Meny

Mobilabonnement fra OneCall

Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis flere valg
Ønsket data pr. mnd
Data pr. mnd
0 GB
0 GB 20+ GB
MOBILNETT
SIM TYPE
ANDRE VALG
Omtaler
Data/mnd
Pris/mnd
FolkePakka 0 GB
SIM-kort
298 omtaler
0 GB
pr. mnd
129 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
FolkePakka 1 GB
SIM-kort
298 omtaler
1 GB
pr. mnd
179 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
FolkePakka 3 GB
SIM-kort
298 omtaler
3 GB
pr. mnd
229 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
FolkePakka 7 GB
SIM-kort
298 omtaler
7 GB
pr. mnd
279 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
FolkePakka 10 GB
SIM-kort
298 omtaler
10 GB
pr. mnd
329 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
FolkePakka 20 GB
SIM-kort
298 omtaler
20 GB
pr. mnd
379 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
FolkePakka Full Data
SIM-kort
298 omtaler
100 GB
pr. mnd
479 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid

OneCall sine mobilabonnement

OneCall er mobilselskapet som er “Like bra - bare billig”. OneCall fokuserer på å tilby kundene sine lave priser, god kundeservice og høy standard på tjenestene. Onecall bruker Telia sitt mobilnett.

OneCall har vunnet priser for god kundeservice

OneCall har ved en rekke anledninger vunnet priser for god kundeservice, blant annet Norsk Kundebarometer, TNS Gallup og EPSI Rating. OneCall har så langt ikke tilfredsstilt kravene til å bli en av årets kundefavoritter på Bytt.no.

OneCall ble etablert i 2004 og eies i dag av Telia Norge AS.

OneCall omtaler og erfaringer
2,4/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Verdi for pengene
Middels
19
av 25 innen
mobilselskap
48%
anbefaler
OneCall
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
App
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning og værre kundeservice"

Dekkningen er ofte dårlig og å få tak i kundeservice går fint hvis du har tid for å venta i 1 time eller mer. Når du ringer kundeservice da dukker opp voicemail som sier at de er underbemannet pga sykdom eller noe sånt. Hadde kanskje vært lurt å ta inn extra folk da dersom dette er vedvarende problem?!?! Å dele gb mellom familiemedlemer har jeg aldri fått til via appen og må derfor ringe med tilhørende ventetid for å få dette gjort. De er billige men ikke vært det for meg i alfall

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
App
Har byttet selskap
"Dårlig data fart"

Rett og slett trist, ringte kundeservice, brukte 2 timer på å forklare at det er ikke fungerer, ente med en tekniker sulle ringe opp, etter noen timer ringte han, stilte seg underlig til det, for jeg var 400 meter under masta som hadde masse kapasitet... Men det fungerer ikke. 0.6 var hastigheten. Bare tull og tøys og gjentakende problem. Hatt OneCall i 10 år. Men må er det nok

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
App
Vurderer å bytte selskap
"Kjøp av mobiltelefon"

Jeg kjøpte ny mobil telefon på onecall i desember. Etter 3 mnd bruk er batteriet elendig. Telefonen blir glo varm og batteriet tapper seg etter halv dag. Telefonen har vært inne på service 2 ganger og di mener alt er ok. Og at batteriet er en slite del som tydeligvis kan bli utslitt etter 3 mnd bruk. KJØP ALDRI TELEFON HER. ELENDIG KUNDESERVICE. Så nå har jeg en ubrukelig telefon som jeg betalte 10.000 for. For 3 mnd siden

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
NYHET!
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Einhovla
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
App
Vurderer å bytte selskap
"Holder ikke det de loer"

De bare legger på prisene uten å innformere. Ikke til å stole på. Fikk aldri svar på e-post om hvorfor prisen steg

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Informerte IKKE Kunde Om økt pris pr. sms ! Og det er et Telefirma ?!?"

Økte Pris på allerede avtalt Abbonemang uten å informere pr. sms. Fikk plutselig SMS om at jeg hadde forfalt en fakura med 30 kroner. DVS de hadde økt prisen på allerede avtalt Abbonemang UTEN å informere meg som kunde godt nok. Ironisk er det at et M-O-B-I-L firma som selger kunderelasjoner i form av at kunder skal kommunisere via telefon gjennom mms, sms, tale etc , IKKE kan sende EN SMS med tekst om at vi øker prisen på ditt abbonemang etter nyttår! De sender dermed en epost. OG helt umulig er det også å betale for abbonemanget uten å ha en epostadresse. Hva gjør man som kunde? Man leser eposten med abbonemangprisen de ønsker for hver måned og legger den til sutmatisk trekk i nettbanken, dermed slipper man å lese mere spam og påfølgende reklame fra firmaet og andre eposter havner i søppelkurven. MØKK MøKK og MERE MØKK. Bytter tele leverandør.

Abdinur S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
App
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice og fakturasvindel"
3 syns denne omtalen er nyttig

Hold dere OneCall. I reklamene hører du at dem har Norges meste fornøyde kunder, men det er ikke riktig. De bryr seg om kundene og kundene medarbeidere kunne ikke svare på det jeg lurte på og ble veldig stille. Dekningen er ok hvis du bor i en by.

Marius M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Imøtekommenende service og veldig kjapt"

Med forskjellige pin-koder til andre ting trykket jeg feil på mitt sim, og måtte ha ha puk-kode. Hadde dette hjemme, men uansett av tidligere erfaring, har onecall løst det over telefon uten problem hvis det var akutt. Takk til onecall og deres profesjonelle og hyggelige kundeservice. Takk<3

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
App
Vurderer å bytte selskap
"Bra dekning, men dårlig kunde service og stive priser."
2 syns denne omtalen er nyttig

Elendig kunde service. Ignorate og for hva de andre kundebehandler har fortalt meg.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
NYHET!
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR