Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert mai 2024
ice
3.5
3 882 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 882 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 882 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 394
515
323
399
1 251
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 3 882 verifiserte omtaler på Bytt.no

Kaos i overgang til Ice

Omtale av  Martin

I forbindelse med bytte til Ice har alt bare blitt et salig rot med bruddgebyr, kreditnota, nye regninger som man ikke vet hva er for, trodde alt hadde ordnet seg og at jeg skulle se bort fra de faktura som var kommet og at det kom nye faktura, da denne kom ble den betalt men så visste det seg at sendt var en faktura som skulle betales men det sto ikke hva denne var, enda vet jeg ikke men for å unngå inkasso ble denne betalt, vet enda ikke hva denne er for, tror det er for 1 dag med data og tele for 2 abonnement, denne kom seg da på ca 1500 kroner, dette var av en ny ansatt hos ice og han gidde ikke engang å ringe så vi kunne finne en løsning, kom bare Mail om at dette var ikke noe han kunne gjøre noe med så jeg måtte ta det opp med noen som ikke visste hva saken handlet om, så om du skal velge Ice ta deg veldig god tid og be om en erfaren saksbehandler det er rådet jeg kan gi. Eller så er jeg fornøyd med dekning og priser hos Ice men kundebehandlingen deres gir jeg 1 stjerne.

Svar fra ice
18.05.2020 07:52

Hei Martin, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du har en slik oppfatning av oss. :-( Vi ble i 2019 og i år kåret til Norges beste kundeservice, og jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder. Vi setter våre kunder i sentrum. Slike tilbakemeldinger gjør at vi kan vokse og bli enda bedre. Send meg gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dekket ca 1500 i utkjøp

Omtale av  Sveinung O

Dekket ca 1500 i utkjøp, skulle ha 3000 igjen for at eg gikk ut før der var gått 36mnd.

De skulle vært stilt for retten

Omtale av  Tom J. H

Har hatt et abonnement på ICE som jeg aldri har fått nytte av, fordi SIM-kortet ikke funket! Eneste gang det har skjedd meg. Så sender de meg fakturaer, sender de umiddelbart til inkasso som koster 350 kroner ekstra. Ved inkasso sperrer de abonnementet, men hint hint! De åpner det igjen når inkassoen er betalt, så plutselig får du en inkasso til! Og dette fortsetter. Har snakket med kundeservice, til ingen nytte. Så INGEN TING er bra med ICE.

Svar fra ice
18.05.2020 07:52

Hei Tom J.H, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du ikke fikk nytte av tjenesten vår. :-( Nå kjenner ikke jeg til saken din, meg jeg ønsker å ta en titt. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no

Kundebehandler gir uriktig informasjon

Omtale av  Hilde

Kundebehandler sier noe på telefonen, og får regning på noe annet. Styr unna dette useriøse firmaet.

Svar fra ice
14.05.2020 09:49

Hei Hilde, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du har fått feil informasjon. :-( Nå kjenner ikke jeg til saken din, men jeg ønsker å ta en titt på fakturaen din. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no Mvh. Cecilie

Urimelig å kreve en hél måned portering 5 dager inn i måneden

Omtale av  K

Ice skryter tilsynelatende av sitt eget nettverk her til lands. Nettverket har jeg prøvd ut i noen måneder, og kan si at jeg ikke er særlig fornøyd med det. I hele perioden har jeg foretrukket Telia sitt nettverk som man manuelt kan velge gjennom innstillingene. Etter portering som dessverre skjedde 5 dager inn i ny måned, så er det gjennom vilkår oppsigelsestid på 1 måned og synes det er greit å trekke fakturere for en hel måned. Personlig synes jeg "betal 30 for 5 dager" er en urimelig deal og ordrett tyveri. Operatører jeg har vært med tidligere har vist skjønn og bedt meg se bort fra slike faktura. Med slik service stiller jeg meg uforstående til hvorfor Ice i det hele tatt vinner en pris for kundeservice? Jeg forstår hvertfall hvorfor markedsverdien på selskapet nesten er halvert siden børsnotering. Mitt klare råd til alle som leser dette: bruk Ice for kampanjen på 99 kr/mnd i 2 mnd og innhent Trumf-bonusen - og bytt i godt tid før kampanjeperioden er over.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Elendig mobilt bredbånd

Omtale av  Robert

Vår mobile bredbåndsruter kutter stadig vekk. Og vi kan ikke se en film eller serie uten at det kutter. Og når vi ikke gjør det men er midt inn i nettsurfingen. Så kutter det like mye. Bindet oss et år, men når bindingen er ferdig så blir det Bye Bye Ice abonnement.

Svar fra ice
11.05.2020 14:32

Hei Robert, Tusen takk for din henvendelse! Det skal absolutt ikke være slik at nettet faller ut, stadig vekk. Dette beklager jeg meget for. Jeg ønsker å ta en nærmere titt på saken din. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no

Dårlig lydkvalitet

Omtale av  Svein

Ved utgående samtale til abo med annen teleoperatør er lyden hos den jeg ringer opp helt forferdelig og må be om at vedkommende ringer meg opp, da er lyden ok. Dette skjer med flere telefoner jeg har prøvd (Huawei og Samsung) Telefonene er innstilt på VolTE 4G. Hold dere unna ice

Svar fra ice
11.05.2020 14:32

Hei Svein, Tusen takk for din henvendelse! Så merkelig at du opplever dårlig lydkvalitet ved utgående tale. :( Jeg ønsker å ta en nærmere titt på saken din. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Cecilie ice.no

ice har 3 882 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR