Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert mai 2024
NiceMobil
3.9
501 verifiserte omtaler

NiceMobil omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NiceMobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.9
Bra
501 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#4
Utmerket
NiceMobil er rangert
#4 av 22 mobilselskaper
75%
Utmerket
75% anbefaler NiceMobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 501 omtaler om NiceMobil

FILTRER OMTALER
292
69
38
30
72
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NiceMobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Elendig kundeservice

Omtale av  Ole R

Elendig kundeservice og et heller sleipt opplegg, hvis du vil forandre abonnement til lavere data mengde, får du nytt abonnement med en gang så du betaler dobbelt både for det du hadde fra før og det nye, selv om du bytter samme dag som abonnement fornyes dobbel abonnements pris der altsåhvis du vil forandre noe. Og ufattelig lite hjelpsomme til tider direkte frekke kundebehandlere. Styr unna hvis du faktisk trenger telefon, helt egenhendig avsluttet de hele abonnementet mitt denne mnd og får visstnokikke fikset det før om noen dager , ufattelig useriøst

Svar fra NiceMobil
20.03.2023 11:23

Hei Ole 😊 Ved endring av et abonnement hos oss, vil du bli belastet med en gang og får informasjon om dette før du gjør en endring. Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med vår kundeservice, ta gjerne kontakt med oss på chat igjen for videre undersøkelse 🙏😊

Dårlig dekning på 4G

Omtale av  Kåre

Kunne ikke få oppslag på elektroniske bussbilletter med 4G da jeg skulle på utenlandsferie.

Svar fra NiceMobil
10.03.2023 15:20

Hei Kåre!😊 Beklager at du opplevde dette😥 Dersom du fortsatt opplever problemer, kan du gjerne ta kontakt med oss på kundeservice slik at vi får tatt en titt på dette!😊

Super enkelt!

Omtale av  Jøran

Billigere får du ikke, stabil ice nett. Super enkelt å bestille gjennom appen og god oversikt. Kundeservicen er blant de beste i markedet.

Svar fra NiceMobil
06.03.2023 10:31

Hei, Jøran Det var hyggelig å høre!💛 Vi setter stor pris på din tilbakemelding🤗

Billig, enkelt og rask god service i chatten

Omtale av  Trine

Vært kunde 1 år i april. Super fornøyd med all hjelp i chatten, sette opp tlf med e-sim og få bank id igang bl.a. Deilig å slippe å tenke på fakturaen, da beløpet blir trukket samme dato hver mnd. Anbefales … Billig , god dekning, god service og enkel app

Svar fra NiceMobil
03.03.2023 15:20

Hei Trine 🤩 Super hyggelig å høre fra deg. Du finner oss i appen om det er noe vi kan bistå med 📲

Byttet etter et døgn

Omtale av  Arvid M

Byttet til NM. Fikk umiddelbart problem med at inngående samtaler gikk direkte til voice mail. Gikk i kontakt via chat umiddelbart. Etter et døgn ga jeg opp. Rask respons og lite hjelp. Et eksempel. Etter flere chatter fikk jeg beskjed om at mine problemer skyldes feil hos NM. Etter dette kom vi ikke videre, fram og tilbake men ingen hjelp. Virket på meg som om chat satt i løse luften uten støtte.

Svar fra NiceMobil
22.02.2023 10:21

Hei, Arvid Beklager for problemene dette har medført😥 Ta gjerne kontakt med vår kundeservice dersom du fortsatt opplever problemer rundt dette😊 Vennlig hilsen Vesa💛

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Simkortet ble ikke aktivert etter forventet oppstart, ventet over 1,5 døgn. måtte skifte leverandør.

Omtale av  Else

Fikk desverre ikke aktivert simkort fra byttedato, ingen dekning frem til jeg så meg nødt til å skifte mob operatør tilbake til Ice (som ordnet opp på under 1 time) etter å ha vært tålmodig i over 1,5 døgn med lovnader fra nicemobil om at "teknisk skulle se på det og sende mail som jeg aldri fikk". Savner en personlig kontakt på kundeservice og gjerne på tlf og tviler desverre på kompetansen på teknisk som ikke klarte løse dette. Imøtekommende på chat, men virket ellers useriøst da ingen tok ansvar.

Svar fra NiceMobil
22.02.2023 10:15

Hei, Else Takk for din tilbakemelding. Beklager for din opplevese hos oss. Det er ikke noe vi ønsker kunder skal oppleve😥 Vennlig hilsen Vesa💛

I prosessen med å bytte

Omtale av  Thomas

Veldig fornøyd så langt. Kjapt svar på det jeg lurte på i chat og smertefri portering.

Svar fra NiceMobil
16.02.2023 15:12

Hei Thomas 🌻 Så flott å høre at du er fornøyd, da er vi også fornøyd 😍 Om du lurer på noe mer er det bare å ta kontakt med oss på chat, velkommen til NiceMobil 🤗 Vennlig hilsen Silje

Finner ikke telefonnummer

Omtale av  Thomas F

Trist at de ikke har ett telefonnummer å ringe til. Dårlige greier å bare være heldidgitale.... Trist. De bryr seg jo ikke at man har 3 nummer man ville flytte over til dem...

Svar fra NiceMobil
06.02.2023 11:11

Hei Thomas! Så leit at du føler dette, det at vi ikke har kundesupport over telefon er en av grunnene til at vi kan ha prisene våre så lave 😍 Du kan alltids kontakte oss på chat så får en av våre dyktige kunderådgivere hjulpet deg der. Vi har også nå støtte for flere abonnement, så der skal det ikke være noe problem 🥰 Vennlig hilsen Silje

Fornøyd

Omtale av  Tore

Ingen problemer - hverken innland eller utland. Raskt svar på chaten/ kundeservice Topp

Svar fra NiceMobil
06.02.2023 11:07

Hei Tore! Herlig å høre at du er fornøyd med oss 😍 Skulle du trenge veiledning eller ha noen spørsmål er det bare å ta kontakt med oss på chat 🤗 Vennlig hilsen Silje

Alt gikk greit

Omtale av  Rune A

Var litt skeptisk etter å ha lest diverse negative omtaler her på dette nettstedet, men bestemte meg for å prøve allikevel, - og det angrer jeg ikke på. Alt gikk greit, selv om jeg gjorde en liten feil. Jeg lastet ned app'en og gjorde det jeg fikk beskjed om i hvert enkelt trinn. Alt var godt forklart. Jeg valgte eSIM, siden telefonen min støtter dette, og eSIM ble lastet ned. Dette tok et par minutter. Så gjorde jeg den feilen å deaktivere mitt gamle simkort med en gang, noe jeg ikke burde ha gjort, - jeg burde ventet med til dagen etter - til etter at Nice hadde aktivert mitt nye eSIM. Så da var jeg uten nett, men app'en gav grei instruks om hvordan jeg kunne gå inn i telefonens innstillinger og reaktivere mitt gamle fysiske SIM kort. Dette var enkelt. Dagen etter gikk jeg inn på innstillinger igjen, og aktiverte eSIM. Har vært fornøyd siden. Har ikke hatt problemer med dekningen. Der det ikke er ICE dekning får man automatisk Telia dekning.

Svar fra NiceMobil
06.02.2023 11:05

Hei Rune! Så flott at du er fornøyd 😍 Setter veldig pris på tilbakemeldingen, skulle det være noe er vi tilgjengelige på chat, bare å ta kontakt 🤗 Ha en super dag! Vennlig hilsen Silje

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Enkelt, oversiktlig og god service

Omtale av  Olemagne U. B

Jeg har vært kunde hos Nice Mobil siden april 2022, og er jevnt over svært fornøyd. Jeg har på denne tiden byttet mobil flere ganger og bytte av eSim går enkelt og greit for seg. Hadde et problem ved forrige bytte, men det løste seg enkelt og raskt ved kontakt med kundeservice! Dekningen er god de stedene jeg befinner meg, gode hastigheter og priser. Ekstra pluss i boka for å oppgradere meg fra 10 til 12gb/mnd automatisk når prisene forandret seg.

