OneCall har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det er et billig og bra abonnement. Jeg har både meg selv og min datter sammen og det er fortsatt veldig billig.
Hadde one call i 10 år ca, aldri vært noe tull og dekningen er utmerket.
Liker spesielt valgmulighetene på datamengde. Enkelt å finne det som passer uansett behov, slipper å betale for data man ikke bruker.
Er bare rett og slett veldig godt fornøyd.😊Har ikke opplevd noe dårlig.
Billig og veldig bra. Super service. Plutselig får jeg litt GB. Anbefales til alle 😊👍
Dekningen kunne vært bedre, kan falle helt ut lokalt.
Tusen takk for tilbakemelding, Frank!🌸 Ikke bra at dekningen er ustabil - sånn skal det ikke være! Ta gjerne en titt i dekningskartet vårt her: https://onecall.no/kundeservice/dekning og kontakt kundeservice dersom problemet vedvarer slik at vi kan utføre feilsøking og finne ut hva som forårsaker dette. Ønsker deg en nydelig sommer☀️
Veldig bra - alltid fått det jeg har behov for. Telefonene har vært bra og innenfor rimlighetens pris, har ingenting å klage på.
Tusen takk for tilbakemelding, Cathrine🌸 Nydelig å høre at alt er som det skal være. Takk for at du er kunde hos oss🫶 Ønsker deg en strålende sommer!