Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Phonero
4.5
4 032 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Ingen trend

Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
4 032 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 22 mobilselskaper
83%
Utmerket
83% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 4 032 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
2 848
585
101
59
439
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

God service

Omtale av  Tor S

Raske svar på henvendelser. Finner alltid løsninger

Svar fra Phonero
24.03.2022 09:35

Hei, Tor. Takk for hyggelig tilbakemelding. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Å finne gode løsninger sammen er viktig for å oppnå et godt samarbeid. Ha en fin dag. Hilsen Christer, Phonero

Rask og god service!

Omtale av  Tommy Z

Meget fornøyd med responstid og hjelpsomhet fra servicedesk.

Svar fra Phonero
24.03.2022 08:55

Hei, Tommy. Takk for hyggelig tilbakemelding. Bringer denne videre til kundesenteret :) Skulle du trenge hjelp i fremtiden er vi her. Hilsen Christer, Phonero

Hold deg unna!

Omtale av  Trist

Aggresive selgere som sier mye bra. Så oppga de bra priser som såklart var uten mva. Og som har økt betraktelig. Les nøye hva de sender hvis ikke blir du låst i 2 år som vi ble. Utrolig dyrt å komme ut av!

Svar fra Phonero
24.03.2022 08:54

Hei, Prisen man får oppgitt skal være den samme som fremgår av tilbudet. Vi skal være svært tydelige på dette, så ønsker derfor å undersøke hva som er tilfellet i denne saken. Uten å kjenne saken din i detalj, håper jeg du kan kontakte oss på [email protected] så kan vi undersøke. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero

Virket tillitsvekkende

Omtale av  Tor V

Vart oppringt og fikle et tilbud. God erfaring, har hatt Phonero tidligere.

Svar fra Phonero
24.03.2022 08:06

Hei, Tor. Så gøy at du har god erfaring med Phonero. Skulle det være noe du skulle lure på eller trenger hjelp til er vi her. Takk for din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero

Serviceinnstilt leverandør

Omtale av  Hans

Enkelt å komme i kontakt med brukerservice og få hjelp ved behov.

Svar fra Phonero
24.03.2022 08:05

Heisann Hans. Vi er stolte over kort svartid og beste kundeservice målt av EPSI, for bedrifter i 2021. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp igjen i fremtiden :) Hilsen Christer, Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Veldig bra på kundeservice

Omtale av  Øyvind

Vi har brukt Phonero i bedriften vår i mange år, og er veldig fornøyde. Ting virker som de skal, og det er fint med de tingene i hverdagen som du ikke trenger å tenke på. Når vi en sjelden gang trenger hjelp med noe, er servicen rask og god.

Svar fra Phonero
24.03.2022 07:54

Hei, Øyvind. Veldig gøy å se at dere har vært hos oss i flere år, og vi setter pris på tilbakemeldingen. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss, og vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Ha en fin dag. Hilsen Christer, Phonero

Godt fornøyd

Omtale av  Jorunn

Alltid serviceminded og hyggelige ansatte i Phonero. Hjelper raskt og gir tilbakemeldinger.

Svar fra Phonero
24.03.2022 07:58

Hei, Jorunn Så gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Dette tar jeg med videre til kundesenteret. Takk for din tilbakemelding Hilsen Christer, Phonero

Fornøyd bruker av bedriftsabonnement til Phonero. God kundeservice. er veldig fornøyd!

Omtale av  Linn

God service og flinke kundebehandlere. Gode løsninger.

Svar fra Phonero
23.03.2022 10:37

Heisann Linn. Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero

Fungerer, har ikke hatt problemer det siste året🤗

Omtale av  Ove B

Enkel å forholde seg til, fin oversikt i app. Bra dekning

Svar fra Phonero
29.03.2022 15:27

Heisann Ove. Så godt å se at vi er enkle å forholde seg til :) Vi setter pris på tilbakemeldingen og er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero

Dårlig dekning

Omtale av  Khosa

Hei. Jeg vil aldri anbefaler til noen å velge Phonero. Veldig dårlig dekning

Svar fra Phonero
22.03.2022 07:32

Hei, Khosa. Telia skal være først med landsdekkende 5G i løpet av 2023 og det brukes milliarder hver år på dekning. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår jeg på tråden. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Elendig kundeservice og bindingstid

Omtale av  Wicky79

Har forsøkt å kontakte Phonero for å sjekke ut bindingstid jeg tidligere ikke har fått noen opplysninger om… dvs helt til jeg forsøkte å bytte selskap. Har forsøkt å sende Mail til samme kundebehandler som ønsker 9000kr av meg for kontraktsbrudd dersom jeg går over til annen operatør. Får ingen svar. Har forsøkt å ringe, blir satt over til andre da de jeg treffer på ikke kan gi noe svar om hvor lang denne bindingstiden er på. Kommer så tilbake til samme person med beskjed om at rette vedkommende sitter opptatt og vil ta kontakt med meg. Ingen ringer tilbake eller svarer på Mail. Hvor vanskelig kan det være å svare på hvor lang bindingstid de opererer med???? Jeg ville tro at det burde ligge inne på mitt telefonnummer og hvorfor finner jeg ingenting om bindingstid på min side? Merkelig og suspekt. Står på nettsiden at Phonero har de mest fornøyde kundene. De har ihvertfall kunder som ikke blir kvitt dem 🤬

Svar fra Phonero
22.03.2022 07:28

Hei, Wicky. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Her må vi undersøke. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så slår vi på tråden. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero

Profesjonell og rask oppfølging ved henvendelser

Omtale av  Gunnar T

Veldig fornøyd med at henvendelser blir tatt om på en rask og profesjonell måte.

Svar fra Phonero
18.03.2022 14:45

Hei, Gunnar. Så fint å høre at du er fornøyd med vår raske behandlingstid! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp igjen i fremtiden. Vi setter pris på din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero

Supre tjenester og god kundeservice

Omtale av  Sverre L. P

Etter litt kronglete start, er det bare positivt å si om phonero sin kundeservice. De har utrolig gode tjenester og produkter

Svar fra Phonero
18.03.2022 08:47

Hei, Sverre. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Veldig godt å se at du er fornøyd, så skal vi gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero

helt greit

Omtale av  Einar B

Eg føler de e litt dårlig dekning der eg e på åkra. Slitter mye mer med å komme inn på nettbank igjennom . bankid på mobil.og syns at dere viser full dekning på åkra. men eg kan variere i fra3 til 4 streker på tlf.og 4g pilene e sjelden i bruk. Og en hastighet på 20mbps nedlasting e ikke allverden. kan vera tlf eg har men følte de var bedre dekning på talkmore

Svar fra Phonero
18.03.2022 08:45

Hei, Einar. Vi vil gjerne undersøke dekningen i ditt område for å se om det er behov for oppgradering. Vi skal være først med landsdekkende 5G i 2023, så her tenker vi må se hvor det trengs oppgradering. Kontakt oss på [email protected], legg ved telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero

Uærlig firma som bør styres unna

Omtale av  Ane K

Styr langt unna dette firmaet. De har uærlige hensikter. Selger opplyser ikke om at abonnementet er et bedriftsabonnement. Ikke ett eneste ord ble sagt om dette ved salg. Ved inngåelse av bedriftsabonnement kan man ikke benytte seg av angreretten. Kundesenteret er heller ikke villige til å hjelpe deg. Jeg kan ikke under noen omstendighet anbefale noen å bytte til dette selskapet. Styr langt unna!

Svar fra Phonero
18.03.2022 08:38

Hei, Ane. Dette vil vi gjerne se nærmere på da vi skal være svært klare på hvorvidt det er bedrift eller privat-abonnement man bestiller. Dette skal også fremgå svært tydelig i oppsummering av bestilling før man kan velge å bekrefte. Ut fra forklaringen din tenker jeg vi må se nærmere på dette. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] så kan vi undersøke saken da jeg ikke kjenner den helt i detalj. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Gode løsninger og super kundebehandling

Omtale av  Reili A

Kundebehandlingen er eksepsjonell. Med en dedikert person som har ansvaret og kort respons tid. De har en veldig god app som inneholder alle funksjoner og informasjon man trenger. WEB grensesnittet for løsningen er også intuitivt og enkelt.

Svar fra Phonero
18.03.2022 08:43

Heisann Reili. Utrolig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi er stolte av vår sentralbordløsning, Bedriftsnett. Bedriftsnett er mye mer enn bare et sentralbord og har blitt kåret til markedets beste sentralbordløsning 4 år på rad. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette vårt gode samarbeid. Hilsen Christer, Phonero

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR