Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dårlig kundeservice, avsluttet bare chatten imens vi snakket med de, nedlatende tone, tok lang tid å få svar og fikk lite hjelp. Selv om abonnementet var rimelig i seg selv ble det dyrt når det blir kostende 699 kr mer når jeg brukte over inkludert datamengde.
Hei Martine! Slik skal det naturligvis ikke være. Selvfølgelig burde du fått et raskt svar og en forklaring. Og vi ønsker gjerne å komme i kontakt med deg for å sjekke opp i saken din. Kontakt oss på [email protected] Merk eposten med Bent
Utmerket kundeservice i tillegg til at abonnementet er blant de billigste i Norge. Samme dekning som alle andre Telenor abonnementer, 4g tale er også med. Databruken stemmer også overens med bruken som blir målt av telefonen. Løp å kjøp!
Hei Jens! Tusen takk for god tilbakemelding.
Opplevde at mobildataen ikke stemmer den første måneden og elendig kundeservice tar deg ikke på alvor når du ringer dem. Dem setter skylda på deg for dem gjør ikke noe feil, kontaktet dem to ganger og samme opplevelsen. Men ellers så er dem kjapp med overføringen og til du får SIM-kortet i posten. Ryddig faktura likte jeg med dem.
Hei Kevin! Dette var beklagelig å høre! Dersom du opplevde at mobildata ikke stemte så ønsker vi gjerne å komme i kontakt med deg igjen for å sjekke opp i saken. Kontakt oss på [email protected] Merk eposten med Bent
Bra dekning, 4g tale, og ikke minst mye data til en lav pris. Har ikke mulighet for datakontroll, dvs å sperre databruken når grensen er nådd. Som da er eneste minuset for min del. Men dette kan man aktivere selv på de fleste smarttelefoner idag, så det er ikke et reelt problem.
Jeg ser her at det er flere som har hatt samme problem som meg - datamobil overbruk. Tidligere har jeg hatt abonnement med 8 GB, som jeg ALDRI brukte over. Da jeg byttet over til 10 GB hos Komplett fikk jeg regninger på over 800 kr, til tross for at abonnementet kun koster 299 kr. Dette virker for meg veldig rart da jeg verken streamer på Netflix eller bruker 4G spesielt mye. Regningen min viser at jeg på en dag, bruker 430 MB, dette er for meg helt uforståelig! Jeg kjøpte også 1GB ekstra, men dette ble brukt på 2 dager, til tross for at jeg skrudde av 4G da mobilen ikke var i bruk... Jeg har ikke giddet å tatt kontakt med kundeservice da jeg tidligere ikke har fått forståelse angående mine henvendelser. De er ikke løsnings orienterte, ringer ikke tilbake som avtalt og det virker ikke som de er interesserte i å ta vare på kundene sine. Ut i fra kommentarene her på Bytt.no, så virker det ikke som at det er noe vits å bruke noe energi på å kontakte kundeservice angående denne saken heller... Dette er synd da det påvirker hele Komplett som en bedrift. Jeg vil helt klart ikke anbefale Komplett Mobil videre til de rundt meg grunnet mine erfaringer og inntrykket jeg har av dem.
Hei Unni! Det er veldig beklagelig at du ikke har tatt kontakt med oss i denne saken. Da hadde vi hatt muligheten til å sjekke opp forbruket og se på en evt løsning på saken. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] og merk eposten med Bent. Eller kontakt oss på tlf 33005820. så skal vi se på dette.
Helt tullete og uprofesjonelt selskap. Ikke klare til å drive som mobiloperatør.
Komplett ønsker tydligvis ikke ta vare på kundene sine! Jeg gikk over til komplett pga av gode priser og store datapakker. Gikk for en 20 GB pakke slik at jeg skulle slippe å tenke på at mengden skulle bli brukt opp. På grunn av en teknisk feil på min mobil hadde datamengden løpt helt løpsk (epost hadde hengt seg opp) og komplett har ingen funksjoner for å begrense hastighet. Da jeg fikk beskjed om at 80 prosent var nådd hadde jeg ikke lyden på og morgen etter var det for seint.. Da hadde jeg pådratt meg ca 1000 kr ekstra på faktura. Kundeservice representanter hadde ingen forståelse og brukte tiden på å fortelle meg at det var min feil, mitt ansvar og at de ikke kunne gjøre noe med det! Prøver å forklare kundeservice at jeg gjerne hadde betalt om dette var reelt forbruk som feks netflix, men at dette er en teknisk feil. Jeg ble gjentatte ganger på mail avvist og forklart at dette var min feil og ansvar. Ingen fnugg av forståelse eller ønske om kompromiss fra komplett sin side. En meget ubehagelig opplevelse. Virker ikke som Komplett ønsker å ta vare på sine kunder. Styr unna!
Hei Martin! Det er beklagelig at du ikke er fornøyd med oss i dette tilfellet. Finner det litt rart at du er belastet kr 1000,- for datatrafikk. Da makspris på overforbruk er kr 699,- på 20 gb abonnementet. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], merk eposten med Bent.
Kundeservicen til Komplett Mobil er en regelrett tragedie. Besvare e-poster har de tydeligvis sluttet med. Har forsøkt å få hjelp vha chat, men får da til svar at de skal besvare min epost med en gang. Etter 12 dager har jeg fortsatt ikke fått svar. Bytter leverandør sporenstreks.
Hei! Dette var beklagelig å høre. Vi har en normal svartid på inntil 48 timer i hverdagene. Og du skal ha fått svar innen dette. Kan du sende oss en epost på [email protected] med ditt tidligere saksnummer eller kontakte oss på tlf 33005500. Så skal vi se på saken din.
Deres telefonabonnement så bra ut helt til jeg så at de ikke har noe slags sperre for overforbruk (kun på det minste abonnementet). I tillegg tredobler (!) de dagsprisen på bruk av internett i EU fra 20.februar. Man får ikke langvarige kundeforhold med den slags bondefangeri.
Hei Geir! Det er beklagelig at du ikke er fornøyd med oss. Vi jobber med å utvikle en sperre på overforbruk. Vi synes at 8,- per dag i EU/EØS fortsatt er meget rimelig. I tillegg har vi beholdt månedsprisen på 80,-, dvs. du vil ikke betale mer enn 80,- per måned uansett hvor mye du bruker det i utlandet. Men vi tar med tilbakemeldingen din videre i arbeidet mot å bli best.
Den 22. desember kom det varsel om overforbruk (12 GB av 10GB inkludert). Den 26. Desember viste fortsatt "min side" 8110MB. Dette er bondefangeri! De svarer ikke på kundeservice heller.
Hei Magnus! Det er beklagelig at du ikke er fornøyd. I den tidsperioden hadde vi noe problemer med oppdateringer på min side. Vi beklager at dette kan ha vært noe misvisende. Vi vil gjerne høre videre om dine erfaringer og eventuelle tips til forbedringer. Send oss gjerne en mail på [email protected]
Komplett Mobil er i utgangspunktet billig, særlig med muligheten for å slå av og på "Fri bruk EU" sånn det passer kunden. MEN fakturaene er veldig rotete, fakturagrunnlaget er ofte feil, og skulle man være så uheldig å måtte snakke med kundeservice må man belage seg på lang og arrogant saksbehandling.
Hei! Det er beklagelig at du ikke er fornøyd. Vi jobber med å få fakturaene våre mer oversiktlige. Og vi ønsker tilbakemelding fra kundene våre på hvordan de vil ha det. Send oss gjerne en mail på [email protected] Så ser vi på dette sammen!
Min erfaring med komplett er ganske lik andres. Enormt sen varsel på 80% brukt data, ingen varsel om brukt data, og skyhøye priser på mb over inkludert pakke. Kundeservicen er dårlig, og tok blant annet betalt for å sende utfyllende faktura over bruk av data uten å informere om dette når jeg ringte inn og spurte. Abonnementet mitt ble også totalt sperret for inngående og utgående anrop og meldinger i 2 dager, da de hadde gjort en feil og satt sperre på nummeret mitt fordi jeg hadde gått over datagrensen forrige måned. Etter 3 måneder med problemer hos komplett, har jeg allerede byttet da de ikke klarer å levere det de skal. Hold deg unna!
Byttet hele "familien" over til komplett. Portering gikk smertefritt, sim-kort i posten. Prisene er ok for 10gb. Noe lavere dekning enn Telia, og Telenor i området jeg bor. Det største problemet er elendig kontroll på databruk. Advarsel for overforbruk kom etter at kvote var tom. Chat-systemet er også "underbemannet". Var nr. 22 i køen sist jeg søkte hjelp. Komplett har et forbedringspotensial kontra de store leverandørene. "Minside" er ok, men mangler mulighet for å sperre for overforbruk eller bytte abonnement selv.
Hei Åsmund! Det er beklagelig at du ikke er 100% fornøyd med oss. Vi jobber med å utvikle en sperre for overforbruk i øyeblikket og vi håper dette er på plass ila kort tid. Vi vil gjerne høre videre om dine erfaringer og eventuelle tips til forbedringer. Send oss gjerne en mail på [email protected]
Trengte å utsette porteringen til nytt SIM-kort. Kom raskt gjennom på telefon, fikk god hjelp og fikk løst problemet. Veldig bra!
Hei Steinar! Flott å høre at du er fornøyd med oss :) Vi ser av kommentaren at du har byttet selskap. Send oss gjerne en mail på [email protected] Da vi gjerne vil høre om dine erfaringer slik at vi eventuelt kan forbedre oss i fremtiden
Enkelt å bestille, SIM-kort lå i postkassa etter få dager. Portering og aktivering gikk kjapt og problemfritt. Veldig bra dekning og hastighet. Pluss for at man kan legge til utenlandsforbruk i abonnementet de dagene man ønsker. Savner en brukervennlig app og muligheten til å kjøpe ekstra datapakker... Det er jo nesten standard hos alle andre teleoperatører. VoiceLTE aktiveres enkelt, og mine sider gir greie muligheter for aktivering og sperring av forskjellige tjenester.
Hei Vivi! Flott å høre at du er fornøyd med oss :) Vi har lansert datapakke på 1 gb til kr 99,- Vi jobber også med å få til flere løsninger på dette. En app må jo alle ha, slik at dette er noe vi også satser på i fremtiden. Og vi håper å kunne lansere dette i løpet av kort tid.
Jeg er skuffet over KomplettMobil. Vi har hatt abonnement hos de i ca en måned og sjekker innimellom på forbruker. Så at de hadde registrert databruk i Sverige som overhode ikke stemte da vi befant oss i Bergen. Her er stor grunn til å være på vakt. Er også usikker på om vi kan stole helt på databrukes hos dem i det hele tatt etter dette. Jeg bestilte 2 abonnement fra dem etter dette og de sendte meg kun simkort på det ene nummeret. Stadig i kontakt med kundeservice som hevdet at det er Telenor som sender ut simkortene på vegne Komplettmobil. Nå skal det tredje simkortet sendes og må stadig flytte på porteringsdatoen. Har en opplevelse av at kundeservice ikke tar kundene på alvor. Kommer til å vurdere underveis og dersom jeg finne uregelmessigheter hos dem, tar det kun noen tastetrykk å bytte til en annen mobiloperatør. Nei, jeg er ikke imponert!