Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Komplett Mobil
4.0
483 verifiserte omtaler
Komplett Mobil har opphørt
Komplett Mobil opphørte sin mobilsatsing andre kvartal 2019 og tilbyr derfor ikke lenger mobilabonnement. Mobilkundene har blitt overdratt til ice. Les omtaler om ice.

Komplett Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.0
Bra
483 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Komplett Mobil trenger minimum 10 omtaler.
69%
Bra
69% anbefaler Komplett Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 483 omtaler om Komplett Mobil

FILTRER OMTALER
291
43
22
28
99
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE

Billig og bra

Omtale av  Vidar

Funker helt supert, god dekning og hastighet (Telenor). Har både 4G Tale og WiFi Tale. EU roaming kan aktiveres for 8kr dag eller 80 kr mnd ved behov. Eneste som kunne vært bedre er løsningen når datakvote er oppbrukt, blir fakturert pr MB over grensa, burde vært mulig å få sperret for data automatisk når kvota er oppbrukt.

Svar fra Komplett Mobil
08.04.2017 20:15

Hei, Vidar! Takk for flott tilbakemelding! Vi jobber med tjenesten som heter Datakontroll. Hvor det vil være mulighet med å sperre for overforbruk av data. Vi håper å lansere den i løpet av kort tid

Nyttig (2)

Elendig kundeservice

Omtale av  Henning

Lot meg lure til et billigere abonnement hos Komplett Mobil. Etter mye kluss på fakturaen allerede første uka, sier jeg takk for meg. Jeg har nå sittet i over 20 minutter i kø hos kundeservice hos Komplett. Dette er for dårlig! Kundene deres fortjener bedre enn dette!

Svar fra Komplett Mobil
08.04.2017 20:16

Hei, Henning! Dette var beklagelig å høre. Hvilket telefonnummer ringte du når du stod i kø? Da vårt telefonnummer 33005820, ikke har hatt mer enn 4,5 minutter i køtid på 14 dager. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 33005820 eller epost: [email protected] Spør etter Bent, så ser vi på saken din med fakturaen.

Nyttig (3)

Knall bra priser for mye Data

Omtale av  Preben

Men eneste som jeg savner er data pakke verden som man kan bestille når man er langt av gårde. Eks Talkmore tar en pakke på 200mb som jeg kan bestille til 199kr når jeg er i Brasil. Han man ikke slike pakker vil jo 200mb i Brasil koste 1998kr hos komplett. FÅ data pakke varden som ekstra pakker please.

Svar fra Komplett Mobil
05.04.2017 15:29

Hei, Preben! Takk for tilbakemeldingen din. Vi er helt enige i at datapakker for resten av verden burde være mulig. Og vi skal selvfølgelig se på mulighetene for å kunne løse dette så raskt som mulig.

Nyttig (3)

Skuffende kundeservice!

Omtale av  Tester

Billig abonnement med mye data - CHECK! Det var enkelt og greit grunnen til at jeg byttet, MEN ser det for godt ut til å være sant så er ofte det.. Fikk tilsendt et defekt sim-kort og brukte 2 dager og 3 samtaler i chat før de gikk med på at sim-kortet var defekt. Da går de med på å sende nytt sim-kort, men ønsker ikke å yte noen erstatning for tid uten mobil tilgang. (Fikk forresten kreditert de dagene uten mobil, noe jeg mener er minimum erstatning) Er man heldig og ikke trenger kundeservicen så kan det godt være et greit abonnement, men etter erfaringen med komplett mobil betaler jeg gjerne 50-100kr ekstra for en service som er til å stole på. Anbefaler ikke komplett mobil, ettersom jeg foretrekker trygghet før billig og utrygt. Skal sies at jeg har byttet abonnement nesten annenhver mnd. Det siste året for for å teste ut forskjellige leverandører, ettersom jeg mener flere leverandører slipper unna med dårlig service som følge av billige priser.

Svar fra Komplett Mobil
31.03.2017 09:16

Hei, dette var veldig beklagelig å høre. Og slik skal det selvfølgelig ikke være. Setter pris på om du kan sende en epost til [email protected] Merk eposten med Bent. Så skal jeg se på saken din

Nyttig (5)

Selskap med voksesmerter

Omtale av  Nes

Billig dersom du følger godt med i timen, og greit så lenge du ikke har behov for support. Bikker du over på datakvota så svir det i lommeboka. Varsling ved overforbruk kom først dagen derpå, men da var det allerede lagt på 399 på fakturaen. Ekstremt lang svartid på e-post, om de i det hele tatt svarer. Etter regelrett uhøflige svar fra kundeservice var det over og ut for mitt vedkommende.

Svar fra Komplett Mobil
17.03.2017 15:56

Hei, Nes! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd. Kan du sende meg saksnummeret ditt, hvor du har hatt kontakt med oss på epost tidligere? Send dette til [email protected] Merk eposten med Bent. Dette slik at vi kan se på saken. Da gjennsomsnittlig svartid på epost de siste ukene er ca 6 timer.

Nyttig (6)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

God pris, god kundeservice og god løsning for en student

Omtale av  Knut E

Byttet fra Telia til Komplett rett før jul og er generelt veldig tilfreds med komplett. Betaler mye mindre for mer data enn jeg hadde tidligere, og syntes at løsningene komplett kommer med er veldig gode. Gleder meg til app kommer, da vil abonnementet mitt være "komplett" ;)

Svar fra Komplett Mobil
10.03.2017 14:14

Hei, Knut! Så flott å se at du er fornøyd! Takk for flott tilbakemelding og ordspillet ;)

Nyttig (3)

Strålende fornøyd!

Omtale av  Eirik

10GB til 299 kr i mnd er langt bedre enn andre konkurrenter! Telenor-nett og 4G tale! Eneste som mangler er en app (som jeg leser kommer). Jeg er super fornøyd!

Svar fra Komplett Mobil
08.03.2017 14:09

Hei, Eirik! Tusen takk for flott tilbakemelding. Appen kommer ja, og vi skal selvfølgelig gjøre vårt ytterste for at den skal bli best mulig!

Nyttig (2)

Suuper

Omtale av  Charlotte

Super dekning, super verdi for pengene! God oversikt på nettsiden, men ikke ideelt, eneste negative er at de ikke har en app for oversikt, fakutra o.l.

Svar fra Komplett Mobil
07.03.2017 12:48

Hei, Charlotte! Takk for flott tilbakemelding! Det er godt å se at du er fornøyd. Vi jobber med å utvikle en app og håper å lansere den ila kort tid.

Nyttig (1)

Veldig fornøyd med MaxiFlex 10GB

Omtale av  Espen

Jeg er veldig fornøyd med mitt nye abonnement som inkluderer 10GB, fri fart, telenor dekning og god kundeservice. Svartiden deres per epost og chat har vært veldig god. Det observeres at Komplett har fått en del negativ omtale fordi noen av deres kunder har opplevd at forbruket har økt etter byttet til dem. Jeg husker godt når jeg gikk fra studentbudsjett til arbeidslivet og fikk økt lønning. Forbruket økte også da, men jeg sørget alltid for å holde meg innenfor grensene og passe på saldoen. Det samme gjelder vel for mobildata? Problemstillingen vil nok bedre seg når de får på plass datagrense og en oversiktlig app. Jeg syntes at det er litt tungvint å logge seg inn på Min Side hver gang for å sjekke forbruket, men når jeg ser på hvor mye jeg får for pengene så er det verdt et par ekstra minutter. Oppsummert er jeg veldig fornøyd med avtalen jeg har per i dag.

Svar fra Komplett Mobil
06.03.2017 09:13

Hei, Espen! Så flott å høre at du er fornøyd med oss, og tusen takk for flott tilbakemelding. App er under utvikling, og vi satser på at kundene våre blir veldig fornøyde med denne når den blir lansert.

Nyttig (2)

Herlig så lenge du holder deg innenfor grensene

Omtale av  Dino

Veldig fornøyd med abo. Etter at jeg byttet fra 8-10GB og gikk 150kr ned i pris fra forrige operatør. Holder du deg innenfor grensen er det ikke noe problem, herlig dekning overalt! Er jeg på vei over får jeg en varsel når jeg har ca 700MB igjen og en SMS med en gang jeg har tømt og da er det bare å slå av mobildata. Ferdig med den saken som mange andre her pirker på. Det er en ting som gjør at de ikke når helt opp og det er en delingsavgift på 399kr! Dette er at om du vil dele nett vil bruke mobilen din som hotspot må man betale 399kr uansett hvor mye de skulle ha brukt. Dette syns jeg er leit ettersom jeg ikke har sett noen andre operatører ha dette.

Svar fra Komplett Mobil
03.03.2017 12:54

Hei, Dino! Og takk for hyggelige tilbakemeldinger! Dette med delingsavgift har jeg ikke hørt om før, og er ikke noe vi praktiserer per idag. Flott om du kan kontakte oss på [email protected] Merk eposten din med "Bent", så skal jeg se på saken.

Nyttig (2)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Sende og motta SMS til og fra PC

Omtale av  Jan V. B

Jeg jobber på Nordsjøen, og der er det ikke lov å ta med ut Mobil, men av og til har man behov for å sende og motta sms. Jeg var tidligere mobilkunde hos One Call, og der hadde man mulighet til å sende sms fra min side, og motta sms på mailen, og da lurte jeg på om man har denne muligheten hos dere, eller er dette noe dere kommer til å gå for etter hvert? Jeg er meget fornøyd med Komplett Mobil, men dette savner jeg virkelig. Hva er fri bruk EU? Jeg valgte også fri bruk EU for min kone, fordi hun ringer mye til Polen, men i ettertid ble jeg i tvil om dette gjelder for telefon eller data, eller begge deler, eller kan jeg forvente meg en stor regning nå? Jeg synes at dette var vanskelig å finne ut av.

Svar fra Komplett Mobil
01.03.2017 12:24

Hei Jan! Takk for positiv og konstruktiv tilbakemelding. Jeg skal ta med tilbakemeldingen vedrørende "SMS fra pc" , videre til produktutvikling. Dersom du er i EU skal du kunne ringe, sende SMS-er og surfe på mobilen som om du befinner deg i Norge – uten at det vil koste ekstra. Det å ringe eller sende sms fra Norge til et EU land er ikke kostnadsfritt. Du kan finne prisene for dette her: https://www.komplett.no/mobil/vaare-priser/

Nyttig (1)

Ikke bra bok

Omtale av  Kenneth

God pris, men dårlig kundeservice og tilgjengelighet. Føler jeg også fikk dårligere forhold enn tidligere. Bytter tilbake til mitt gamle selskap.

Svar fra Komplett Mobil
28.02.2017 10:12

Hei Kenneth! Dette var jo beklagelig å høre. Vi vil gjerne høre mer om dine synspunkter rundt hva du syntes er for dårlig. Ta kontakt med oss på [email protected] merk eposten med Bent

Nyttig (0)

Rimelig og godt

Omtale av  Roger O

Jeg har 3 abonnement og er strålende fornøyd. Prisen stemmer og både dekning og 4G fungerer utmerket. Det eneste jeg savner er datasperre.

Svar fra Komplett Mobil
28.02.2017 10:10

Hei Roger! Så hyggelig at du er fornøyd med oss! Datasperre er under utvikling og vil komme i nærmeste fremtid.

Nyttig (0)

Mye data, dyrt å gå over grensa

Omtale av  Sondre

Selvfølgelig et billig å bra abonnement, men når jeg fikk melding fra komplett at jeg hadde brukt opp dataen min, fikk jeg regning på 100kr mer enn det jeg trodde jeg skulle betale.

Svar fra Komplett Mobil
27.02.2017 11:20

Hei Sondre! Var det slik at du ikke fikk sms med en gang data var brukt opp? Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] Merk eposten med Bent. Så skal vi se på saken din.

Nyttig (1)

Best!

Omtale av  Mariann

Jeg bruker mye mindre penger på mobil i mnd etter at jeg bytta til komplett! Kjempe fornøyd! God dekning i tillegg.

Svar fra Komplett Mobil
23.02.2017 14:05

Hei Mariann! Tusen takk for super tilbakemelding! Dette setter vi stor pris på!

Nyttig (0)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Meget god pris

Omtale av  Lucas S

Her får en mye for pengene. Rask tilgang til gratis kundeservice og de hjelper så godt de kan, men noe rusk har de når de er så ny i gamet. Vær oppmerksom på databruk da de ikke har sperre for overforbruk og sjekk om bruken stemmer overens med faktisk bruk. En velger komplettmobil, foreløpig, kun for prisen. Til gjengjeld har de alle de viktigste funksjonene som telenor tilbyr. VoLTE, VoWIFI, etc.

Svar fra Komplett Mobil
23.02.2017 09:36

Hei Lucas! Takk for god og konstruktiv tilbakemelding. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre vår kundeservice. I tillegg jobber vi også med å utvikle en datakontroll løsning. Bruken skal alltid stemme den, og dersom du mener du har fått feil forbruk. Kontakt oss gjerne på [email protected] Så skal vi sjekke opp i det for deg

Nyttig (1)

Komplett Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR