Meny
Mobilabonnement fra OneCall
Bytt på nettsidene til OneCall
FolkePakka 0 GB
Fri tale, SMS og MMS
224 omtaler
0 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
FolkePakka 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
224 omtaler
1 GB
pr. mnd
139 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
FolkePakka 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
224 omtaler
3 GB
pr. mnd
239 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
FolkePakka 7 GB
Fri tale, SMS og MMS
224 omtaler
7 GB
pr. mnd
289 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
FolkePakka 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
224 omtaler
10 GB
pr. mnd
339 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
FolkePakka 25 GB
Fri tale, SMS og MMS
224 omtaler
25 GB
pr. mnd
439 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid

OneCall sine mobilabonnement

OneCall er mobilselskapet som er “Like bra - bare billig”. OneCall fokuserer på å tilby kundene sine lave priser, god kundeservice og høy standard på tjenestene. Onecall bruker Telia sitt mobilnett.

OneCall har vunnet priser for god kundeservice

OneCall har ved en rekke anledninger vunnet priser for god kundeservice, blant annet Norsk Kundebarometer, TNS Gallup og EPSI Rating. OneCall har så langt ikke tilfredsstilt kravene til å bli en av årets kundefavoritter på Bytt.no.

OneCall ble etablert i 2004 og eies i dag av Telia Norge AS.

OneCall omtaler og erfaringer
3,1/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
13
av 37 innen
mobilselskap
53%
anbefaler
OneCall
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Deltar aldri vært dyrere å være kunde hos OneCall"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært kunde hos OneCall omtrent siden de startet. Men nå er det slutt. Det de sier i reklamen er direkte løgn. Jeg har i flere år hatt et abonnement til 99 kr med  1GB data. Dette holder i massevis for meg. Jeg vil gjerne ha litt data, men trenger ikke mye. Reklamen sier "Hvorfor skal du betale for noe du ikke trenger?" Hvorfor skal jeg da betale 139 kroner for å få 2 GB med data som jeg ikke trenger? Derfor har det aldri vært DYRERE å være kunde hos OneCall. Hvis en går de andre prisene litt etter i sømmene så er det flere liknende feil. . Siden OneCall synes det er måten å behandle trofaste kunder på ser jeg ingen grunn  til å bli.

Bjørn P. I
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Føler meg lurt."
4 syns denne omtalen er nyttig

jeg har nettopp byttet til one call. fikk første faktura i dag. Folkepakka 1 GB. kr. 80,00. Så kommer det en masse tillegg og ender opp med å betale kr. 243,67 inklusiv mva. dette er ikke billig. 6 anrop fasttlf. 43 anrop mobiltlf. 7 sms. 348.08 MB.

Veronica
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Uprofesjonell"
3 syns denne omtalen er nyttig

Uten å si for mye så hadde jeg en chat med en kundebehandler om ett nr som ble opprettet egentlig uten at jeg hadde bekreftet bestillingen. Kundebehandleren var utrolig uprofesjonell og på grensen til frekk i sine svar. Og jeg følte jeg ble møtt med null forståelse. Har også tidligere dårlig erfaring med OneCall.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra dekning, enkel app og god support"
1 syns denne omtalen er nyttig

God dekning, faste lave utgifter, enkel og bra app. Felles faktura. Og selvfølgelig lav pris

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårling dekning hos OneCall!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg var litt fornøyd med OneCall sist men litt dårling dekningen når jeg hadde dem også senere enda mer dårling dekningen, så styr unna. Velg heller telenor dekningen! Jeg har super foynød med skymobil :) <3

Robert R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig....Ingen kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Det er direkte trist...Sitter en hel dag uten og få kontakt med Kundeservice.. Og når en først får svar blir man satt over til en annen.. Beklager men styr unna

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Grei abonnement men følg med på ulike oppdateringer som fordyrer og goder som forsvinner"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ble litt lei når sms ikke ble mulig å sende fra hjemmeside i tillegg til mail notis om økt pris på abonnement. Dette kunne kommet i en sms i tillegg til mail som drukner i alt det andre

Torleif D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra service og pris, noe dårlig dekning enkelte steder i utlandet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Godt fornøyd med kundeservice, redelig aktør, uslåelig på pris og enkelthet. Noe dårlig dekning enkelte steder i utlandet, bl.a. Svalbard og deler av Syden.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR