Meny
Mobilabonnement fra OneCall
Bytt på nettsidene til OneCall
FolkePakka 0 GB
Fri tale, SMS og MMS
199 omtaler
0 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
FolkePakka 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
199 omtaler
1 GB
pr. mnd
179 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
FolkePakka 5 GB
Fri tale, SMS og MMS
199 omtaler
5 GB
pr. mnd
279 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
FolkePakka 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
199 omtaler
10 GB
pr. mnd
379 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
FolkePakka 15 GB
Fri tale, SMS og MMS
199 omtaler
15 GB
pr. mnd
429 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
FolkePakka 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
199 omtaler
30 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer

OneCall sine mobilabonnement

OneCall er mobilselskapet som er “Like bra - bare billig”. OneCall fokuserer på å tilby kundene sine lave priser, god kundeservice og høy standard på tjenestene. Onecall bruker Telia sitt mobilnett.

OneCall har vunnet priser for god kundeservice

OneCall har ved en rekke anledninger vunnet priser for god kundeservice, blant annet Norsk Kundebarometer, TNS Gallup og EPSI Rating. OneCall har så langt ikke tilfredsstilt kravene til å bli en av årets kundefavoritter på Bytt.no.

OneCall ble etablert i 2004 og eies i dag av Telia Norge AS.

OneCall omtaler og erfaringer
3,3/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Middels
8
av 35 innen
mobilselskap
55%
anbefaler
OneCall
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"De bør gi mere data"
1 syns denne omtalen er nyttig

Mere gb over de 7 jeg betaler for. Burde gi 10 for samme pris.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Latterlig dårlig dekning!!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Elendig dekning. WIFI tale virker av og til. Styr unna Onecall om du bor utenfor byer.

Christian N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd type 👍"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det er fantastisk og enkelt, anbefaler alle og benytte seg av bestillings hjelpen hos onecall. Dette fører til at man får en fast og gunstig pris sålenge mann er kunde👍dekningen og kundeservicen er rask ettersom de fikk en ny ledelse.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ny kunde - dårlig dekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært kunde i omlag en måned hos OneCall. Dårlig dekning, stort sett blir alle samtaler jeg har brutt. Snakket med OneCall i dag, ble brutt med den første kvinnelige konsulenten, etter å ta kontaktet på nytt med ny konsulent (en mann som forøvrig hadde en nedlatende tone, og som formidlet at jeg skulle hente et nyere og oppdatert SIM kort i samme 7-eleven butikk som jeg hentet det første?) Leveres det ut gamle SIM kort??? Tenker det er like greit å gå tilbake til "gamle" Telenor, de leverer, dog litt ekstra kostnad men trolig de beste.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Porteringstrøbbel som stjal mye tid, ellers fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

I begynnelsen av kundeforholdet opplevde jeg sammen med OneCall trøbbel med portering. Dette tok nesten en halv dag å løse, og jeg satt derfor uakseptabelt lenge og ventet uten å være tilgjengelig for resten av omverdenen. Jeg byttet i utgangspunktet for å hente inn Trumf-bonus og benytte meg av prøvekjøp-tilbudet - men allerede første dag hadde jeg tapt dette beløpet ved å bruke tid på dette. Det virker som det er litt dårlig kompetanse i både kundeservice og teknisk avdeling. Etter dette gikk alt på skinner egentlig, og er svært fornøyd med både dekning og hastighet på nettet. Ved utportering som havnet et par dager i månedsskiftet ble det vist skjønn og jeg ble bedt om å se bort fra faktura for måneden. Noe som er rimelig å gjøre i utgangspunktet, men kudos for det! Jeg har byttet fra OneCall på jakt etter mer Trumf-bonus, men dette er en av operatørene jeg lengter etter å bytte til igjen når jakten er over. Men dessverre må det flere priskutt til, eller eventuelt gjøre som Chili og skape at abonnement for studenter (ref. Chili Student 15GB 299kr/mnd) for å støtte en brukermasse som ikke har det økonomiske grunnlaget til å velge dyre men gode abonnement.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ingenting å klage på!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hyggelig kundeservice som hjelper deg med det du trenger hjelp til. Stabilt mobilnettverk. Og ikke for dyrt. Helt ok pris egentlig. Alt i Alt, veldig fornøyd. Jeg har hatt mange forskjellige abonnementer, men ikke vært så fornøyd som jeg er nå.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Enkelt og rimelig abonnement"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært OneCall-kunde i mange år. Jeg har hatt få problemer med abonnementet, med de gangene jeg har kontaktet kundeservice har jeg fått utmerket service.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Verdens verste mobiloperatør"
4 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig dekning, uerfarne kundeservice. Ikke bytt til one call selv om du får abonnementet gratis.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR