Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Phonero
4.5
4 032 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Ingen trend

Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
4 032 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 22 mobilselskaper
83%
Utmerket
83% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 4 032 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
2 848
585
101
59
439
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Rask og godservice

Omtale av  Zubi U

Alltid rask svar på henvendelse og god kundeservice.

Svar fra Phonero
19.11.2021 11:01

Heisann, Zubi. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Ha en fin dag videre. Hilsen Christer, Phonero

Mobilt Bedriftnettløsninger : enkel og rask løsning

Omtale av  Pergunnar

Phonero har god forståelse for alle våre forskjellige ønsker og er raske til å få dette i gang. Flinke med opplæring i bruk. Superrask responstid! Vi er meget fornøyd!

Svar fra Phonero
18.11.2021 15:54

Hei, Per-Gunnar Veldig fint å se at dere er fornøyd med responstiden og ikke minst opplæringen. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Ha en flott dag videre. Hilsen Christer, Phonero

God service

Omtale av  Svein

Jeg er veldig fornøyd med servicen som jeg får. Kjapp tilbakemelding når det er noe å spørre om.

Svar fra Phonero
18.11.2021 13:31

Hei, Svein. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero

Stabil, og gode tenester

Omtale av  Harald J. S

Gode rutiner og god service. Lett å få kontakt med kundeservice.

Svar fra Phonero
18.11.2021 12:08

Hei, Harald. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero

God oppfølging

Omtale av  Stian J. J

Veldig god kundeservice Og veldig god pris. Får masse for pengene

Svar fra Phonero
18.11.2021 12:06

Hei, Stian. Så gøy å se at du er fornøyd med våre gode priser og gode kundeservice! Vi setter pris på tilbakemeldingen Hilsen Christer, Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Fantastisk

Omtale av  Rita

God kundeservice og hyggelige medarbeidere. Rask service.

Svar fra Phonero
18.11.2021 12:04

Hei, Rita. Så gøy å se at du er fornøyd med våre medarbeidere og den raske servicen! Tusen takk for din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero

Imponerende support

Omtale av  May

Phonero sin kundesupport imponerer hver gang! Vi er veldig fornøyde med prisene vi har og dekningen er også veldig god:)

Svar fra Phonero
17.11.2021 13:29

Hei, May. Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi setter pris på tilbakemeldingen :) Ha en fin dag videre Hilsen Christer, Phonero.

Enkel og rask support.

Omtale av  Tiller

Har hatt god opplevelse ved oppstart hos Phonero. Kundeservice svarer raskt og løser det meste.

Svar fra Phonero
17.11.2021 09:30

Hei, Tiller. Vi setter veldig pris på din tilbakemelding. Så gøy at dere er fornøyd i oppstarten. Vi skal gjøre det vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero

Utmerket service

Omtale av  Lina

Utmerket service! Altid hjelp å få, kort ventetid på telefon.

Svar fra Phonero
16.11.2021 14:48

Hei, Lina. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. :) Hilsen Christer, Phonero

ALDRI BENYTT PHONERO

Omtale av  Knut

Det skulle være så bra. Nevnte ingenting om 24 måneder bindingstid og EKSTREMT mange ekstra kostnader!!! De har kjempe dårlig nett også så rett og slett et ufordragelig selskap!

Svar fra Phonero
16.11.2021 12:59

Hei, Knut. Her må vi undersøke. Informasjon om månedpris, om avtalen er bedrift eller privat og eventuell bindingstid skal fremgå i tilbudet. Nå kjenner ikke jeg saken din i detalj omkring ekstra kostnader, men send gjerne en epost til [email protected] så skal jeg undersøke dette videre. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Veldig fornøyd

Omtale av  Folke S

Rask og utmerket service etter å ha skiftet operatør til Phonero

Svar fra Phonero
16.11.2021 12:53

Hei, Folke Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero

Svindel, rett og slett

Omtale av  Caroline

For ca 3 mnd siden fikk jeg en tlf. fra det jeg trodde var OneCall. Personen i andre enden fortalte at siden jeg hadde vært lojal kunde hos Onecall i 13 år ønsket de å gi meg en bedre pris på abonnementet mitt. Personen tilbydde meg 100 kr i avslag med samme vilkår som jeg hadde i daværende abonnement. Jeg tenkte selvfølgelig at det var fristende, så ingen negative sider ved det og takket ja. Personene i andre enden sendte meg da en sms som jeg måtte bekrefte tilbake at jeg ønsket å endre abonnement. Jeg registrerte da for første gang at det stod Phonero og ikke Onecall på sms. Jeg sa til vedkommende at jeg trodde han hadde sendt meg feil SMS siden det stod Phonero, men dette bortforklarte han ved å si at jeg bare flyttet abonnementet mitt til en annen del av Telia. Fordi Onecall lå under Telia. Vedkommende var svært tillitsskapende og ga meg direkte nummer jeg kunne ringe dersom jeg opplevde noe problemer med abonnementet. Jeg holder ikke oversikt over denslags så jeg tenkte "ok" og svarte at jeg god kjente byttet. Første regning kom i september og var på 410 kr. Dette fordi jeg måtte betale for resterende dager i mnd jeg byttet (august). Vedkommende ringte meg i forbindelse med denne regningen og spurte om alt så greit ut og forklarte meg også regningen. Regning 2 og 3 kom aldri, istede fikk jeg en SMS fredag 12 november at abonnementet mitt ville bli sperret siden jeg ikke hadde betalt regningene mine, og jeg måtte betale 400 kr for å låse det opp igjen. Jeg forstod svært lite av dette siden jeg ikke kunne se noen regninger på "min side" eller fått noen regninger i post/email/nettbank. Jeg forsøkte derfor å ringe til dette direkte nummeret jeg hadde fått oppgitt som var til en RUSSEKSJON(!!) i Oslo. Jeg forsøkte derretter å ta kontakt med kundeservice på tlf men ble sittende i en evighet i kø og benyttet meg istede av chatten. Vedkommende her forteller meg at de har sendt ut mail til meg, dog oppgir hun feil mailadresse. Jeg forteller henne at på min side har jeg selv registrert riktig adresse, og dersom de har registrert den feil får de ta ansvar for dette å betale disse 400 kr for opplåsning av abonnementet mitt. Personen tar null selvkritikk og skriver istede at hun skal sende saken til økonomiavdelingen. Det hun imidlertidig klarer å gjøre er å gi meg tilgang til regningen fra oktober og november.Regninger som er på 323 kr og 341 kr. Jeg spørr da hvorfor disse er nesten 100 kr dyrere enn avtalen, og hun svarer da at abonnementet mitt på 249 kr er eks moms. Jeg skriver tilbake at jeg føler meg regelrett lurt av Phonero og jeg aldri har opplevd lignende. (Selvfølgelig tar jeg selvkritikk for jeg kunne gått inn på hjemmesiden deres og lest alle vilkår før jeg sa ja til bytte av abonnement.. men dessverre hadde jeg litt mer troa på mennesket og takket derfor ja til et produkt før jeg leste det med liten skrift...) Uansett, det som skjer etter jeg har skrevet denne kommentaren er at vedkommende bare logger ut av chaten... Jeg har aldri noen sinne vært borti lignende.. Jeg logget derfor rett inn på Onecall for å bytte abonnement. Noe jeg noen timer etter får beskjed av Onecall at Phonero har sperret og at de krever et signert eierskifte dokument av tlf.nummeret mitt for å bytte mellom leverandørene. Så til alle som får en telefon om bytte av abonnement, dersom den er fra Phonero. Hold deg langt unna. Det er regelrett svindel. Hadde jeg kunne rate firma i minus 10 stjerner hadde jeg gjort dette uten å blunke.

Svar fra Phonero
16.11.2021 12:35

Hei, Caroline. Slik du beskriver det skal det selvfølgelig ikke være. Jeg vil gjerne se nærmere på saken, send meg en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så slår jeg på tråden Pris på abonnement, ønsket datapakke eventuell bindingstid, om det er bedrifts- eller privatavtale og pris skal fremgå i klartekst slik at du får all informasjon så tydelig som mulig. Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero

Useriøst fra ende til annen.

Omtale av  Roar

Jeg ble ringt opp mange ganger av en hyggelig selger av Phonero. Til slutt greide han å overtale meg til å bytte. Dummeste jeg noen gang har gjort. Ble lovet akkurat det samme dekning som jeg hadde fra før. Problemer samme dag som jeg byttet sim kort. Det kom stadig meldinger om at jeg hadde ubesvart anrop, noe som er veldig frustrerende i og med at jeg driver en liten forretning og er avhengig av at kundene når meg. Mitt bedriftsab. har tre telefoner, på min kones telefon ble plutselig MMS borte. Jeg skulle få hjelp av de til å ordne dette. Ja de sendte meg en lenk jeg skulle gå inn på. Virket ikke. Problemen fortsatte. Til slutt så kom de fram til at telefonen var for gammel. Jeg har nå byttet til en annen operatør og er tilbake til det gamle. Alt virker igjen. (Samme telefoner) Veldig rart. Den nye operatøren sa rett ut at disse svarene jeg fikk fra Phonero er bare tull. Får håpe at denne butikken snart blir lagt ned. Vi er ikke tjent med slike operatører. Ikke gir de seg på bindingstiden heller. Ser jo i omtalene av de her at jeg er ikke alene.

Svar fra Phonero
15.11.2021 13:04

Hei, Roar. Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi er lei oss for at samarbeidet ikke fungerte bra nok denne gangen. Lykke til med ny leverandør Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Hilsen Christer, Phonero

Fantastisk kundeservice

Omtale av  Vaqar

En av de få fantastiske kundeservicene jeg har vært borti. Veldig raske til å svare på telefon når man ringer inn og veldig raske til å svare på epost. Alltid løsningsorienterte og følger opp alle saker.

Svar fra Phonero
15.11.2021 10:52

Hei, Vaqar Utrolig gøy å lese din tilbakemelding. Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi jobber alltid for å bli bedre. Derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Takk for din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero

Prioritert dekning

Omtale av  Inge E. F

Prioritert og god dekning både i Norge , Spania og Gran Canaris var viktig for mitt valg av operatør. Phonero har innfridd 100% i tillegg til god og rask support. Me like.

Svar fra Phonero
15.11.2021 09:52

Hei, Inge. Veldig gøy å se at vi har innfridd dine forventninger. Vi skal gjøre det vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Takk for din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Brukerservice

Omtale av  Liv G

Veldig fornøyd med kundeservice, hyggelige, kjappe og nøyaktige :)

Svar fra Phonero
15.11.2021 09:50

Hei, Liv. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til våre Kundebehandlere. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR