Meny
Mobilt bredbånd fra OneCall
Bytt på nettsidene til OneCall
10 GB
Mobilt bredbånd
218 omtaler
10 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
20 GB
Mobilt bredbånd
218 omtaler
20 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
50 GB
Mobilt bredbånd
218 omtaler
50 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid

OneCall sine mobilabonnement

OneCall er mobilselskapet som er “Like bra - bare billig”. OneCall fokuserer på å tilby kundene sine lave priser, god kundeservice og høy standard på tjenestene. Onecall bruker Telia sitt mobilnett.

OneCall har vunnet priser for god kundeservice

OneCall har ved en rekke anledninger vunnet priser for god kundeservice, blant annet Norsk Kundebarometer, TNS Gallup og EPSI Rating. OneCall har så langt ikke tilfredsstilt kravene til å bli en av årets kundefavoritter på Bytt.no.

OneCall ble etablert i 2004 og eies i dag av Telia Norge AS.

OneCall omtaler og erfaringer
3,2/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
12
av 37 innen
mobilselskap
54%
anbefaler
OneCall
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Grei abonnement men følg med på ulike oppdateringer som fordyrer og goder som forsvinner"

Ble litt lei når sms ikke ble mulig å sende fra hjemmeside i tillegg til mail notis om økt pris på abonnement. Dette kunne kommet i en sms i tillegg til mail som drukner i alt det andre

Torleif D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra service og pris, noe dårlig dekning enkelte steder i utlandet"

Godt fornøyd med kundeservice, redelig aktør, uslåelig på pris og enkelthet. Noe dårlig dekning enkelte steder i utlandet, bl.a. Svalbard og deler av Syden.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig at bruke utenlands, sperrer fungerer ikke"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg var i Sveits i oktober og kjøpte en utlandspakka. Men av noen anledning så regnet Onecall feil og melde meg ikke når pakka var slutt, då fikk jeg en kjemperegning som etter mye samtaler til kundeservice blev korrigert til riktig beløp. Men likevel var jeg tvungen og betale 1500 kr i forhandsbetaling for at ikke få abonnementen min sperret. Jeg var også tvungen til at betale fakturaen i november, till tross for forhandsbetalingen, og jeg må også betale fakturaen i desember. Hvorfor holder Onecall pengene så lenge, når de gjort feil? Anbefalles ikke!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"gjerrige folk"
2 syns denne omtalen er nyttig

Veldig rotet system. Ikke service minded og behjelpelige personer. Lite forstårelse oven for kunder

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

Ikke mulig å ringe. Feil nr. sies det, men nr. står på nettsiden.chat stenger kl. 1700 og ikke 1800 som det står på nettsiden.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Greit"
1 syns denne omtalen er nyttig

Helt greit å ha OneCall helt til du bruker mere data enn du har i abonnementet ditt. Overstiger du dette blir det fort kostbart, men de sender sms og gir beskjed nå du nærmer deg oppbrukt datamengde. God dekning og lite tull ellers.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Topp kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har vært hos mange forskjellige telefonselskap og Onecall er absolutt det beste. Topp kundeservice, bra løsninger og bra priser

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Verdens værste selskap"
5 syns denne omtalen er nyttig

Tidenes værste selskap med elendig kundeservice. Ikke bruk OneCall, dem er ikke til å stole på, sender faktura til kredinor med en gang du ikke rekker å betale på tide. Så da får du en regning på 351kr + det du skal betale. Lureri rett og slett!

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR