NiceMobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har vart kunde hos NiceMobile i ett år. I generell er det bra, billig og god dekning i Oslo. Dekning i utenlands er ikke så bra, dessverre. Og i begynnelse av august 2023 kunne man ikke aktivere iMessage med tlf. nummeret sitt. Kundeservice sa alltid at den tekniske avdelingen er på saken, men det har gått 3 uker uten suksess. Jeg måtte bytte til andre operatør imens, men vurdere å komme tilbake til Nice da problemet løses.
Hei, Lilianne🌷 Takk for din tilbakemelding. Det setter vi stor pris på💛 Desverre er det en teknisk feil hos Apple hvor de ikke svarer verifiseringsmeldingen. Vi er i dialog med de og forhåpentligvis vil problemet bli løst snart😇🌷Vi venter fortsatt på en oppdatering. Igjen beklager ventetiden og ulempene dette må medføre, men det er en pågående sak 🙌 Når det kommer til dekningen i utlandet så er det en del innstillinger man kan endre på for å få bedre dekning😉 Vi har avtaler med flere operatører i det landet man befinner seg i, så kan være lurt å bytte manuelt inne på innstillinger😇 Ta kontakt med oss på chat om det er noe vi kan hjelpe med! Ønsker deg en fin dag🌞🌸
Not much going for it.. CHEAP AND NASTY.. Wasting my valuable time..Elendig kundebehandling dessverre. Vil betale mer for mennesklig kontakt.. Påtvunget mobilsvar.. No
Heisann✨ Så leit å høre at du har opplevd det! Vi har mennesklig kontakt via chat både på NiceMobil.no og i NiceMobil appen🤗 Ta gjerne kontakt med oss der, så hjelper vi med en gang💛 Angående mobilsvar så stemmer det at vi ikke har en mulighet for å deaktivere dette pr dags dato. Ønsker deg en superfin dag 💐
Billig godt abbonemang,annbefales,god dekning i hele norden
Hei, Jan✨ Tusen takk for en fin tilbakemelding😍 Godt å høre at du er fornøyd med oss!🤗 Ønsker deg en strålende dag🌷🌞
God på pris og god dekning. Min mann ønsket overgang til Nicebobil, men SIM-kort kunne ikke sendes til annen adresse enn hjemmeadressen. Dette burde vært mulig da vi har opphold på hytta. Hva med adresse til en venn eller til post i butikk. Han er fortsatt ikke kunde hos dere, men hos Chillimobil😔
Hei, Else🌷 Takk for din tilbakemelding💛 Godt å høre at du er fornøyd med oss!✨ Det er mulig å få SIM-kort tilsendt til en annen adresse. Ta kontakt med oss på chat så kan vi veilede🤩😇 Ønsker deg en strålende dag🌸🌞
konkurransedyktig pris, lett og komme igang med portering av nummer og slikt. Litt knotete meldingsystem til kundeservice, og jeg savner muighet for efaktura.
Hei Helge💐 Så flott å høre at du er fornøyd med pris og portering! Ang vår chat har man denne både via NiceMobil appen og via NiceMobil.no 🥰 Pr dags dato har vi kun valgt automatisk trekk, men setter pris på tilbakemeldingen💛 Ønsker deg en superfin dag🙌
Er ikke fornøyd med dekning. vanskelig å finne all info i appen. Måtte ta kontakt med kundeservice.
Hei Natalia💐 Så leit å høre at du ikke er fornøyd med dekningen! Vi har dekning både via ice+ og Telia, ta gjerne kontakt med oss på chat igjen så får vi sett nærmere på dekningen der du trenger den🤗 Setter pris på tilbakemeldingen, og ønsker deg en skikkelig nice dag💛
Enkelt å skifte, grei nok app og rimelig alternativ
Hei, Ragnar💛 Takk for at du delte din erfaring med oss. Det setter vi stor pris på🤗✨Ta kontakt med vår kundeserivce dersom det er noe vi kan hjelpe med. Ønsker deg en fin dag🌷😇