Svar fra NiceMobil
30.01.2023 10:03

Hei, Ole! Takk for tilbakemeldingen😁 Dette varmer hjertet ❤️ Hilsen Casper, NiceMobil

Dårlig kundeservice, men ellers billig og grei

Omtale av  Grethe

Forsøker å chatte med dem i åpningstiden, men kommer bare på chatbot'en. Spm. jeg har (dekativere tlf. svarer) klarer den ikke å svare på, og de har ikke noen mailadr. el.l. som man kan kontakte dem med ellers. Mobilabonnementet er ellers som mobilabonnenter flest, men billigere.

Svar fra NiceMobil
19.01.2023 10:20

Hei Grethe 😊 Leit å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med vår kundeservice 😟 Våre åpningstider er 08:00-20:00 i hverdager og 09:00 til 17:00 på lørdager 🤗 Hvis du har kontaktet oss utenfor åpningstidene, vil du møte en chatbot. Ellers er vi tilgjengelig for å hjelpe deg 😀 Hyggelig å høre at du er fornøyd med mobilabonnementet 🌸 Ønsker deg en super dag videre 😍 Mvh Victoria

Er de klar for kunder ?

Omtale av  Ny K

Lang leveringstid av sim-kort som gjør at jeg ikke får byttet abonnement etter planen. Det loves ekspresslevering, men er alt annet enn ekspress. Kundeservice som ikke er på ballen i det hele tatt. Kom med feil forklaring på hvorfor jeg ikke fikk sim-kort. Måtte selv kontakte transportør. Har nå fått 3 simkort.

Svar fra NiceMobil
03.01.2023 10:08

Hei! Beklager så mye, men vi var tom på lager en liten periode. Når simkortet først blir sendt ut har vi dessverre ikke sporing på sim-kortet 🙁 Beklager om du har blitt feilinformert, ta kontakt på chat om du skulle trenge yttligere hjelp! Mvh Niklas

Nesten helt perfekt!

Omtale av  Dante D

Har ingenting å klage på med byttet til Nice. Det gikk fort og knirkefritt, kundeservice er rask på chat og hjelper ut. Simkort kom på angitt dato, og er det rimeligste abonnementet jeg har hatt på lenge. Eneste grunn til at dette ikke er 5 stjerner er pga dekningen rundt der jeg bor. Noe som er et Ice-"problem". Men utenom det, helt perfekt!

Svar fra NiceMobil
21.12.2022 13:25

Hei Dante! Så hyggelig å høre at du er fornøyd, om du tar kontakt med oss på chat kan vi gjerne undersøke dekningen din for deg for å se om det er noe vi kan gjøre 😊 Mvh Niklas

Pixeleiere styr unna.

Omtale av  Espen B

Har Pixel 5 fra Google. Da kan man IKKE bruke mobilt bredbånd under samtaler hvilket man kan med Telenordekning. Fra jeg trykker ring til det faktisk ringer tar det opp til 10 sekunder. 5G eksisterer IKKE i Drammen overhodet. Dekning innendørs flere steder er meget dårlig. Mobilsvar kan IKKE deaktiveres. Kjører man inn i en tunell vil samtalen garantert bli brutt.

Svar fra NiceMobil
19.12.2022 14:37

Hei Espen! Så leit å høre at du opplever dette, jeg kunne gjerne tenke meg å hjelpe deg. Om du har mulighet å kontakte oss på chat så skal vi hjelpe deg så godt vi kan, vi bruker ice/Telia sin dekning, så per idag skal det være 5G-dekning i Drammen Mvh Niklas 😊

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Greit å bytte, kjekk app, helt enkelt ....veldig enkelt!

Omtale av  Per

Takk for en fin bytte opplevelse. Gjenstår å se på dekning og hverdagslig bruk, da jeg byttet i dag, men så langt en flott opplevelse. God informasjon før, og etter bytte. Fornøyd! :)

Svar fra NiceMobil
19.12.2022 14:41

Hei Per! Så hyggelig å høre at du er fornøyd så langt, dersom det skal dukke opp problemer eller om du skulle ha noen spørsmål så hjelper vi deg gjerne på chatten vår 😊 Mvh Niklas😊

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR