Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Svært hyggelige, servicemindede og dyktige konsulenter. Har bla snakket med (anonymiserte navn). Saker jeg tar opp et medarbeiderne svært innstilt på å løse. Phonero har det beste kundeservicen jeg har vært borti. Dette har jeg erfart over flere år. Hilsen Eldbjørg
Så hyggelig å lese, Eldbjørg! Tusen takk for fin omtale 😊 Det setter vi stor pris på! Hilsen Cecilie i Phonero.
Rask Svartid, hyggelig kundebehandlere og rask problemløsning/hjelp 😊
Tusen takk for hyggelig omtale, Tom! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.
Greit nok. Men kommer ikke til å anbefale Phonero til mine venner og bekjente
Takk for omtale, Tom! 😊 Vi setter pris på omtalen din. Hilsen Cecilie i Phonero.
Hun var veldig blid, serviceminded og jeg merker at hun ga det "lille ekstra", du vet en medarbeider som setter kunden i fokus. (I motsetning til de som du bare merker kjeder seg på jobb...) Jeg hadde også noen spørsmål som jeg følte som litt dumme, men hun guidet meg trygt i havn. :) Ta vare på henne!
Så fint å lese, Frode! Tusen takk 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
God kundestøtte og systemet virker bra på bedrift.
Vi setter stor pris på omtalen din, Lene! Tusen takk 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
God service! Takk for den gode hjelpen jeg fikk...
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Thomas! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Fleksibel og løsningsorientert kundebehandling som også fikser opp i uforutsette situasjoner. #Upåklagelig
Så fint å lese, Petter! Tusen takk 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Alltid god og rask hjelp å få, anbefales på det sterkeste 😄
Vi setter stor pris på omtalen din, Kenneth! Tusen takk 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Rask, hyggelig og lett forståelig kundeveiledning! 👍
Så hyggelig å lese, Egil! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.
Takk for rask og sympatisk løsning av mitt problem!
Så fint å lese at du fikk den hjelpen du trengte, Trond! 😊 Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.
God service, hyggelig betjening og veldig konkuransedyktige på abonnement
Så hyggelig å lese, Bjørg! 😊 Tusen takk for omtalen, det setter vi stor pris på! Hilsen Cecilie i Phonero.
Har bare hatt Phonero en liten stund, men er så langt veldig fornøyd! God service (Anonymisert navn) og dekning. Fikk god pris også, rått.
Så hyggelige å lese, Jørgen! 😊 Jeg håper du blir fornøyd med oss som din operatør. Hilsen Cecilie i Phonero.
Kort svartid og de som svarer får deg til å føle at de ønskernå hjelpe deg.
Så fint å lese, Espen! 😊 Tusen takk for omtalen! Hilsen Cecilie i Phonero.
Ingen problemer, tilpasset løsning og det desidert beste sentralbordet.
Tusen takk for hyggelig omtale, Sigurd! 😊 Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din. Hilsen Cecilie i Phonero.
Jeg generelt hatt lite kontakt med Phonero, men opplevd en del smøtrøbbel med nettforbindelse i områder hvor andre har hatt god dekning med andre operatører. Den ene gangen jeg benyttet med av kundeservice syns jeg chatboten funket veldig dårlig (det bør vel være gode muligheter til å forbedre denne drastisk vha. AI?), men god service hos en fysisk kundebehandler.
Takk for tilbakemelding, Maria! Du er velkommen til å ta kontakt med oss på telefon eller epost om du fortsatt opplever problemer. Chatboten vår er fortsatt under opplæring, men vi setter pris på tilbakemeldinger om du opplever feil eller problemer! 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Fungerer bra, godt bedriftssystem, oversiktlig, lett å finne frem.
Tusen takk for hyggelig omtale, Marte! 😊 Vi skal sørge for at det fortsetter slik! Hilsen Cecilie i Phonero.