Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fungerer utmerket og god kundeservice. Hatt de i ca 1,5 år
Tusen takk for hyggelig omtale, Petter! 😊 Vi setter stor pris på ditt kundeforhold hos oss, og håper vi kan fortsette det gode samarbeidet! Hilsen Cecilie i Phonero.
Jeg har vært overrasket om at etter en måned som kunde hos Phonero jeg ble ringt fra kunde service og spurte meg hvis jeg er fornøyd og hva de kan gjøre for å gi meg en god service. Det var imponerende til sammenligning med andre leverandører. Viktigste for oss er å ga bra service og godt kommunikasjon
Tusen takk for at du deler din erfaring med oss, Marius! 😊 Det er viktig for oss å opprettholde et godt samarbeid med våre kunder, og vi skal sørge for at du fortsetter å være fornøyd med oss som din operatør. Hilsen Cecilie i Phonero.
Fikk kjapt et kompetent svar. Kort ventetid på å få hjelp
Så fint å lese at du fikk den hjelpen du trengte, Morten! 😊 Tusen takk for omtalen. Hilsen Cecilie i Phonero.
Vurderte bytte, men det funket ikke i det hele tatt Dere fikk meg tilbake til dere på nowtime. Veldig bra service
Så hyggelig å lese, Elin! 😊 Tusen takk for at du valgte oss på nytt og vi ønsker deg et stort velkommen tilbake! Hilsen Cecilie i Phonero.
Fikk strålende og profesjonelt hjelp. Meget fornøyd👏🏻👏🏻🥇
Så fint å lese at det løste seg, Margareth! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale! Hilsen Cecilie i Phonero.
Bruker Bedriftsnett med sentralbord-løsning. God dekning, stor datapakke til rimelig pris og veldig hyggelig kundeservice meg raskt hjelp. Anbefales!
Så fint å lese, Victoria! 😊 Tusen takk for at du tok deg tid til å dele dine erfaringer med våre produkter og kundeservice. Det setter vi enormt stor pris på! Hilsen Cecilie i Phonero.
Phonero har jeg opplevd har både god og fleksibel kundebehandling!
Tusen takk for hyggelig omtale, Annabel! 😊 Så fint å lese din erfaring med oss, det setter vi stor pris på! Hilsen Cecilie i Phonero.
Får raskt svar på kundeservice, og de er meget forståelsesfulle på selv de enkleste spørsmål 😅😅😅
Så fint å lese, Kjell! 😊 Takk for at du deler din erfaring med oss, og du er hjertelig velkommen til å kontakte oss med alle spørsmål du måtte ha! Hilsen Cecilie i Phonero.
Fikk svært god hjelp fra kunde service da mitt Sim kort til mobilen tok kvelden, det ble raskt ordnet med et esim, slik at telefonen igjen var raskt på nett, godt jobba👌
Så fint å høre at dere fikk løst problemet, Harald! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.
Vi har akkurat kommet i gang med Phonero. Overføringen var behagelig og enkel. Jeg har noen problemer med å sette data på individuelle sim-kort. Selv etter at du har godtatt å redigere, er dataene fortsatt ikke satt riktig. Jeg ble også overrasket over den svært korte arbeidstiden til kundesenteret. Kun til kl 15.00. Jeg ønsker velkommen minst til kl 16.00.
Takk for hyggelig omtale, Michaela! 😊 Du er også velkommen til å ta kontakt med oss etter klokken 15 på chat, epost eller telefon! Vi håper du blir fornøyd med oss som din operatør. Hilsen Cecilie i Phonero.
Knall kundeservice, fikk raskt hjelp og løste problemet.
Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din, Johan! 😊 Tusen takk! Hilsen Cecilie i Phonero.
Lang ventetid, men god service når jeg først kom igjennom
Takk for omtale, Steen! 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
veldig bra og veldig kjapt. de svarte kjapt og ringte opp med engang når linjen ble brutt.
Så hyggelig å lese, Kenneth! 😊Tusen takk! Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Hyggelig service. Raskt svar og fikk den hjelpen jeg trengte
Tusen takk for hyggelig omtale, Hilde! 😊 Så fint å høre at det ordnet seg! Hilsen Cecilie i Phonero.
Vi har fått hjelp om å løse problem kjemperaskt. Etter vi fikk chat med robot, fikk vi hjelp fra en kvinne. Og så fikk vi løse problem
Så fint å høre at du fikk den hjelpen du trengte, Luan! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.
Takk for god og tydelig service! Så lenge alt gjøres riktig, fungerer Phonero supert.
Så hyggelig å lese, Helga! 😊 Tusen takk for at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.