Meny
Mobilabonnement fra OneCall
Bytt på nettsidene til OneCall
FolkePakka 0 GB
Fri tale, SMS og MMS
251 omtaler
0 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
FolkePakka 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
251 omtaler
1 GB
pr. mnd
139 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
FolkePakka 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
251 omtaler
3 GB
pr. mnd
239 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
FolkePakka 7 GB
Fri tale, SMS og MMS
251 omtaler
7 GB
pr. mnd
289 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
FolkePakka 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
251 omtaler
10 GB
pr. mnd
339 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
FolkePakka 25 GB
Fri tale, SMS og MMS
251 omtaler
25 GB
pr. mnd
439 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid

OneCall sine mobilabonnement

OneCall er mobilselskapet som er “Like bra - bare billig”. OneCall fokuserer på å tilby kundene sine lave priser, god kundeservice og høy standard på tjenestene. Onecall bruker Telia sitt mobilnett.

OneCall har vunnet priser for god kundeservice

OneCall har ved en rekke anledninger vunnet priser for god kundeservice, blant annet Norsk Kundebarometer, TNS Gallup og EPSI Rating. OneCall har så langt ikke tilfredsstilt kravene til å bli en av årets kundefavoritter på Bytt.no.

OneCall ble etablert i 2004 og eies i dag av Telia Norge AS.

OneCall omtaler og erfaringer
2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
16
av 38 innen
mobilselskap
52%
anbefaler
OneCall
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Mobilpant"
3 syns denne omtalen er nyttig

På telefon sa kundeservice at jeg uansett kunne avslå pantsummen hvis jeg ikke ble fornøyd med den. Da jeg ikke ville godta pantsummen (kr) så nektet de å returnere mobilen. Fikk langt under markedspris. Kundeservice er ett eneste rot , den ene vet ikke hva den andre gjør ved flere hendvendekser..Norges mest useriøse mobilselskap. STYR UNNA !!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig mobildekning"
2 syns denne omtalen er nyttig

Elendig mobil dekning. SIM-kort kom for sent i posten. Bestite nesten ny mobil med dårlig batteri. Fikk også 3 dager uten mobildekning pga en eller annen feil hos dem .Styr unna.

Megetskuffetkunde
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Tankevekker!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig dekning, feil informasjon, lite villige til kompensering! Har vært kunde med hele familien i mange år men nå blir det å bytte leverandør. OneCall var det beste den gang men plutselig forandret de på abo. avtalene sine og de gamle kundene fikk plutselig bare beskjed at abo. blir flyttet over til ny avtale. Som trofast kunde burde dette selskapet latt disse kundene beholde sin gamle avtale for å vise at de setter pris på kundene og eller i hvert fall tilby noe ekstra en gang i blandet så kundene ikke behøver å kikke på andre avtaler og leverandører. "Dette er noe alle leverandører burde ta til etterretning isteden for å komme med fantastiske tilbud og dealer etter kundene har forsvunnet". Alltid vist det er noe galt er de lite villige til kompensasjon. Det er som regel bare to streker på deknings måler på telefonen. La inn bestilling på ny IPhone 13 og fikk beskjed ar forventet levering var 27 Sept. Ringte i dag den 30 september og fikk beskjed at det tar 2-3 uker. Ikke å anbefale dette selskapet og de mister nå 4 abo. i vår familie og i hvert fall tre andre familier vi kjenner godt da vi alltid bytter samtidig vist annen leverandør kan levere bedre vilkår noe som utgjør i snitt 50.000kr pr år i tap for OneCall. Vi er en asiatisk familie og det kan fort bli mange fler familier vist vi kommer over bedre avtale noe som er helt normalt i asiatiske miljøer. Sist gang det ble byttet var dette fra Talkmore over til OneCall og da byttet 13 av våre nærmeste venne familier. Da kan det fort bli over 150.000kr i tap i året for OneCall. Så en tankevekker til alle leverandører. Ta vare på kundene deres før det er for sent, for i vårt eksempler er dette kun snakk om en familie som plutselig kan dra med seg 12 andre familier eller fler, hva om 10 andre kunder i tillegg gjør det samme, da er det million tap i året bare pga.at selskapene har filosofi som er helt på trynet. (At vi får alltids nye kunder og denne kunden er ikke noe å bry seg om) Har tidligere selv jobbet i både NetCom og Telenor som bedrifts selger og som kunde rådgiver og vet godt at det er fult mulig å gi noen kunder en deal som gjør at kunden blir værende i selskapet. Men det kan virke som at nå til dags er ikke kunden like viktig som før, kun penger og mest mulig fortjeneste i kassa til selskapet. Vist alle kunder er flinke til å få med familie og venner til og gjøre noen stunts i ny og ne kan dette fort bidra til å få presset prisene ned slik at selskapene må begynne å tenke igjen. Ved å undersøke alle selskaper, priser, skrive omtaler osv. på nett.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Trusler fra kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

Bestilte mobilabonnement (kontantkort) og fikk etter en stund beskjed om at hvis jeg ikke brukte kontantkortet så mistet jeg retten til å ha det, og nummeret (som jeg hadde kjøpt) ble konfiskert. Unngå OneCall for all del. Veldig dårlig kundeservice og ikke noen gode tilbakemeldinger når jeg ønsket å klage.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Tar fra folk telf uten å opplyse, eller gi et alternativ før stengning"
5 syns denne omtalen er nyttig

Ubrukelig tankegang, gi folk et tilbud før stengning av abonnement, dårlig selvinnsikt på kundebehandling!!

Hold D. U. O. C
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

Helt forferdelig kundebehandling. Ikke noe vits i å kontakte dem per mail, per chat, de sier en ting og gjør ikke noen ting. Vente tiden for å få bare et svar at de ikke ha gjort noe for å løse problemet de skapte selv tar over 9dager. Helt håpløst. De bytter også abonnementet ditt uten å si ifra. Reklamerer for gratis forsikring ved kjøp av mobiltelefon hos one call, de «glemmer» å aktivisere forsikring. De gjør ikke det de sier de skal gjøre. Helt elendig.

Øystein
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig for familien"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har vært kunde hos OneCall med familiepakka i mange år og er fornøyd med pris og dekning. Det er greit med appen å fordele og porsjonere ut data til barna så de ikke bruker alt på en gang.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Litt for dyre"
6 syns denne omtalen er nyttig

Litt utgått på dato ang. pris og datamengde for høg pris

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR