Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
OneCall
3.3
364 verifiserte omtaler

OneCall omtaler og erfaringer

Nøytral trend

OneCall opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
364 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#10
Middels
OneCall er rangert
#10 av 17 mobilselskaper
49%
Middels
49% anbefaler OneCall
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 364 omtaler om OneCall

FILTRER OMTALER
129
50
41
44
100
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om OneCall
OneCall har 364 verifiserte omtaler på Bytt.no

Informerte IKKE Kunde Om økt pris pr. sms ! Og det er et Telefirma ?!?

Omtale av  Tele T

Økte Pris på allerede avtalt Abbonemang uten å informere pr. sms. Fikk plutselig SMS om at jeg hadde forfalt en fakura med 30 kroner. DVS de hadde økt prisen på allerede avtalt Abbonemang UTEN å informere meg som kunde godt nok. Ironisk er det at et M-O-B-I-L firma som selger kunderelasjoner i form av at kunder skal kommunisere via telefon gjennom mms, sms, tale etc , IKKE kan sende EN SMS med tekst om at vi øker prisen på ditt abbonemang etter nyttår! De sender dermed en epost. OG helt umulig er det også å betale for abbonemanget uten å ha en epostadresse. Hva gjør man som kunde? Man leser eposten med abbonemangprisen de ønsker for hver måned og legger den til sutmatisk trekk i nettbanken, dermed slipper man å lese mere spam og påfølgende reklame fra firmaet og andre eposter havner i søppelkurven. MØKK MøKK og MERE MØKK. Bytter tele leverandør.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med OneCall?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Elendig kundeservice og fakturasvindel

Omtale av  Abdinur S

Hold dere OneCall. I reklamene hører du at dem har Norges meste fornøyde kunder, men det er ikke riktig. De bryr seg om kundene og kundene medarbeidere kunne ikke svare på det jeg lurte på og ble veldig stille. Dekningen er ok hvis du bor i en by.

Imøtekommenende service og veldig kjapt

Omtale av  Marius M

Med forskjellige pin-koder til andre ting trykket jeg feil på mitt sim, og måtte ha ha puk-kode. Hadde dette hjemme, men uansett av tidligere erfaring, har onecall løst det over telefon uten problem hvis det var akutt. Takk til onecall og deres profesjonelle og hyggelige kundeservice. Takk<3

Bra dekning, men dårlig kunde service og stive priser.

Omtale av  Øivind

Elendig kunde service. Ignorate og for hva de andre kundebehandler har fortalt meg.

Hemmelig nummer og adresse

Omtale av  Braudir H

kan handle om liv eller død for enkelte. Ikkje at dei tok det på alvor. Dårlige tilbud mtp kostnad og tjenester, elendige kundeservice og telia er ikkje akkurat for deg som ikkje berre opphaldar deg midt i ein by... Endeleg fått bytta ab. Sko gjort det for lenge sida. Styr unna er mi oppsummering av onecall/telia.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Onecall

Omtale av  Rukie

Pratet med en hyggelig ung man som orndet et kjempe fint mobil abonnement for meg veldig fornøyd med servicen og kvaliteten hos onecall 10/10

One Call Marerittet

Omtale av  Malin

One Call har elendig kundeservice og jeg vil anbefale alle å styre unna dette selskapet. Hvis noe skjer med telefonen har de ingen fysike steder å møte opp og kunden må gjøre alt selv. Har opplevd flere frekke kundebehandlere og noen få hyggelige. Noen har lagt på midt i samtalen. Det er jeg som har måtte ta kontakt hver gang i en pågående sak, ellers gikk ukene og månedene uten at jeg hørte noe. En gang ble saken avsluttet uten at de informerte meg. Jeg ble de tre siste gangene lovet å få oppheve kjøpet men mottok kort tid etter en melding om at 'telefonen var pakket og klar og på vei tilbake til meg'. Da var det jeg som kunde igjen som måtte igjennom denne tungvindte prosessen deres på nytt. Det er ingen måte å snakke med verkstedet på, men de tilbyr chatboten Uno som ikke forstår noe av det jeg skriver. Jeg skrev at de må stoppe utsendelsen tilbake til meg så spør Uno om jeg vil kjøpe en iPhone. Det er vanskelig å beskrive med ord hvor forbanna jeg har vært på dette selskapet og hos meg får de null stjerner på lik linje med Nextgentel. Det er tydelig manglende kommunikasjon innad for alle sier forskjellig og jeg er usikker på om verkstedet sjekker telefonene i det hele tatt når samtlige 5 telefoner har hatt akkurat de samme problemene. Endelig er kjøpet opphevet, men det har vært en lang kamp å få det jeg har krav på. All tiden og frustrasjonen får jeg ingen kompensasjon for, men nå er jeg glad jeg aldri mer skal ha noe med de å gjøre og vil advare alle mot å kjøpe tjenester hos de for å unngå å bli utsatt for det samme som jeg har.

OneCall har 364 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til OneCall mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR