NiceMobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er så dårlig dekning at du ikke får mulighet til å komme inn på siden din for å chatte med Nice mobil.
Hei Tone😊 Huff da, dette var trist å høre😔 Vi bruker både ice og Telia sitt nett. Jeg anbefaler deg å se på dekningskartet der du bor. Du finner det på nettsiden vår. Hvis du har problemer med å chatte med oss fra nettsiden, kan du chatte med oss via appen vår også🤗 Ønsker deg en fin dag videre🌸
Noe rot med overføringen, men kundeservice har løst det greit. Erfaringsmessig kan innkjøringsproblemer forekomme. Jeg er oppgitt av hvor harde ord enkelte bruker i kritikkene sine. Noen ganger bør en tenke på hva som er fair, og på dem som skal gå gjennom tilbakemeldingene. At Nice Mobil er profesjonelle og svarer på all kritikk, synes jeg også fortjener kred. Kundeservice har god kompetanse. I min prosess stilte jeg «avanserte» spørsmål, og fikk gode svar. Appen er fin. Det er god oversikt, og i innstillingene er det enkelt å sperre for å unngå uønskede utgifter. Alle bør sette seg inn i innstillinger og prisliste før en klager. Noe av det viktigste for kundene er sunn konkurranse i markedet. Telenor, Telia m.fl. ville vært enda mye dyrere uten Nice Mobil og andre mindre operatører i markedet.
Hei Geir 😊 Dette var veldig fint å høre. Vi gjør vårt beste for å svare på spørsmål å hjelpe så godt vi kan💛 Tusen hjertelig takk! Ønsker deg en strålende dag videre🌸
Hatt mange oppgjennom å Nice er det eneste som jeg ikke har trengt å bekymre meg over. Det verste var Fjordkraft . Men valgte aldri de, jeg ble med på "flyttelasset" da de kjøpte Skymobil (de var også topp). Men Fjordkraft burde faktisk vært bedragerianmeldt pga små summer (men ofte ) ville det ikke hatt noe for seg (dessverre). Trist at det er blitt slik at kunder er kun "tall" for alt snart og de som vil vinne i lengden er helt klart, de som har kundefokus. De andre ser jeg tenker kortsiktig å er kun opptatt av profitt raskest mulig. Takk til Nicemobil for å være en av de få abonnement som gir mindre å tenke over i hverdagen.
Hei Helge 😊 Så utrulig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss💛 Ønsker deg en fin dag videre🌸
Klart billigst på markedet for 5 Gigabytes. God dekning, hyggelig kundeservice.
Hei Joachim😊 Så godt å høre at du er fornøyd💛 Ønsker deg en fin dag videre🌸
Var kunde, men en fryktelig stivbeint politikk der de trekker deg for hver krone du bruker over abonnementet. På det meste, da vi var i USA, ble det 130 transaksjoner. Å samle sammen disse, ville ikke firmaet. Skjær klar
Hei Arne 😀 Leit å høre du hadde en dårlig opplevelse med oss. Vi jobber med bedre løsninger rundt betaling knyttet til bruk og kjøp. Setter pris på din tilbakemelding 🙏
Finn deg annen firma. Kort fortalt. Har fått trekt penger av konto langt over det billige abonnementsbeløpet. Du betaler uansett for hver enste samtale innenlands eller utenlands. Uansett abnommenttype du har. Dessverre, jeg finner ikke 0 eller -10 stjerne.
Heisann🌻 Så leit å høre at du har opplevd dette! Det virker som om det har oppstått en misforståelse her, samtaler til norske numre innenlands og norske numre som er i EU er inkludert i abonnementet ditt🥰 Om det gjelder til utenlandske numre, enten de befinner seg i Norge eller utenlands, har det egne kostnader. Ta gjerne kontakt med oss på chat, så får vi sett på det sammen💛
Hjelper ikke med mye data når hastighet måler fra 0,6/0,6 til maks 21/22. hastigheten er målt på 3 forskjellige steder. Så ikke noe for meg 😢 Ja jeg har sjekket alle innstillinger samt restartet mobil osv…. Hastigheten er målt med ookla Speedtest.
Hei Ole!😁 Det er leit at du opplevde ustabil hastihet😢 Hastigheten kan variere fra ut i fra hvor du befinner deg, basert på dekning og kapasitet😄 Hvis du ønsker å finne ut hvor bra dekning du kan forvente der du befinner deg, kan du kontakte oss på chat😊
Billig abonnement, men treg og dårlig dekning. Dårligste operatør jeg har hatt til nå.
Hei😊 Huff, dette var trist å høre😔 Kunne du kontaktet oss på chat, så skal vi se nærmere på dekningen og evt finne ut hva som har skjedd. Så kan vi se om vi har en løsning på problemet😊 Ønsker deg en fin dag videre🌸
Hel ubeskrivelig vanskelig app. Helt ubeskrivelig dårlig på service. Det virker som de som sitter på chatten er hentet rett fra gata uten opplæring. De svarer i hytt å pine på spørsmål som de vet de ikke har greie på!
Hei Ole! Beklager at du føler dette om oss🤔 Vi prøver å gi den beste opplevelsen når vi blir kontaktet på chat, men om du har hatt en dårlig opplevelse er dette veldig leit😥
Her får man mye for pengene. Betaler bare 150 kr for 5 GB. Ingen slår Nice på pris. Fikk også veldig god hjelp da jeg hadde mistet bankid og kodebrikke, og ikke fikk aktivert esim. Da løste Nice det raskt og effektivt. Veldig fornøyd!
Hei Noah!😄 Så fint at du er fornøyd med oss! Vi i nicemobil er opptatt av at det skal være enkelt og billig😁
Dette er ren humbug. Har fått trekt penger av konto langt over det billige abonnementsbeløpet. Nummeret har ikke virker halvparten av tiden. Fullstendig useriøs, ren mafiavirksomhet. Jeg ser en trist kollaps i møte for disse uredelige finanshaiene. Å drive slik er som å be om å få gå på snørra. Null stjerner eller minus
Hei! Dette var trist å lese 😥 Hos oss så blir variable kostnader trukket automatisk fra den betalingsmetoden som er lagt inn via appen vår ☀️ Gjerne ta kontakt med oss på chat, så tar vi en titt på alt sammen - Casper, NiceMobil 😎👉👉
Har bare gode erfaringer til nå. Alt fungere slik som lovet. Å anbefale!
Hei😊 Så utrulig hyggelig å høre. Det setter vi stor pris på🤗💛 Ønsker deg en fin dag videre🌸
Hadde lenge hatt lyst til å prøve E-sim, men var skeptisk til å bytte til Nice ettersom jeg trodde de hadde dårlig dekning. Jeg valgte derfor å prøve i en måned, for å sjekke om dekningen var tilstrekkelig, og det var den. Akkurat samme hastighet og tilgjengelighet som Telenor. Noe annet som er meget positivt er den gode appen, som er oversiktlig og enkel å bruke. Prisene er også lett tilgjengelig på deres nettsider, noe som også er betryggende.
Takk for en super tilbakemelding, Henrik 😍 Husk vi gir deg dobbel paraply på dekning med ICE og Telia ☂️
NiceMobil er et meget useriøst og lite tillitsvekkende mobil-selskap og med sine skjulte avgifter og plutselige belastninger på enten via Vipps eller kort, så blir man meget skuffet å se deres avgifter belastet i tide og utide! Derav meget useriøst, uproft og totalt tillitssvikt overfor sine nye kunder og deres selvprofilerte «best i test».. men alle kan nå se at denne rangeringen faller som en sten, da fler og fler oppdager NiceMobil sin falske og nærmest svindelaktige fremtoning mot sine såkalt verdsatte kunder! Styr derfor langt unna og ikke tro et sekund på deres markedsføring, som verken stemmer eller vil stemme når dere evnt skulle velge å bli kunde. De har forøvrig et meget slett betalings-system, da du kun(!) kan velge mellom Vipps eller kort, og derfor ikke som en annen seriøs troverdig mobil-leverandør, hvor regningen kommer i nettbank eller i post. Derav forsyner de seg fra din konto uten å få muligheten til å sjekke føringer, angre eller klage, som jeg gjorde, men bryskt avvist! Vipps skal derfor bli informert om nevnte, da de selv sier de ikke ønsker slike direkte Vipps løsninger til useriøse leverandører som NiceMobil viser seg å være, dessverre!
Hei Jan B 😀 Veldig trist at du føler det sånn 😔 Vi er en ærlig mobiloperatør og du finner våre vilkår på nettsiden vår: https://www.nicemobil.no/ 💛 Men takker også for tilbakemeldingen din 😊 Vi er en heldigital mobiloperatør som ikke sender ut faktura. Når systemene våre fanger opp at man har brukt tjenester som ikke er inkludert i abonnementet, vil vi trekke deg automatisk fra kontoen du har lagt til som betalingsmetode hos oss 🤗 Du finner også oversikt over alle betalinger i app`en vår 😇 Du er alltid velkommen til å kontakte oss på chat 😍 Ønsker deg en super påske 🌞
I dag var dagen for oppstart i NM appen utilgjengelig og feil i betalingsmåte, som kun kunne ordnes i appen. Dette måtte graves videre I i teknisk avdeling, så sitter nå uten tlf og null løsning fra NM. Syntes oppriktig synd på personen jeg måtte tekste med i chatt i 2 ,5 timer, som var bundet på hender og føtter. Jeg sier styr unna, dukker det opp problemer, så er hjelpen laaaaangt unna. Telia ble min hjelp, er jeg heldig har jeg aktivt abonnement til kvelden.
Hei Ann Cristin 😊 Dette var veldig leit å høre! 🙁 Våre kunderådgivere og de på teknisk avdeling ønsker alltid å hjelpe deg 🤗 Vi setter pris på tilbakemeldingen og tar det til oss 🌼 Det er bare på den måten vi kan bli bedre 😃 Gjerne ta kontakt med oss på chat, slik at vi kan få løst dette for deg 💛 Ønsker deg en super påske 🌞
Alt fungerer som det skal uten problemer samtidig som det er billig.
Takk for en hyggelig tilbakemelding, Ivar 🤩