Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
OneCall
3.3
359 verifiserte omtaler

OneCall omtaler og erfaringer

Positiv trend

OneCall opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
359 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#10
Middels
OneCall er rangert
#10 av 22 mobilselskaper
49%
Middels
49% anbefaler OneCall
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 359 omtaler om OneCall

FILTRER OMTALER
128
48
40
44
99
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med OneCall?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dårlig data fart

Omtale av  Tommy M

Rett og slett trist, ringte kundeservice, brukte 2 timer på å forklare at det er ikke fungerer, ente med en tekniker sulle ringe opp, etter noen timer ringte han, stilte seg underlig til det, for jeg var 400 meter under masta som hadde masse kapasitet... Men det fungerer ikke. 0.6 var hastigheten. Bare tull og tøys og gjentakende problem. Hatt OneCall i 10 år. Men må er det nok

Kjøp av mobiltelefon

Omtale av  Line

Jeg kjøpte ny mobil telefon på onecall i desember. Etter 3 mnd bruk er batteriet elendig. Telefonen blir glo varm og batteriet tapper seg etter halv dag. Telefonen har vært inne på service 2 ganger og di mener alt er ok. Og at batteriet er en slite del som tydeligvis kan bli utslitt etter 3 mnd bruk. KJØP ALDRI TELEFON HER. ELENDIG KUNDESERVICE. Så nå har jeg en ubrukelig telefon som jeg betalte 10.000 for. For 3 mnd siden

Informerte IKKE Kunde Om økt pris pr. sms ! Og det er et Telefirma ?!?

Omtale av  Tele T

Økte Pris på allerede avtalt Abbonemang uten å informere pr. sms. Fikk plutselig SMS om at jeg hadde forfalt en fakura med 30 kroner. DVS de hadde økt prisen på allerede avtalt Abbonemang UTEN å informere meg som kunde godt nok. Ironisk er det at et M-O-B-I-L firma som selger kunderelasjoner i form av at kunder skal kommunisere via telefon gjennom mms, sms, tale etc , IKKE kan sende EN SMS med tekst om at vi øker prisen på ditt abbonemang etter nyttår! De sender dermed en epost. OG helt umulig er det også å betale for abbonemanget uten å ha en epostadresse. Hva gjør man som kunde? Man leser eposten med abbonemangprisen de ønsker for hver måned og legger den til sutmatisk trekk i nettbanken, dermed slipper man å lese mere spam og påfølgende reklame fra firmaet og andre eposter havner i søppelkurven. MØKK MøKK og MERE MØKK. Bytter tele leverandør.

Elendig kundeservice og fakturasvindel

Omtale av  Abdinur S

Hold dere OneCall. I reklamene hører du at dem har Norges meste fornøyde kunder, men det er ikke riktig. De bryr seg om kundene og kundene medarbeidere kunne ikke svare på det jeg lurte på og ble veldig stille. Dekningen er ok hvis du bor i en by.

Imøtekommenende service og veldig kjapt

Omtale av  Marius M

Med forskjellige pin-koder til andre ting trykket jeg feil på mitt sim, og måtte ha ha puk-kode. Hadde dette hjemme, men uansett av tidligere erfaring, har onecall løst det over telefon uten problem hvis det var akutt. Takk til onecall og deres profesjonelle og hyggelige kundeservice. Takk<3

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Bra dekning, men dårlig kunde service og stive priser.

Omtale av  Øivind

Elendig kunde service. Ignorate og for hva de andre kundebehandler har fortalt meg.

Hemmelig nummer og adresse

Omtale av  Braudir H

kan handle om liv eller død for enkelte. Ikkje at dei tok det på alvor. Dårlige tilbud mtp kostnad og tjenester, elendige kundeservice og telia er ikkje akkurat for deg som ikkje berre opphaldar deg midt i ein by... Endeleg fått bytta ab. Sko gjort det for lenge sida. Styr unna er mi oppsummering av onecall/telia.

Onecall

Omtale av  Rukie

Pratet med en hyggelig ung man som orndet et kjempe fint mobil abonnement for meg veldig fornøyd med servicen og kvaliteten hos onecall 10/10

One Call Marerittet

Omtale av  Malin

One Call har elendig kundeservice og jeg vil anbefale alle å styre unna dette selskapet. Hvis noe skjer med telefonen har de ingen fysike steder å møte opp og kunden må gjøre alt selv. Har opplevd flere frekke kundebehandlere og noen få hyggelige. Noen har lagt på midt i samtalen. Det er jeg som har måtte ta kontakt hver gang i en pågående sak, ellers gikk ukene og månedene uten at jeg hørte noe. En gang ble saken avsluttet uten at de informerte meg. Jeg ble de tre siste gangene lovet å få oppheve kjøpet men mottok kort tid etter en melding om at 'telefonen var pakket og klar og på vei tilbake til meg'. Da var det jeg som kunde igjen som måtte igjennom denne tungvindte prosessen deres på nytt. Det er ingen måte å snakke med verkstedet på, men de tilbyr chatboten Uno som ikke forstår noe av det jeg skriver. Jeg skrev at de må stoppe utsendelsen tilbake til meg så spør Uno om jeg vil kjøpe en iPhone. Det er vanskelig å beskrive med ord hvor forbanna jeg har vært på dette selskapet og hos meg får de null stjerner på lik linje med Nextgentel. Det er tydelig manglende kommunikasjon innad for alle sier forskjellig og jeg er usikker på om verkstedet sjekker telefonene i det hele tatt når samtlige 5 telefoner har hatt akkurat de samme problemene. Endelig er kjøpet opphevet, men det har vært en lang kamp å få det jeg har krav på. All tiden og frustrasjonen får jeg ingen kompensasjon for, men nå er jeg glad jeg aldri mer skal ha noe med de å gjøre og vil advare alle mot å kjøpe tjenester hos de for å unngå å bli utsatt for det samme som jeg har.

Dårlig på kundeservice

Omtale av  Jahn

Di setter prisene sine etter eget forgodtbefinnende .Dårlig kundeservise etter pandemien virker som on di har sagt opp medarbeiderne sine men det er vel ikke så rart når di er eid av Tele2 for det er et Ræva selskap.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Elendig hastighet og kundeservice

Omtale av  Mathias D

Byttet fra Telia til OneCall etter å ha vært kunde i Telia i nesten 10 år. Siden jeg er student så tenkte jeg at studentpakka var et bra kup og dessuten så eier Telia OneCall så jeg følte jeg fortsatt var i et seriøst selskap. Først var alt bra men 1 mnd etterpå så ble hastigheten helt elendig. Selvom jeg hadde nesten fullpakke med data og 5G på, så klarte jeg ikke måle 0,2Mbps i flere uker. Hver gang jeg chattet med OneCall så fikk jeg beskjed om å starte tlf på nytt, og dette hjalp kun i noen minutter. Det skal ikke være nødvendig å starte tlf på nytt 100 ganger om dagen for å ha på nett. Jeg fikk aldri tak i noen på kundeservice fordi det alltid var opp mot 100 personer på venteliste i følge de. Jeg er sjokka over hvor dårlig service et Telia selskap kan ha men nå har jeg dessverre forstått at de gjør det med hensikt slik at folk blir leie og bytter til Telia så det kan bli dyrere for folk. De tjener jo såklart ikke mye på å ha billige abonnementer til 250kr når de egentlig skal ha 500. Nå har jeg bestilt ice og kommer aldri til å bruke Telia/OneCall igjen. Enten må de legge ned OneCall hvis de er så grådige, eller operere profesjonelt som selskap, fordi det er helt elendig å tilby lave priser og reklamere med 5G, mens man egentlig får 0 tilgang på nett og god dekning. Skam!

Veldig fornøyd.

Omtale av  Inger J

Vært kunde siden 2010. Super kundeservice. De har alltid løst problemer som oppstår så jeg er fornøyd.

Løgn og fanteri, og elendig kundeservice.

Omtale av  Erik

Byttet til Onecall Folkepakka full data kontroll i dag onsdag 12.10.2022, etter at jeg har vært kunde i Talkmore i 15 år. Grunnen til bytte var at jeg kunne få E-sim på klokka i tillegg til tvillingsim, for E-sim til klokke har ikke Talkmore fått ennå. På telefonen selger de inn at tvillingsim på dette abonnement kunne aktiveres, og også E-sim til apple Watch 7 kunne benyttes. Da jeg har aktivert sim kortet på telefonen, så ringer jeg kundeservice og ber dem aktivere E-sim til klokka. Vedkomne fikk det ikke til, men skulle sende det videre slik at det skulle bli fikset. Etter en liten halvtime får jeg sms om at dette ikke kan gjøres på dette abonnemente, men at de kanskje kunne få det til på et annet abonnement. Jeg svarer dem på denne henvendelsen, men får ingen svar. Ringer da kundeservice for og få fikset E-sim på klokka. Typen på kundeservice kunne ikke ordne dette, og han kunne heller ikke sette meg over til en sjef/eller noen som kunne ordne dette. Spurte etter navn og nummer til noen som hadde med dette å gjøre, men fikk kun svar at en representant fra salgsavdelingen skal ringe meg i morgen. Dette er så slett og dårlig kundeservice at det skulle ha vært straffbart. Hvem har tid til å sitte en hel dag og vente på en telefonsamtale? ALDRI MERE ONECALL. Ikke la Dere lure av 25% rabatt på alt i 100 år, da verken kundeservicen eller selgeren holder mål. ALDRI MERE ONECALL. Det blir Talkmore på meg i morgen den dag, og kundeservice er noe Talkmore vet hva er.

Har tapt deg mellom åra

Omtale av  Jan E. K

Nå er jeg rimelig lei pga feil på faktura og ringt 3-4 ganger om samme sak. Ikke nok med det så er det vente tid på kundeservice 40 min vær gang du ringer. Dette funker dårlig og har vært kunde i ca 8år nå er nok og går over til Telenor.

Dårlig informasjon, fornekter hvor ille problemene er.

Omtale av  Martha

De kuttet all telefonforbindelse for området her i en uke uten å gi beskjed om oppgradering av stasjonen. Så skulle det bli bra... Etter noen få dager skjer det igjen. Ingen tjeneste står det bare. Det står ingenting i driftsmeldinger. Er det virkelig seriøst når det er så lange brudd? Mandag bytter jeg leverandør.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Beste operatør for de som glemmer å betale

Omtale av  Pat

Har opplevd andre mobiloperatører som sender faktura til inkasso om du ikke betaler på 1 uke. Fikk faktura sendt i posten (til 0,-) på en adresse jeg ikke bodde og etter 2 månder fikk jeg sms om at jeg måtte betale før det påløper renter. Betalte og ingen problem, ingen ekstra renter, ingen inkasso, disse folk har skjønt det!

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR