Meget gode priser, knallbra dekning og meget god kundeservice.
Ser at en del omtaler her inne skriver om dyr data, selv så har jeg aldri hatt det problemet da jeg ikke bruker massive mengder av dette. Er jo WiFi rundt meg stort sett over alt. Hvis jeg trenger ekstra data kjøper jeg en datapakke til 69,- ekstra (1 GB), men ser at dette blir fort dyrt for storforbrukere av data. Når det kommer til utlandet har jeg aldri opplevd å få en overraskende regning da jeg kjøper utenlandspakker som fungerer utmerket, men ikke anbefalt å aktivt streame i utlandet etc. Med andre ord, slik jeg erfarer abonnementet er det ikke for dem som surfer på mobilnettet konstant, eller som jobber over mobilnettet da det finnes billigere løsninger. Men om du holder deg innenfor et lavt nivå med surfing då fungerer det bra. Dekningen er dog svak i litt øde strøk i forhold til Telenor sin dekning.
Til de grader irriterende reklame! Tidvis tvilsomme påstander.
OneCall skryter som alle andre har best dekning i landet, men har ikke dekning på landet.
God kundeservice, oversiktelig nettside, grei håndtering av fakturaløpet.
Det som er bra er at det er rimelig og forutsigbart. Skal jeg til utlandet kjøper jeg en datapakke som varer i hele 6 måneder. Jeg vil ikke betale mer til Telenor og Telia for roaming som jeg bruker sjelden. Jeg er jo mesteparten av tiden i Norge. Super fornøyd med kundeservice og dekning.
Gratis ditt, gratis datt. Prisene innenfor Norge er ok. Prisene i utlandet er helt forferdelige. 3 gb: 225,- 3,5 gb: 1100,- Skal du bruke mer data så bestill en pakke. Gjør du ikke det så betaler du fort ti ganger så mye for data. Anbefaler ikke One Call! Forrige måned betalte jeg 1100, det sto ingenting om grunnen til dette. Rett og slett svindel. Skal ringe å prøve å få penger tilbake!
Mulig jeg kunne spart penger på å bytte, men jeg setter pris på forutsigbarhet og velger derfor å bli hos Onecall.
De lover mere enn de kan holde. Gratis ditt og gratis datt, det er bare reklame. Og fakturaene er umulige å forstå, man betaler og betaler uten å skjønne hva man betaler for. Tar du kontakt med dem er alt såre vel, joda du skal få og få, men neida, det er bare juks og fanteri. Går tilbake til en seriøs leverandør, og betaler bittelitt mere, men da ser jeg i hvertfall hva jeg betaler for. Har nå prøvd dem i 3 mnd. Som skulle være gratis.... Joda jeg vet man må betale for div. nr. (Banken o. l.) Men det står ikke i forhold til hva jeg har betalt... Ca. 1000,- kr. Jo, det er sant. Møkkafirma.
Stadig dårlig dekning, får ikke inngående samtaler selv om jeg har signal.
1gb 199 greit. 1gb 699 not so well. Høy mobildata. Anbefales ikke.
Fornøyd så langt. Men dobbelt så dyrt som andre selskap som tilbyr det samme. Må ned med prisene ellers mister de kundene. Selv vurderer jeg å bytte til Ice.net.
Vært kunde i mange år. Kjempefornøyd og god kundeservice.
Sannsynlig feil på regning. Jeg antar at de endrer til 0,39 per minutt. Uansett, dårlig kundeservice av One Call. Spesielt når de reklamerer med at man trygt kan bruke mobilen i f.eks Danmark. Tilfeldig at vi oppdaget dette på regningen.
Har 4 stk i familie abonnement, helt grei pris. Men, og det er et stort men - DEKNINGEN hvor er den?