Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert mai 2024
NiceMobil
3.9
501 verifiserte omtaler

NiceMobil omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NiceMobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.9
Bra
501 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#4
Utmerket
NiceMobil er rangert
#4 av 22 mobilselskaper
75%
Utmerket
75% anbefaler NiceMobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 501 omtaler om NiceMobil

FILTRER OMTALER
292
69
38
30
72
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NiceMobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Elendig kundeservice

Omtale av  Anonym

- Dårlig/treg nett nesten overalt. - Hvis du bytter fra de så får du ikke bytte tilbake. - 15 gb hos nice er = 1 gb hos andre operatører. Gb - ene blir "spist opp" ekstremt raskt. - Kundeservic: De sier at de skal gjøre noe MEN det går selvfølgelig i glemmeboka hos dem. - Og alltid noe krøll med esim eller appen. Noe jeg ikke opplevde hos chilimobil. Overall dårlig opplevelse.

Svar fra NiceMobil
13.12.2022 15:18

Hei😊 Vi har nå fått mulgihet til å tilbakeføre nummer som har vært her tidligere. Ikke helt sikker på hva du mener med "15 gb hos nice er = 1 gb hos andre operatører", men 1gb er 1gb hos alle operatører😉 Hvis du opplever feil, er det bare å kontakte oss på chat, så skal vi selvfølgelig gjøre det beste vi kan for å hjelpe deg. Jeg beklager hvis du har hatt en dårlig opplevelse😢 Hilsen Isabel

BankID Og app påtvungen

Omtale av  Bjørn G

Mest tungvinte tjenesten jeg har sett.. bank ID i 2022.. MÅ ha app, påtvungen å tungvint kanskje derfor det er blant de billigeste. Anbefaler ikke.

Svar fra NiceMobil
13.12.2022 15:13

Hei Bjørn😊 Vi er en heldigital platform. Vi bruker bankID av sikkerhetsmessige årsaker for å verifisere at du er deg😉 Hilsen Isabel

Enkelt og billig!

Omtale av  Richard

Dette var enklere enn jeg trodde, eneste som er kjedelig er tiden det tar å flytte det gamle nummeret, men dette er utenfor NiceMobil sin kontroll. Har byttet fra Onecall da de ville øke prisen i Desember pga økte driftskostnader. Flott, men når jeg da med nye priser får kun 2GB hos de for 151,- per måned og her hos Nice får jeg 5GB for 1 krone mindre? Da blir jo valget enkelt. Har også vært i kontakt med kundeservice og de var hyggelig og imøtekommende og løste spørsmålet mitt veldig raskt. Meget fornøyd så langt!

Svar fra NiceMobil
12.12.2022 14:04

Hei Richard, så godt å høre at du er fornøyd hos oss😊 Vi setter veldig pris på tilbakemelding om abonnementet ditt og vår kundeservice. Mvh Niklas

Ingen mail og kundeservice

Omtale av  Pete

Desverre går det ikke ann og kontate dem på mail eller kundeservice,Kun CHAT.Jeg laste ned app for abonnent,og QR Kode.ploblemet er at de ikke har app link og henviser til goole play og appstore.jeg finner de ikke der.goolger finner app,for å få besjed om at "kan ikke legges inn på denne tlf" samsung s7,ser ut som om det gjelder å spare penger/gjøre seg utiggjenglig mest mulig.du får svar på chat (ikke robotsvar) hygglige de,men løser ikke ploblemene som et kundeservicie kunne gjort.

Svar fra NiceMobil
07.12.2022 14:31

Hei Pete! Det stemmer at vi kun har kundeservice over chat da vi er et digitalt selskap, men vi hjelper deg såklart gjerne der🤗 For å laste ned NiceMobil appen på en Android telefon må telefonen støtte Android 9 eller nyere 😊 Mvh Silje

Data blir deaktivert under samtaler. Ubrukelig.

Omtale av  Espen B

Data blir deaktivert under samtaler. Ubrukelig. Heller ikke mulig å deaktivere telefonsvarer.

Svar fra NiceMobil
07.12.2022 14:28

Hei Espen! Uff da, det må vi finne ut av. Ta gjerne kontakt med oss på chat så får vi undersøkt der, pass også på at du har skrudd på VoLTE/4G-tale 🤗 Mvh Silje

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Sperringer for nummer man ikke kan låse opp.

Omtale av  Petter

Etter bytte til Nice mobil er det ikke mulig å ringe til tjenester som foreksempel veterinærvakt. Når man tar kontakt med kundeservice får man beskjed om at det ikke er noe galt med abonnement men mottakern. Jeg ringer fra flere forskjellige abonnementer til samme nummer som kommer igjennom med en gang men hos Nice mobil abonnement får man kun beskjed om "teknisk feil". Dette er en tjeneste som er meget viktig for flere kunder, ønsker derfor og informere om dette.

Svar fra NiceMobil
07.12.2022 14:26

Hei Petter! Beklager at vi ikke kunne løse saken her, om teknisk har konstatert at det er feil hos mottakeren så får vi dessverre ikke gjort noe mer. Om du likevel mener feilen ligger hos oss så ta gjerne kontakt med oss på chat, så tar vi det derfra 🤗 Mvh Silje

Utrolig god service og dekning!

Omtale av  Helen

Utrolig hyggelige kundebehandlere. Rask og kunnskapsrik hjelp😍 De vet hvordan det gjøres! Det er også super enkelt å bli kunde. Meget god dekning er det også! Anbefaler NiceMobil til alle jeg kjenner 💛

Svar fra NiceMobil
07.12.2022 14:23

Hei Helen! Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding, håper du blir fornøyd hos oss🥰💛 Mvh Silje

Meget godt fornøyd

Omtale av  Ismet S

jeg er veldig fornøyd med Nice Mobil helt topp dekning.

Svar fra NiceMobil
06.12.2022 11:08

Hei Ismet :) Det er veldig godt å høre <3 Mvh Isabel

Får ikke SMS for å gå videre i bestillingen av Nicemobil

Omtale av  Sehat

En familie på 4 tenkte å prøve NiceMobil. Installert appen og det gikk helt fint med bestillingen av eSIM og alt perfekt. Så begynte på bestillingen til to barn/ungdommer ( 18+, studenter ) så stoppet opp for begge. Fikk forklart i chatten uten hel. Fikk beskjed at saken ble sendt til tekniske avdelingen som skal ta kontakt innen 1-3 virkedager. Nå har det gått en uke men ingen har kontaktet😔😔. Men jeg tror feilen ligger at systemet kredittsjekkes folk under bestillingen automatisk og ser ikke flere hundretusen kroner inntekt så systemet krasjer ( naturlig at kan ikke forventes student på 18-25 år å ha flere hundre tusen kroner inntekt ) og dermed bestillingen havarerer og kommer ikke videre. Antar at NiceMobil er ikke klar over hvor ligger feilen eller at bevist bare gir blaffen.

Svar fra NiceMobil
05.12.2022 13:15

Hei Sehat 😊 Så leit å høre at det oppstod noen komplikasjoner her 😔 Det at du ikke mottok sms kan være at du satt inn et Nicemobil SIMkort som ikke enda er blitt aktivert hos oss, eller en teknisk feil. Dersom saken er eskalert til teknisk avdeling vil jeg anbefale deg å sjekke eposten din om du har mottat noen informasjon 😊 Når det kommer til kredittsjekk som du nevner, dette har ikke vi. Vi er forhåndsbetalte og tar ingen kredittsjekk. Gjerne ta kontakt med oss på vår chat om det er mer du lurer på 😊 Ønsker deg en strålende dag ✨

Får ikke motta bekreftelse koder for å logge meg inn på legesenter

Omtale av  May H. H

Får ikke motta bekreftelse koder på sms for å logge meg inn på legesenter etter at jeg ble kunde hos NiceMobil..

Svar fra NiceMobil
21.11.2022 09:50

Hei May :) Jeg anbefaler at du tar kontakt med oss på chat, så skal vi hjelpe deg å få sett på dette. Mvh Isabel

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Ikke helt klare til å være mobiloperatør

Omtale av  Conor F

Det finnes ingen pakker for bruk i utlandet, så det blir dyrt å ta telefonen ut av EU. Når man bytter fra NiceMobil er det ikke mulig å bli kunde igjen med samme nummer grunnet begrensninger i måten de håndterer esim.

Svar fra NiceMobil
08.11.2022 11:22

Hei Conor F 😊 Tusen takk for tilbakemeldingen din 😀 Det stemmer at vi ikke har pakker for bruk i utlandet 😟 Vi jobber hver dag for å kunne tilby våre kunder flere tjenester. Har du flere spørsmål, ta kontakt med en av vår kundebehandlere på chat 🌻 Ønsker deg en fin dag videre 🌞 Mvh Victoria 😊

Verste kundeservice EVER!

Omtale av  Arne

Selskapet har KUN en kanal til kundeservice. De har en mengde feil ved sin app og når det skjer feil klarer de ikke å rette opp. Markedsføringen er sterkt villedende og deres direkte fakturering gjør det helt umulig for kunder å få helhetlig oversikt. Kundebehandlere har veldig lav kompetanse og derfor lite hjelp å få. Du må IKKE finne på å bruke Nice om du skal til utlandet. De har ikke utenlandspakke (selv om de sender mail om dette som de sier beror på en feil). Alt i alt en helt grusom opplevelse så her ble kundeforholdet SVÆRT kortvarig!!

Svar fra NiceMobil
03.11.2022 09:08

Hei Arne. Beklager for en kort og turbulent tid hos oss 😔 Det stemmer at vi har hatt noe feil med meldinger som sendes ut om denne utlandspakken, dette er noe vi jobber med å løse. Man finner oversikten over dine trekk i appen vår 😊 Det jobbes også med å bedre oversikten over hva forbruken gjelder.

Arroganta lögnare som stjäl din tid o pengar

Omtale av  Patrick F

Styr undan lagt massor av tid o pengar Nav är trevligare än Nice Mobil sist dilettant var väldigt otrevlig nu skall vi hjälpa dom o konka

Svar fra NiceMobil
03.11.2022 09:02

Hei Patrick. Dette var ikke noe hyggelig å lese 😔 Nå vet jeg ikke helt hva som har skjedd, håper du vil ta kontakt med oss på vår chat så vi kan finne ut av dette sammen 😊 Ønsker deg en fin dag

Bad costumer service

Omtale av  Erez

Attractive price and easy ordering process. I ordered a SIM card and recieved it in the mail after a few days. Chosed a starting date in the app, so far all is well. But, when the time has come to change SIM, it didnt work and the phone didnt recognize the SIM. After chat with costumer service we established that the SIM was defective. The costumer service didnt offer me any appology, and their solution was that i will order a new SIM via the app. That would mean a few days without mobile, something that most parents and working people cant afford these days. Costumer service claim they dont have any other way to help. I ended up calling my old mobile company and they re-activated my old SIM card. These 3 hours i was officialy costumer of NiceMobile (and didnt use a single bite of data) have cost me 150kr, which makes it by far the most expensive mobile service i ever had.

Svar fra NiceMobil
28.10.2022 10:33

We are so sorry for this inconvenience Erez. Please contact us in our chat and we will refund you. If you have any questions please tell us on the chat as well 😊

Virkelig en ny utfordrer

Omtale av  Ali

Helt fantastisk opplegg, lett å sett opp esim på mobilen for dem som kan. Nå får man altså fysisk sim-kort og det er flott for dem som ikke har litt avanserte mobiltelefon som støtter esim.

Svar fra NiceMobil
21.10.2022 17:03

Hei Ali :) Takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd :) Ønsker deg en fin dag! Hilsen Isabel

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Garbage company - product DOES NOT WORK and they do not offer refunds

Omtale av  Denise

NiceMobil never worked for me, seriously. The app was stuck on activating my eSim. Their "tech support" asked me to update things, but this still did not fix the issue. They continued to charge me while attempting to fix the issue. The issue was still not fixed. Customer support finally told me that I should've replied to my email that I wanted to cancel instead of going through tech support in order to save myself from being randomly charged 1,000kr from Nicemobil. Their business model is this: 1). Customer signs up for product 2). Product does not work 3). Offer little to no tech support 4). Continue to take your payment during the time they are trying to "fix it" 5). Then offer zero refund when you finally say "cancel this agreement is does not work" We are essentially donors to a product that still needs a lot of development before it should be on the market. DO NOT USE NICEMOBIL.

Svar fra NiceMobil
14.10.2022 09:18

Hi Denise! I'm sorry you feel this way. I cannot give specific information here regarding your case. If we do not get any respond to the e-mails or contacted via customer service, then we are in no position to know whether the technical problem has been resolved or not. Refunds vary from case to case, and in cases where we find an actual error on our side, we will refund the amount. I see it is an open ticket for your account, so you will hear from us as soon as the ticket has been processed. Regards, Casper - NiceMobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR