Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Raske svar på henvendelser. Finner alltid løsninger
Hei, Tor. Takk for hyggelig tilbakemelding. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Å finne gode løsninger sammen er viktig for å oppnå et godt samarbeid. Ha en fin dag. Hilsen Christer, Phonero
Meget fornøyd med responstid og hjelpsomhet fra servicedesk.
Hei, Tommy. Takk for hyggelig tilbakemelding. Bringer denne videre til kundesenteret :) Skulle du trenge hjelp i fremtiden er vi her. Hilsen Christer, Phonero
Aggresive selgere som sier mye bra. Så oppga de bra priser som såklart var uten mva. Og som har økt betraktelig. Les nøye hva de sender hvis ikke blir du låst i 2 år som vi ble. Utrolig dyrt å komme ut av!
Hei, Prisen man får oppgitt skal være den samme som fremgår av tilbudet. Vi skal være svært tydelige på dette, så ønsker derfor å undersøke hva som er tilfellet i denne saken. Uten å kjenne saken din i detalj, håper jeg du kan kontakte oss på [email protected] så kan vi undersøke. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero
Vart oppringt og fikle et tilbud. God erfaring, har hatt Phonero tidligere.
Hei, Tor. Så gøy at du har god erfaring med Phonero. Skulle det være noe du skulle lure på eller trenger hjelp til er vi her. Takk for din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero
Enkelt å komme i kontakt med brukerservice og få hjelp ved behov.
Heisann Hans. Vi er stolte over kort svartid og beste kundeservice målt av EPSI, for bedrifter i 2021. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp igjen i fremtiden :) Hilsen Christer, Phonero
Vi har brukt Phonero i bedriften vår i mange år, og er veldig fornøyde. Ting virker som de skal, og det er fint med de tingene i hverdagen som du ikke trenger å tenke på. Når vi en sjelden gang trenger hjelp med noe, er servicen rask og god.
Hei, Øyvind. Veldig gøy å se at dere har vært hos oss i flere år, og vi setter pris på tilbakemeldingen. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss, og vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Ha en fin dag. Hilsen Christer, Phonero
Alltid serviceminded og hyggelige ansatte i Phonero. Hjelper raskt og gir tilbakemeldinger.
Hei, Jorunn Så gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Dette tar jeg med videre til kundesenteret. Takk for din tilbakemelding Hilsen Christer, Phonero
God service og flinke kundebehandlere. Gode løsninger.
Heisann Linn. Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
Enkel å forholde seg til, fin oversikt i app. Bra dekning
Heisann Ove. Så godt å se at vi er enkle å forholde seg til :) Vi setter pris på tilbakemeldingen og er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
Hei. Jeg vil aldri anbefaler til noen å velge Phonero. Veldig dårlig dekning
Hei, Khosa. Telia skal være først med landsdekkende 5G i løpet av 2023 og det brukes milliarder hver år på dekning. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår jeg på tråden. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero
Har forsøkt å kontakte Phonero for å sjekke ut bindingstid jeg tidligere ikke har fått noen opplysninger om… dvs helt til jeg forsøkte å bytte selskap. Har forsøkt å sende Mail til samme kundebehandler som ønsker 9000kr av meg for kontraktsbrudd dersom jeg går over til annen operatør. Får ingen svar. Har forsøkt å ringe, blir satt over til andre da de jeg treffer på ikke kan gi noe svar om hvor lang denne bindingstiden er på. Kommer så tilbake til samme person med beskjed om at rette vedkommende sitter opptatt og vil ta kontakt med meg. Ingen ringer tilbake eller svarer på Mail. Hvor vanskelig kan det være å svare på hvor lang bindingstid de opererer med???? Jeg ville tro at det burde ligge inne på mitt telefonnummer og hvorfor finner jeg ingenting om bindingstid på min side? Merkelig og suspekt. Står på nettsiden at Phonero har de mest fornøyde kundene. De har ihvertfall kunder som ikke blir kvitt dem 🤬
Hei, Wicky. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Her må vi undersøke. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så slår vi på tråden. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero
Veldig fornøyd med at henvendelser blir tatt om på en rask og profesjonell måte.
Hei, Gunnar. Så fint å høre at du er fornøyd med vår raske behandlingstid! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp igjen i fremtiden. Vi setter pris på din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero
Etter litt kronglete start, er det bare positivt å si om phonero sin kundeservice. De har utrolig gode tjenester og produkter
Hei, Sverre. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Veldig godt å se at du er fornøyd, så skal vi gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero
Eg føler de e litt dårlig dekning der eg e på åkra. Slitter mye mer med å komme inn på nettbank igjennom . bankid på mobil.og syns at dere viser full dekning på åkra. men eg kan variere i fra3 til 4 streker på tlf.og 4g pilene e sjelden i bruk. Og en hastighet på 20mbps nedlasting e ikke allverden. kan vera tlf eg har men følte de var bedre dekning på talkmore
Hei, Einar. Vi vil gjerne undersøke dekningen i ditt område for å se om det er behov for oppgradering. Vi skal være først med landsdekkende 5G i 2023, så her tenker vi må se hvor det trengs oppgradering. Kontakt oss på [email protected], legg ved telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero
Styr langt unna dette firmaet. De har uærlige hensikter. Selger opplyser ikke om at abonnementet er et bedriftsabonnement. Ikke ett eneste ord ble sagt om dette ved salg. Ved inngåelse av bedriftsabonnement kan man ikke benytte seg av angreretten. Kundesenteret er heller ikke villige til å hjelpe deg. Jeg kan ikke under noen omstendighet anbefale noen å bytte til dette selskapet. Styr langt unna!
Hei, Ane. Dette vil vi gjerne se nærmere på da vi skal være svært klare på hvorvidt det er bedrift eller privat-abonnement man bestiller. Dette skal også fremgå svært tydelig i oppsummering av bestilling før man kan velge å bekrefte. Ut fra forklaringen din tenker jeg vi må se nærmere på dette. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] så kan vi undersøke saken da jeg ikke kjenner den helt i detalj. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
Kundebehandlingen er eksepsjonell. Med en dedikert person som har ansvaret og kort respons tid. De har en veldig god app som inneholder alle funksjoner og informasjon man trenger. WEB grensesnittet for løsningen er også intuitivt og enkelt.
Heisann Reili. Utrolig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi er stolte av vår sentralbordløsning, Bedriftsnett. Bedriftsnett er mye mer enn bare et sentralbord og har blitt kåret til markedets beste sentralbordløsning 4 år på rad. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette vårt gode samarbeid. Hilsen Christer, Phonero