Meny

Mobilabonnement fra OneCall

Bytt på nettsidene til OneCall
Vis flere valg
Ønsket data pr. mnd
Data pr. mnd
0 GB
0 GB 20+ GB
MOBILNETT
ANDRE VALG
Omtaler
Data/mnd
Pris/mnd
FolkePakka 0 GB
Fri tale, SMS og MMS
270 omtaler
0 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
FolkePakka 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
270 omtaler
1 GB
pr. mnd
149 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
FolkePakka 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
270 omtaler
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
FolkePakka 5 GB
Fri tale, SMS og MMS
270 omtaler
5 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
FolkePakka 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
270 omtaler
10 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
FolkePakka 25 GB
Fri tale, SMS og MMS
270 omtaler
25 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
FolkePakka Full Data
Fri tale, SMS og MMS
270 omtaler
100 GB
pr. mnd
479 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid

OneCall sine mobilabonnement

OneCall er mobilselskapet som er “Like bra - bare billig”. OneCall fokuserer på å tilby kundene sine lave priser, god kundeservice og høy standard på tjenestene. Onecall bruker Telia sitt mobilnett.

OneCall har vunnet priser for god kundeservice

OneCall har ved en rekke anledninger vunnet priser for god kundeservice, blant annet Norsk Kundebarometer, TNS Gallup og EPSI Rating. OneCall har så langt ikke tilfredsstilt kravene til å bli en av årets kundefavoritter på Bytt.no.

OneCall ble etablert i 2004 og eies i dag av Telia Norge AS.

OneCall omtaler og erfaringer
2,7/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
18
av 26 innen
mobilselskap
50%
anbefaler
OneCall
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Et positivt selskap"
1 syns denne omtalen er nyttig

OneCall er faktisk hyggelig å være kunde hos Her kommer det gode nyheter, flotte tips, og kundeservice er upåklagelig. (Min fiber-leverandør er også flink til å ta kontakt: …problemer i området, utbedring medfører brudd, prisen økes) OneCall gir heller positive nyheter 😀 Jeg kunne nok helst ha tenkt meg et abonnement som bruker Telenor nettet, men jeg er så fornøyd at det ikke er noe alternativ å bytte til annet selskap OneCall er rimelig priset til mitt bruk

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"OneCall jukset meg(!)"
4 syns denne omtalen er nyttig

de bokstavelig talt jukset meg. ikke tro det. veldig dårlig selskap. de holdt ikke løftet. de satte meg i mye trøbbel. De sa jeg har spesialtilbud fri fart, ubegrenset data. Nå sier de det er misforståelse beklager. Jeg mistet nesten 1.500kr pga OneCall. Fordeler: 1- Selgere er veldig flinke til å lyve. 2- Det er en utrolig mangel på kommunikasjon i selskapet. ingen er klar over noen. Dette er en fordel om du vil skrive en forskningsoppgave om hvordan bedriftsledelse ikke er, bare gå til OneCall. Ulemper: ∞- resten. Bare hold unna dette useriøse firmaet.

Florrepus
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Skjulte kostnader - dyrere enn andre"
3 syns denne omtalen er nyttig

Vi har vært kunder av OneCall i over 10 år, og så lenge vi bare har enkle problemer, så har kundeservice fungert bra. Men jeg fikk problem med å motta SMS-kode for pålogging til en utenlandsk bank, da hevdet OneCall det skyldtes banken. En bekjetn hadde Telenor, der fungerte det fint, så jeg måtte kjøpe et ekstra abonnement fra de for å kunne bruke banken. Jeg oppdaget at det uten varsel dukket opp betaling for SMS-kopi på fakturaen, det har jeg hatt gratis i alle år. Svaret var at det var de begynt å ta betalt for, uten å varsle meg. Da spurte hvor det sto i prisoversikten, beklaget de at det gjorde det ikke, men de skulle ta det opp internt. Jeg sjekket mer, og oppdaget at OneCall hadde begynt å ta betalt for en del bruk i EU. Når jeg var i England, var det gratis å ringe/sende SMS/MMS til norske nummer, men ikke til nummer i England eller andre i EU. Dette har vært gratis i alle år. De har endret vilkårene til "du kan bruke telefonen i EU gratis slik som i Norge". Er du i Norge, må du betale for å snakke eller sende melding til EU = derfor må du også betale for dette i EU nå hos OneCall. Kona og jeg har nå byttet til hhv. ICE og PlussMobil - og de tar ikke betalt i EU, slik OneCall var før.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig info, mellom regning på kjøp mobil hos one call"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har ikke fått en regning på mobilkjøp som jeg trodde var på mobilregningen min, så sendte de mobilkjøpet til inkasso 1 år etter kjøp, uten at jeg har fått regning på mobilen, det er heller ingen opplysninger om dette på one call appen , som bare automatisk blir betalt av meg, men som viste seg at ikke mobilkjøpet var med i regningen, og har Aldrig fått krav på at jeg må betale den, før jeg fikk rekning fra inkasso , da fikk jeg jo sjokk. De var ikke imøtekommende heller. Bytt folkens, one call er ikke god nok når noe sånt skjer, jeg trodde jo at alle kjøp kom på 1 rekning, å om ikke så burde de ringt å sagt at jeg ikke har betalt avdrag på mobilen. Bytt fra One Call alle som har mulighet. Jeg skal gjøre det i dag!

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Abonnementet dekker ikke alt man tror."
1 syns denne omtalen er nyttig

Det viser seg at man må betale 99 kr ekstra for tale/sms. Det er mulig andre selskaper gjør det samme, jeg har ikke undersøkt. Dette er hovedgrunnen til min "middels" vurdering. Forøvrig er det god dekning og gode tilbud på telefoner.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kommunikasjon"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ville slette min kreditt ang. kjøp av mobil. Det viste seg å være svært krevende.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservive"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har vært i kontakt med kundeservice 6 ganger for at min mor på 92 år ønsker faktura i papirutgave pr.post. Dette skal de ordne hver eneste gang, men klarer det ikke. Vi skifter nå teleselskap i hele familien grunnet at OneCall fremstår AMATØRMESSIG!!!

Kjellreidar H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ulike erfaringer."
3 syns denne omtalen er nyttig

Hatt de i mange år. En del gode erfaringer men også dårlige. Det kommer ofte skjulte kostnader de ikke informerer om ved endringer. Har jeg problemer er de hyggelige å sier de hjelper deg men ofte blir det rot. Sim kort som ikke kan aktiveres eller nummer som er slettet og ikke opplyst om. Vi har 5 mobiler hos OneCall og hatt det i mange år. Prisen er fin og det har vært mitt viktigste punkt. Men jeg har ikke fått slette forsikringer jeg har hatt på mobilen selv om det er bekreftet slette. Så regningene kommer med betaling for forsikring. Dette er regelrett svindel og uetisk. Så nå blir det å se etter annen leverandør selv om prisen skulle bli noe høyere. Det er ikke billig å betale for tjenester du ikke har eller har sagt opp.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR