OneCall opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Får aldri kontakt med kundrservice.må vente i timevis
Har vært kunde hos One Call i mange år, og ingenting å klage på
God service og hurtige svar på problemer, men litt for dyr i forhold til konkurrenter
Bestilte abonnement til meg og min kone til ein rimelig pris. Nokre veker etterpå fikk eg epost og SMS frå OneCall at dei hadde dobla datamengden uren at dette medføte ekstra kostnad. Viiiiirkelig bra!!!! :)
Jeg har vært kunde i mange år, men går nå videre. Prisene bare stiger, og valgene blir færre. Jeg fikk nylig mail om at de fjerner muligheten til å velge bort 'Fri tale og SMS', som gjør at abonnementet vil koste 99kr mer pr/mnd da du nå blir påtvunget tjenesten. Men de er frekke nok til å begrunne det med at de ønsker å forenkle fakturaen for meg og alle andre kunder? Det er noe av det dummeste jeg har hørt. De støtter fortsatt ikke IPv6, til tross for at det er mange som etterspør dette og det er en viktig del av fremtidens internett. Etter det jeg vet er de den ENESTE mobiloperatøren som enda ikke støtter IPv6.
God service,lave priser,flere valg muligheter. Generelt bra.
God hjelp og opplysninger. Billig abonnement og billige mobiltelefoner.
Norges beste leverandør, har vært kunde i mange år og har vervet 6 stk. Alle oss er svært fornøyd med OneCall. Fikk beskjed i dag at dere dobler Data fra 1. November. Suverent!
Hatt OneCall i over 10 år, men med årene så har servicen blitt dårligere og dårligere. Byttet over til andre pga dette.
Bestillte ny tlf med mobilpant. Fikk ikke noe retureske og kontaktet kundeservice, fikk da beskjed om at de ikke hadde registrert noe pant av gammel mobil og hvis jeg skulle få pant, så måtte jeg kansellere ordre, sende tilbake nye tlf, for så å bestille på nytt. Det er for dårlig.
Det er jo et helt fraværende kommunikasjon mellom deres ansatte, den ene må jo vite om avtalen som den andre lagde, å bestandig må snakke med en mellommann til noen som har mulighet til å ta avgjørelser! Sjerpings nå! Å ingen vet om meg eller at jeg har tatt kontakt flere ganger!
Har hatt onecall i åresvis. Servicen er upåklagelig.
Hei Elise, Så utrolig hyggelig å høre! <3
OneCall er best,god service og god mobilkommunikasjon,smarte og snille folk jobber der,veldig fornøyde.
Hei Olav, Dette var en veldig koselig tilbakemelding å få! <3
Bra pris. Velkommen med lavere pris med mere bruk,samme dekning.
Var på Hidra Kirkehamn nylig. Ingen dekning. Er naturligvis ikke fornøyd med det. Søster hadde Telenor og hun hadde full dekning. Fikk ikke betalt bobilplassen med vipps. 👎
Hei Toralf, Beklager sen tilbakemelding. Det var leit å høre. Håper du er på en annen plass nå med mye bedre dekning, for Telia er først med 5g dekning i hele Norge så vi håper at du har en god opplevelse ellers hvor du ferdes. Dersom du har planlagt en ny tur i nærmeste fremtid hvor du er usikker på om det er dekning så anbefaler vi deg å ta en rask titt i vårt dekningskart her: https://www.telia.no/nett/dekning/ Dersom du fortsatt opplever problemer selv om det står vi skal ha god dekning anbefaler vi deg å ta kontakt direkte med vårt kundesenter på telefonnummer 04300. Ønsker deg en strålende helg når den tid kommer! Hilsen oss i OneCall
Har vært kunde siden 2008. Aldri hatt noen grunn til å bytte. Bruker også innbytte av mobil til ny, med rentefrie avdrag opptil 36 måneder. Savner en oppgradert app.