Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Selvfølgelig et billig å bra abonnement, men når jeg fikk melding fra komplett at jeg hadde brukt opp dataen min, fikk jeg regning på 100kr mer enn det jeg trodde jeg skulle betale.
Hei Sondre! Var det slik at du ikke fikk sms med en gang data var brukt opp? Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] Merk eposten med Bent. Så skal vi se på saken din.
Jeg bruker mye mindre penger på mobil i mnd etter at jeg bytta til komplett! Kjempe fornøyd! God dekning i tillegg.
Hei Mariann! Tusen takk for super tilbakemelding! Dette setter vi stor pris på!
Her får en mye for pengene. Rask tilgang til gratis kundeservice og de hjelper så godt de kan, men noe rusk har de når de er så ny i gamet. Vær oppmerksom på databruk da de ikke har sperre for overforbruk og sjekk om bruken stemmer overens med faktisk bruk. En velger komplettmobil, foreløpig, kun for prisen. Til gjengjeld har de alle de viktigste funksjonene som telenor tilbyr. VoLTE, VoWIFI, etc.
Hei Lucas! Takk for god og konstruktiv tilbakemelding. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre vår kundeservice. I tillegg jobber vi også med å utvikle en datakontroll løsning. Bruken skal alltid stemme den, og dersom du mener du har fått feil forbruk. Kontakt oss gjerne på [email protected] Så skal vi sjekke opp i det for deg
Dårlig kundeservice, avsluttet bare chatten imens vi snakket med de, nedlatende tone, tok lang tid å få svar og fikk lite hjelp. Selv om abonnementet var rimelig i seg selv ble det dyrt når det blir kostende 699 kr mer når jeg brukte over inkludert datamengde.
Hei Martine! Slik skal det naturligvis ikke være. Selvfølgelig burde du fått et raskt svar og en forklaring. Og vi ønsker gjerne å komme i kontakt med deg for å sjekke opp i saken din. Kontakt oss på [email protected] Merk eposten med Bent
Utmerket kundeservice i tillegg til at abonnementet er blant de billigste i Norge. Samme dekning som alle andre Telenor abonnementer, 4g tale er også med. Databruken stemmer også overens med bruken som blir målt av telefonen. Løp å kjøp!
Hei Jens! Tusen takk for god tilbakemelding.
Opplevde at mobildataen ikke stemmer den første måneden og elendig kundeservice tar deg ikke på alvor når du ringer dem. Dem setter skylda på deg for dem gjør ikke noe feil, kontaktet dem to ganger og samme opplevelsen. Men ellers så er dem kjapp med overføringen og til du får SIM-kortet i posten. Ryddig faktura likte jeg med dem.
Hei Kevin! Dette var beklagelig å høre! Dersom du opplevde at mobildata ikke stemte så ønsker vi gjerne å komme i kontakt med deg igjen for å sjekke opp i saken. Kontakt oss på [email protected] Merk eposten med Bent
Bra dekning, 4g tale, og ikke minst mye data til en lav pris. Har ikke mulighet for datakontroll, dvs å sperre databruken når grensen er nådd. Som da er eneste minuset for min del. Men dette kan man aktivere selv på de fleste smarttelefoner idag, så det er ikke et reelt problem.