i Ice i dag som viste seg empatisk, tok det seriøst og skulle ta det videre. Men ICE.... ALDRI mer. Jeg er ikke sint nå bare tydelig , sier det som det er å er heller ikke ute etter å ødlegge ryktet til ICE. Det klarer dem fint selv. Men er fortvilet over hele situasjonen og hvordan den utviklet seg. Så for man håpe dem gjør forandringer for enns egen del. Men meg har dem tjent seg rike på ihvertfall...

Svar fra ice
23.02.2022 16:33

Hei, Mann25 Så synd å lese om din situasjon. Det har aldri vært en mulighet å si opp ett abonnement via MinSide eller app. En oppsigelse går alltid gjennom vår kundeservice, enten muntlig per telefon, eller skriftelig over epost/chat/brev. Derimot kan du "fryse" ett abonnement via MinSide, og det kan være det har vært en missforståelse rundt dette. Samtidig forteller du at nummeret vårt aldri har fungert, og at det er feil nummer oppyst på sidene våre, men dette stemmer altså ikke. Nummeret som står opplyst på sidene våre er riktig og det fungerer å kontakte oss på dette, (21 00 00 00). Det kan være perioder vi har kø og da kan det være noe lengre ventetid, og kan være grunnen til at du har hatt problemer med å komme i kontakt. Men om det er kø får du informasjon om det når du ringer dette nummmert. Vi trenger mer informasjon for å kunne finne ut av hva som har skjedd i denne saken, og er derfor fint om du sender oss navn og kundenummer dette gjelder til [email protected], slik at vi kan finne ut av dette for deg! Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Elendig oppfølging av viktig sak med SMS - Ikke løst etter 6 måneder!

Omtale av  Levent U

Det som har vært bra med ICE var oversikt i Appen. Men det er noe jeg regner med alle andre operatører også har. Det som IKKE er bra og i min mening det som er viktigst er Kundeservice. Og nå gir jeg opp! Jeg har problemer med å motta SMS fra tid til annen. Og de har ikke løst dette i over 6 måneder nå. Etter 4 kundeservice samtaler faktisk... Telefonen fungerer. Sender nesten aldri SMS og SMS er ikke noe jeg tenker på når jeg IKKE får den. Så det gikk tid igjen før jeg hørte om at folk hadde sendt sms er. Både private og bedrifts nummer i samme telefon. Kort versjon: De informerte ikke riktig eller ga fullstendig informasjon de første to gangene, og tredje gangen kom det ETTER at jeg spurte Hvordan de sporer SMS... DA tenkte hun og snakke om noen ting som kan være viktig. Lang versjon: 1- Har kontaktet de først via chatten i appen. Ingen var der så ble til en epost. Ikke følgt opp. 2 - Ringte og fikk liksom hjelp... ingen løsning ingen oppfølging. 3 - Ringte og møtt en hyggelig kundeservice dama. Tok informasjon om tider da jeg viste SMS ikke kom og hun sa det ville ta 1 uke for teknisk å kontakte meg. 4 - Nå snakket jeg med en ny serviceperson; hyggelig også, men helt ueffektiv. Sa at 6. januar hadde teknisk sendt meg SMS og sa at problemet var rettet. jeg fikk jo IKKE den SMS-en! Hun sendte det igjen så fikk jeg den. Så sa hun at de trengte mer info for å spore problemet. Jeg spurte hvordan de sporer det når jeg gir de tidspunkt (som jeg var tidligere informert om) Hun begynte å forklare at de ville sjekke STEDET til nærmeste BASE stasjon der mobilene var... Da ble jeg j***a irritert... Ikke hun eller hun forrige hadde nevnt det med sted og basestasjon før... Så hadde jeg sagt takk og gikk videre å til å teste en runde til ville jeg ikke samlet eller gitt de stedsinformasjon. Forventer de at jeg skal først spore opp folk som sendt meg SMS jeg ikke fikk (hvordan vet ikke jeg) og kartlegge hvor de var da de sendte den? Eller gå ut og mobilisere 10 venner for å sjekke dette? Nei jeg vet ikke... Det høres VELDIG merkelig ut.

Svar fra ice
17.02.2022 12:39

Hei, Levent Veldig leit å lese om din situasjon! Her virker det som det har vært en del missforståelser, og vi trenger ytterlig informasjon fra deg for å kunne sjekke opp i saken din. Send oss en epost med navn og telefonnummeret dette gjelder, samt forklaring av saken til [email protected] slik at vi kan finne en løsning på problemet ditt! Ønsker deg en fin dag! Mvh. Kristine ice.no

vindel på rabatt med trådløs ruter

Omtale av  Carme

Trådløs bredbånd har i teori 50% rabatt de tre første månedene, men jeg fikk en faktura hvor jeg må forhåndsbetale de tre første månedene, og kommer og skal komme den andre 50% i de tre følgende fakturer.,i følge kundeservice. Kundeservice sa at kunne kredittere meg 150 kr i tre påfølgende måned, men da betaler jeg mer en da jeg skulle, uansett. Så prøvde jeg å si opp avtalen til ruter, siden er enda i prøvetid, men dette kan ikke gjøres via xat.

Svar fra ice
15.02.2022 13:18

Hei, Carme Det stemmer at du får 50% rabatt de tre første månedene. På Mobilt Bredbånd forhåndsfakturerer vi, og dermed vil du får forrige måned, nåværendre måned og neste måned på første fakturaen din. På side 2 av fakturaen vil du kunne se at du har fått 50% på de månedene. Den neste fakturaen du får vil altså være på vanlig månedsavgift. Om du ønsker å benytte deg av angreretten må du ta kontakt med oss på kundeservice per telefon 21 00 00 00. Om du ønsker at vi ser nærmere på dette for deg kan du eventuelt sende oss en e-post på [email protected] med navn, mobilnummer/kundenummer og en litt informasjon om hva saken gjelder. Ønsker deg en fin dag og god helg! Mvh Charlotte ice.no

ice har 3 880 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR