OneCall har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Billig og veldig bra. Super service. Plutselig får jeg litt GB. Anbefales til alle 😊👍
Dekningen kunne vært bedre, kan falle helt ut lokalt.
Tusen takk for tilbakemelding, Frank!🌸 Ikke bra at dekningen er ustabil - sånn skal det ikke være! Ta gjerne en titt i dekningskartet vårt her: https://onecall.no/kundeservice/dekning og kontakt kundeservice dersom problemet vedvarer slik at vi kan utføre feilsøking og finne ut hva som forårsaker dette. Ønsker deg en nydelig sommer☀️
Veldig bra - alltid fått det jeg har behov for. Telefonene har vært bra og innenfor rimlighetens pris, har ingenting å klage på.
Tusen takk for tilbakemelding, Cathrine🌸 Nydelig å høre at alt er som det skal være. Takk for at du er kunde hos oss🫶 Ønsker deg en strålende sommer!
Alt vel og bra. God og oversiktlig app. Mitt beste mobilabonnement så langt.
Fantastisk! Tusen hjertelig takk for tilbakemeldingen din, Åge! Vit at vi setter utrolig stor pris på det❤️
Meget fornøyd med servicen 😉 føler seg både sett og hørt 😊
Det er helt nydelig å høre, Raymond! Det skulle selvfølgelig bare mangle🥰 Tusen takk for tilbakemelding - ønsker deg en strålende sommer🌸
Veldig fornøyd med mitt abonnement som jeg har hatt i 14 år. Men det jeg ikke liker det siste året er at det ikke inkluderer fri tale i Norden. Kun innen resten av EU.
Tusen takk for tilbakemelding, Troels! Og takk for at du har vært kunde hos oss så lenge! Vit at vi setter utrolig stor pris på det❤️ Det stemmer at vi gjorde en endring i fjor når det kommer til å ringe ut fra Norge til Norden. Tjenesten koster nå 1,99 kroner per minutt - men med makspris på 49 kroner per måned. Når du befinner deg i andre nordiske land eller EU, kan du ringe mellom landene og hjem til Norge gratis. Ønsker deg en aldeles nydelig sommer ☀️
Veldig fornuftige priser og man kan komme fram på telefon
Tusen hjertelig takk for tilbakemelding, Mette! Det setter vi veldig stor pris på 🫶