Fikk nytt og forbedret tilbud på mine mobil abonnement. Det tok litt før tilbudet kom etter henvendelsen.
Vi setter stor pris på din omtale, Øyvind! Tusen takk 😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Cecilie Phonero.
Utmerket fort hjelp sendt melding om feilen de ringt som lovet og fikk rask hjelp utrolig også etter deres stenge tid var hjelpen på plass 👍🏻👍🏻👍🏻
Tusen takk for en kjempe fin omtale! 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Når en halvtullete gamling roter til i oppsettet, da trår de unge lovende i Phonero til og ordner opp i løpet av et par minutter… Fornøyd Phonero-kunde gjennom mange år, det bare virker og det er jo hovedpoenget… Anbefales
Så fint å lese din omtale, Håkon! Tusen takk 😊 Vi skal sørge for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Cecilie i Phonero.
Kunde rådgiver løste problemet med min apo. Flott service
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Truls! 😊 Så fint å høre at du fikk en god løsning på problemet. Hilsen Cecilie i Phonero.
Det fungerer tilfredsstillende.Noen ganger virker nettet tregt.
Takk for omtale, Knut! 😊 Ta gjerne kontakt med oss om du opplever problemer med data, så kan vi hjelpe deg! Vi besvarer henvendelser som sendes til [email protected]. Hilsen Cecilie i Phonero.
Behjelpelig og rask service. De tar kontakt om noe er uklart.
Takk for hyggelig omtale, Line! 😊 Vi skal sørge for at det fortsetter slik! Hilsen Cecilie i Phonero.
Opplevd phonero som hjelpsomme og lydhøre for mine behov som kunde
Takk for hyggelig tilbakemelding! 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Vi hadde en spesiell forespørsel i dag. Kundekonsulenten tok tak i sak med en gang og det gikk Max 30 min så var våres forespørsel behandlet og det vi ønsket var i drift! Kjempe bra kundeservice!
Tusen takk for hyggelig omtale, Gjøran! 😊 Så fint å høre at dere fikk en rask løsning på forespørselen deres! Godt samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Fikk veldig mye mer verdi for pengene enn jeg gjorde hos Telenor og Talkmore, ikke la meg begynne på ICE engang😂 Dekningen, service, priser og innhold er alle gode grunner til at jeg velger Phonero. Til og med selgerne som ringer meg opp er flotte
Tusen takk for hyggelig omtale, Jonathan! 😊Vi setter stor pris på din omtale og vi skal sørge for at det gode samarbeidet fortsetter! Hilsen Cecilie i Phonero.
1. Dekningen er ikke som forventet. 2. Fakturaene stemmer 3. Kundeservice er vanskelig å få tak i, etter avtalen ble signert
Hei Even! Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.
Hyggelig og behjelpelig med å imøtekomme ønske og behov og å svare på spørsmål
Vi setter stor pris på din omtale! 😊 Tusen takk! Godt samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Rask og presis hjelp.. pris står i stil med produktet
Så hyggelig å høre, Robert! Tusen takk 😊 Vi skal sørge for at det fortsetter slik! Hilsen Cecilie i Phonero.
Selgere fra andre selskap har henvendt seg til oss, men har foreløpig ikke klart å matche prisen. Oppfølgingen og servicen jeg opplever er også helt super. Ingen tegn på at dette er en "billig" løsning. Eneste grunnen til at de ikke får fem stjerner er dekningen til Telia. Ute i periferien er det varierende og til tider ingen dekning.
Tusen takk for hyggelig omtale, Eirik! Vi er glad for å høre at dere er fornøyd med oss! 😊 Det tar vi ikke for gitt og vi skal fortsette med det gode samarbeidet. Hilsen Cecilie i Phonero.
Suuper hjelp til innlogging og faktura spørsmål 👍
Tusen takk for hyggelig omtale, Jonas! 😊 Det er viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Rask og bra hjelp. Ikken noe komplisert i det heletatt
Så fint å høre omtalen din, Marianne! Tusen takk 😊 Vi er her for å hjelpe deg! Hilsen Cecilie i Phonero.
Fikk kundestøtte som gav meg god hjelp med åpning av tlf, midt i flytte kaos glemte jeg en kode. Måtte vente på deres åpningstid, så var uten tlf 14 timer , midt i flytteprosessen- før jeg ble koblet på…
Takk for hyggelig omtale, Mona! 😊 Det var synd å høre at du var uten telefon så lenge, men jeg er glad du fikk god hjelp til å løse det til slutt! Vil anbefale å laste ned appen Ditt Phonero slik at du har full oversikt om det skulle skje en annen gang. Hilsen Cecilie i Phonero.