ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Mobil ruter med abonnement fungerte første uken. Etter det har dataen blitt utrolig treg. Kan ikke streame Netflix en gang
Hei, Espen Dette må vi selvfølgelig få sjekket opp. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Ble overført til Ice fra Komplett og da sank hastigheten betraktelig. Har fått hjelp fra Ice til å endre innstillinger, men det hjalp ikke. Jeg kommer derfor til å skifte abonnement.
Hei, Arne Så leit å høre at du opplever dårlig hastighet med oss. Jeg ønsker veldig gjerne å se nærmere på dette. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Skulle gått and å fått prøvd ice-nettet gratis, før man ble kunde... Sett om den trådløse på 499kr hadde hvert noe for meg... Usikker om skal bli kunde eller ikke.
Hei, Nils M. H. Nå er jeg ikke helt sikker på om du snakker om mobiltelefoni, eller Mobilt Bredbånd. Vi har uansett 14 dagers angrefrist når du bestiller mobilabonnement hos oss, og 30 dagers åpent kjøp, dersom det gjelder Mobilt Bredbånd. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, og en kort beskrivelse av hva slags abonnement du kunne tenkt deg, så skal jeg se på hvilke muligheter vi har for deg! :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Kundeservice og priser er bra, men problemet er dekningen. Samtaler blir brutt og mobildata faller ut altfor ofte.
Hei, Ken R. E Så leit at du opplever problemer med dekningen. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder, og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Da skal jeg få sett nærmere på saken din. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Nettet fungerer ikke selv om jeg sitter ved siden av ruteren, og de gidder ikke gjøre noe med det. Før hadde familien min Telenor, det funket bra, men så bestemte de seg for å slutte å levere nett til huset vårt fordi vi bruker gamle telefon master eller noe.
Hei, Scott Det er beklagelig å høre at du opplever problemer med Mobilt Bredbånd fra oss. Uten kjennskap til saken, så er det vanskelig å kommentere den. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Da skal jeg få undersøkt dette nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
For dyr. Ellers alt bra god dekning og god kundeservice.
Når jeg fikk muligheten til å bytte fra 15 til 6 og legge til Data Frihet så gjorde jeg det med en gang. Utrolig fornøyd, kan se YouTube i 1080p 60 uten problemer og lese vg går helt smooth. Anbefaler alle å bytte til Ice og velge 6gb abonnement og Data Frihet. Dekningen er også helt super.
Hei, Daniel Tusen takk for en svært hyggelig tilbakemelding! Det varmer mitt hjerte at du er fornøyd med Data Frihet, og får godt utbytte av de 1006GB. :-D Jeg håper du forblir fornøyd kunde hos oss, i en lang tid fremover! Ha en flott dag videre. :-) Mvh. Julia ice.no