Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kjempe bra service Rask hjelp om det er behov Gode priser
Hei, Geir. Så gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice og prisene. Vi setter pris på din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero
Tilbudet kunne ikke måles med andre, så jeg overførte meg og to barn. Selvforskyldt feilet overføring av det ene abonnementet, men ved god service gikk dette smertefritt. ;)
Heisann Anita. Så godt å se at det løste seg med alle abonnementene. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet :) Hilsen Christer, Phonero
Forbausende enkelt å bytte operatør. Ryddig og enkelt
Hei Margareta. Så gøy å se at overgangen gikk slik den skulle. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phoneor
Overgang har fungert uten noe trøbbel. Bra oppfølging fra kundekontakt i ettertid.
Hei, Frode. Så flott å se at overgangen gikk som den skulle. Vi jobber for gode samarbeid og oppfølgingen er en helt naturlig del av dette. Gøy å se at det var noe dere satt pris på :) Vi setter pris på tilbakemeldingen Ha en fin dag videre Hilsen Christer, Phonero
God pris med god dekning Lett å bytte og full oversikt med phonero appen
Hei, Jan. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! I appene Ditt Phonero og Bedriftsnett har man alt fra dataforbruk til sentralbordet rett på telefonen. Ha en fin dag. Hilsen Christer, Phonero
Ingen problem ved overgang til Phonero. God forbindelse.
Heisann Brede. Det er og skal være enkelt å bruker tjenestene til Phonero. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Hilsen Christer, Phonero
Mjuk overgang frå tidlegare leverandør. Kjapt levert og så langt fin oppfølging
Heisann Bjørn. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero
Bra oppfølging fra Phoneros kunde/service medarbeider.
Hei, Svein. Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Ha en fin dag Hilsen Christer, Phonero
Meget god kundeservice, kjapt svar og godt forklart om hva man skal gjøre i forhold til avvik i åpningstidene for påsken.
Heisann Hege. Så gøy å se at du har tatt i bruk Bedriftsnett for å endre lydfiler og åpningstider til bedriften! Vi har steg-for-steg veilednings-video på nettsiden som også viser hvordan man kan endre åpningstid på telefon, lydfiler, hvem som skal motta samtaler og mye mer. Tusen takk for din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero
Alltid rask og god service👍 Gode priser og hyggelige folk
Heisann Elin Tusen takk for tilbakemelding! Vi jobber alltid for å bli bedre og for å skape gode samarbeid. Veldig gøy å se at du er fornøyd med service, og pris :) Ha en fin dag Hilsen Christer, Phonero
Overgangen gikk utmerket. God info hele veien. Bekreftelser på at tjenester fungerer.
Hei, Bård. Vi jobber for å være tydelige med informasjon og mener at dette bidrar til gode samarbeid. Veldig gøy å se at slik sømløs overgang og tydelig informasjon blir satt pris på. Tusen takk for tilbakemeldingen :) Hilsen Christer, Phonero
Meget tilfreds med kundeservice, raskt og utfyllende svar! Har hittil hatt tilfredsstillende dekning der jeg ferdes.
Heisann, Alf. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero
Trengte hjelp med faktura og fikk utrolig god hjelp og veiledning. Det ble også brukt god tid på samtalen
Hei Veldig godt å se at du følte deg ivaretatt! Vi er stolte av å kunne ha beste kundeservice for bedrifter i 2021 kåret av EPSI, og Bytt-favoritt samtidig! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Det aller meste er meget tilfredsstillende. Det vi sliter med og som er grunnen til kun 3 stjerner er kalender / kalendervisning. Bildet er lite og det er vanskelig å få oversikt over hele dagen. Her kunne bildet vært mye større og bruk av farger hadde vært en fordel. Vi sammenligner Phonero med Competella og opplevde kalendervisningen i Competella som mye bedre. I tillegg savner vi muligheten for å kunne se om de vi ønsker å sette over til er tilgjengelige eller opptatt i telefonen / i en samtale. Vi må gjøre oppslag i Teams i tillegg til Phonero ved hvert oppslag, dette er tidkrevende. Vi sliter også med tilfredsstillende visning av de som er i permisjon / langtidsfravær. Vi ønsker også at den ansattes leder kommer opp når man søker opp personer. Litt av hvert her altså. Ikke nøl med å ta kontakt med med så kanskje noe kan avklares direkte - annet kan jeg kanskje være med å gi innspill på.
Heisann Ann. I dag er det mulighet for å se om den ansatte er opptatt i samtale og i Teams fra ett og samme kontaktkort slik at man slipper å lete forskjellige steder. Brukere som er i fravær og permisjon kan man enten endre tilgjengelighet på som administrator for en lang periode, eller skjule fra Bedriftsnett i Administrasjon - trykk på gitt bruker - skjul bruker. Når man søker opp personer i bedriftsnett kan man trykke på avdelingen til bruker og få opp leder til ansatt i dag. Tenker her at vi skulle tatt en gjennomgang for å vise funksjonene slik at dere kan få tatt dem i bruk best mulig ut fra deres behov. Send oss gjerne en epost til [email protected], legg med telefonnummer, så tar vi i mot innspill på forbedringer og kan forklare funksjoner som er tilgjengelige i dag. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero
Brukes i jobbsammenheng - køsystem er genialt:) Softphone dashbord trenger dog en forbedring, spesielt desktop appen er veldig dårlig - kanskje ikke så mye brukt.
Heisann Alexander. Så gøy å se at du er fornøyd med kø-systemet! I Bedriftsnett har man inkludert Softphone som muliggjør at bruker selv kan velge å å besvare samtaler på enten datamaskinen i nettleser eller på mobiltelefonen. De kan også administrere hele bedriftens telefoni, integrasjoner, visningsnummer og mye er. Ønsker gjerne å høre dine innspill til hva slags forbedringer du har behov for, kunne tenkt deg eller hva du ser på som praktiske. Send oss gjerne en epost til [email protected], så kan vi melde det videre som ønsker internt. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero
tar for lang tid med behandling fra support. Må purre og det skulle være unødvendig.
Hei, Dette hørtes ikke bra ut. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt med oss på [email protected], hus å legge med navn og telefonnummer så kan vi undersøke. Gode samarbeid er svært viktig for oss. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero