Meny

Mobilt bredbånd fra OneCall

Bytt på nettsidene til OneCall
Vis flere valg
Ønsket data pr. mnd
Data pr. mnd
0 GB
0 GB 20+ GB
MOBILNETT
SIM TYPE
ANDRE VALG
Omtaler
Data/mnd
Pris/mnd
10 GB
SIM-kort
289 omtaler
10 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
20 GB
SIM-kort
289 omtaler
20 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
50 GB
SIM-kort
289 omtaler
50 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid

OneCall sine mobilabonnement

OneCall er mobilselskapet som er “Like bra - bare billig”. OneCall fokuserer på å tilby kundene sine lave priser, god kundeservice og høy standard på tjenestene. Onecall bruker Telia sitt mobilnett.

OneCall har vunnet priser for god kundeservice

OneCall har ved en rekke anledninger vunnet priser for god kundeservice, blant annet Norsk Kundebarometer, TNS Gallup og EPSI Rating. OneCall har så langt ikke tilfredsstilt kravene til å bli en av årets kundefavoritter på Bytt.no.

OneCall ble etablert i 2004 og eies i dag av Telia Norge AS.

OneCall omtaler og erfaringer
2,5/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
20
av 26 innen
mobilselskap
49%
anbefaler
OneCall
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Onecall"

Pratet med en hyggelig ung man som orndet et kjempe fint mobil abonnement for meg veldig fornøyd med servicen og kvaliteten hos onecall 10/10

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"One Call Marerittet"
2 syns denne omtalen er nyttig

One Call har elendig kundeservice og jeg vil anbefale alle å styre unna dette selskapet. Hvis noe skjer med telefonen har de ingen fysike steder å møte opp og kunden må gjøre alt selv. Har opplevd flere frekke kundebehandlere og noen få hyggelige. Noen har lagt på midt i samtalen. Det er jeg som har måtte ta kontakt hver gang i en pågående sak, ellers gikk ukene og månedene uten at jeg hørte noe. En gang ble saken avsluttet uten at de informerte meg. Jeg ble de tre siste gangene lovet å få oppheve kjøpet men mottok kort tid etter en melding om at 'telefonen var pakket og klar og på vei tilbake til meg'. Da var det jeg som kunde igjen som måtte igjennom denne tungvindte prosessen deres på nytt. Det er ingen måte å snakke med verkstedet på, men de tilbyr chatboten Uno som ikke forstår noe av det jeg skriver. Jeg skrev at de må stoppe utsendelsen tilbake til meg så spør Uno om jeg vil kjøpe en iPhone. Det er vanskelig å beskrive med ord hvor forbanna jeg har vært på dette selskapet og hos meg får de null stjerner på lik linje med Nextgentel. Det er tydelig manglende kommunikasjon innad for alle sier forskjellig og jeg er usikker på om verkstedet sjekker telefonene i det hele tatt når samtlige 5 telefoner har hatt akkurat de samme problemene. Endelig er kjøpet opphevet, men det har vært en lang kamp å få det jeg har krav på. All tiden og frustrasjonen får jeg ingen kompensasjon for, men nå er jeg glad jeg aldri mer skal ha noe med de å gjøre og vil advare alle mot å kjøpe tjenester hos de for å unngå å bli utsatt for det samme som jeg har.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig på kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Di setter prisene sine etter eget forgodtbefinnende .Dårlig kundeservise etter pandemien virker som on di har sagt opp medarbeiderne sine men det er vel ikke så rart når di er eid av Tele2 for det er et Ræva selskap.

Mathias D
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Elendig hastighet og kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Byttet fra Telia til OneCall etter å ha vært kunde i Telia i nesten 10 år. Siden jeg er student så tenkte jeg at studentpakka var et bra kup og dessuten så eier Telia OneCall så jeg følte jeg fortsatt var i et seriøst selskap. Først var alt bra men 1 mnd etterpå så ble hastigheten helt elendig. Selvom jeg hadde nesten fullpakke med data og 5G på, så klarte jeg ikke måle 0,2Mbps i flere uker. Hver gang jeg chattet med OneCall så fikk jeg beskjed om å starte tlf på nytt, og dette hjalp kun i noen minutter. Det skal ikke være nødvendig å starte tlf på nytt 100 ganger om dagen for å ha på nett. Jeg fikk aldri tak i noen på kundeservice fordi det alltid var opp mot 100 personer på venteliste i følge de. Jeg er sjokka over hvor dårlig service et Telia selskap kan ha men nå har jeg dessverre forstått at de gjør det med hensikt slik at folk blir leie og bytter til Telia så det kan bli dyrere for folk. De tjener jo såklart ikke mye på å ha billige abonnementer til 250kr når de egentlig skal ha 500. Nå har jeg bestilt ice og kommer aldri til å bruke Telia/OneCall igjen. Enten må de legge ned OneCall hvis de er så grådige, eller operere profesjonelt som selskap, fordi det er helt elendig å tilby lave priser og reklamere med 5G, mens man egentlig får 0 tilgang på nett og god dekning. Skam!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd."

Vært kunde siden 2010. Super kundeservice. De har alltid løst problemer som oppstår så jeg er fornøyd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Løgn og fanteri, og elendig kundeservice."
3 syns denne omtalen er nyttig

Byttet til Onecall Folkepakka full data kontroll i dag onsdag 12.10.2022, etter at jeg har vært kunde i Talkmore i 15 år. Grunnen til bytte var at jeg kunne få E-sim på klokka i tillegg til tvillingsim, for E-sim til klokke har ikke Talkmore fått ennå. På telefonen selger de inn at tvillingsim på dette abonnement kunne aktiveres, og også E-sim til apple Watch 7 kunne benyttes. Da jeg har aktivert sim kortet på telefonen, så ringer jeg kundeservice og ber dem aktivere E-sim til klokka. Vedkomne fikk det ikke til, men skulle sende det videre slik at det skulle bli fikset. Etter en liten halvtime får jeg sms om at dette ikke kan gjøres på dette abonnemente, men at de kanskje kunne få det til på et annet abonnement. Jeg svarer dem på denne henvendelsen, men får ingen svar. Ringer da kundeservice for og få fikset E-sim på klokka. Typen på kundeservice kunne ikke ordne dette, og han kunne heller ikke sette meg over til en sjef/eller noen som kunne ordne dette. Spurte etter navn og nummer til noen som hadde med dette å gjøre, men fikk kun svar at en representant fra salgsavdelingen skal ringe meg i morgen. Dette er så slett og dårlig kundeservice at det skulle ha vært straffbart. Hvem har tid til å sitte en hel dag og vente på en telefonsamtale? ALDRI MERE ONECALL. Ikke la Dere lure av 25% rabatt på alt i 100 år, da verken kundeservicen eller selgeren holder mål. ALDRI MERE ONECALL. Det blir Talkmore på meg i morgen den dag, og kundeservice er noe Talkmore vet hva er.

Jan E. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Har tapt deg mellom åra"
3 syns denne omtalen er nyttig

Nå er jeg rimelig lei pga feil på faktura og ringt 3-4 ganger om samme sak. Ikke nok med det så er det vente tid på kundeservice 40 min vær gang du ringer. Dette funker dårlig og har vært kunde i ca 8år nå er nok og går over til Telenor.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig informasjon, fornekter hvor ille problemene er."
5 syns denne omtalen er nyttig

De kuttet all telefonforbindelse for området her i en uke uten å gi beskjed om oppgradering av stasjonen. Så skulle det bli bra... Etter noen få dager skjer det igjen. Ingen tjeneste står det bare. Det står ingenting i driftsmeldinger. Er det virkelig seriøst når det er så lange brudd? Mandag bytter jeg leverandør.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR