Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ringte kundeservice angående flytting av esim fra gammel mobil til nye og jeg er veldig førnøyd med en hyggelig support
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Trung! Hilsen Cecilie i Phonero.
Spørsmål ang. datakort og tvillingkort ble raskt løst. God oppfølging fra saksbehandler!
Så fint å høre at det ordnet seg! Takk for at du deler din erfaring med oss, Peder! 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Phonero fungerer OK for mitt behov. Nett dekning OK.
Vi setter stor pris på omtalen din, Leif! Tusen takk 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Alltid god kundeservice og god hjelp hos Phonero :)
Så hyggelig å lese, Kristin! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Snakket med en som hjalp meg med problemet jeg hadde. For en dyktig kunderådgiver og får en hyggelig samtale det ble!😊 Problem løst og gode råd mottatt!
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Ramon! Hilsen Cecilie i Phonero.
Jobb-abon. for meg. God dekning ved hytta på sølensjøen. Fungerer fint. Bytter straks pga ny jobb.
Tusen takk for hyggelig omtale, Hanne! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.
Rask respons, godt tilbud. Hyggelig saksbehandler.
Vi setter stor pris på omtalen din, Rolf! Tusen takk 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Rimelig og gode tilbud/priser. Veldig hyggelig og behjelpelig kundeservice.
Vi setter stor pris på omtalen din, Eldar! Tusen takk 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
God service fra kundebehandler, men har fremdeles samme problem. Ikke mulig å logge inn på appen, ikke gjennom internett eller på telefon
Vi setter stor pris på omtalen din, Gunn! Tusen takk 😊 Ta gjerne kontakt med oss igjen på [email protected] om du fortsatt sliter med app, så tar vi en ny titt på det! Hilsen Cecilie i Phonero.
Fikk rask hjelp via chat. Lett å kommunisere med operatør.
Så hyggelig å lese, Nikola! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Via chatroboten fikk jeg rask og god hjelp med å få tak i glemt PIN-kode og PUK.
Så fint å høre at det ordnet seg! Takk for at du deler din erfaring med oss, Bjørn! 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Vi bruker Phonero bedriftsnett/telefoni, og er meget fornøyde med tjenestene de tilbyr oss. Kundebehandlerne er supra - hjelpsomme og hyggelig, og prisene er meget konkurransedyktige.
Tusen takk for hyggelig omtale, Hanne! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.
Veldig hyggelig dame som visste hva hun snakket om og ga gode svar🙂
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Håkon! Hilsen Cecilie i Phonero.
Hyggelig samtale og veiledning, Håper så det fungerer
Så hyggelig å lese, Carsten! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Veldig god service da jeg trengte hjelp med å konvertere telefonen i dag. Veldig fornøyd med kundebehandler!!
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Anne! Hilsen Cecilie i Phonero.
Lang ventetid på ringe support, mye samtalebrudd og går ikke sende support mail.
Hei Ole! Det var leit å høre, og vi vil gjerne se nærmere på dette og undersøke hva som har skjedd. Send en epost til [email protected] med fullt navn og mobilnummer, så vil en av mine kollegaer ta kontakt med deg. Hilsen Cecilie i Phonero.