Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Phonero
4.5
4 032 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Ingen trend

Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
4 032 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 22 mobilselskaper
83%
Utmerket
83% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 4 032 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
2 848
585
101
59
439
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Kundeservice på høyt nivå!

Omtale av  Ronny

Tilgjengelig når man trenger dem, man får faktisk snakke med kundeservice!!! Aldri vanskelig om man behøver hjelp, veldig hjelpsomme og hyggelige ❤️❤️

Svar fra Phonero
19.01.2024 08:55

Tusen takk for hyggelig omtale, Ronny! 😊 Vi skal sørge for at det fortsetter slik! Hilsen Cecilie i Phonero.

God mobilavtale.

Omtale av  Geir B

Jeg er godt fornøyd, ryddig og grei info på fakturaene. Autogirotrekk går som det skal, uten noe stress. Bra priser, og god romslig avtale mht kansellering av nr.

Svar fra Phonero
19.01.2024 08:54

Så hyggelig å lese, Geir! 😊 Tusen takk! Vi håper du forblir fornøyd med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.

ganske dårlig

Omtale av  Shahryar S

phonero lurte meg med en skjult selger med en attraktiv kontrakt. han mente at de har dekning i tyrkiya, men ikke stemmer. senere prøvde jeg å ta kontakt med dem ,men nesten ikke aktuell. nå de har sendt en faktura ca 4700 kr på grunn av min overgang til en annen linje.

Svar fra Phonero
19.01.2024 08:53

Hei Shahryar! Jeg forstår godt at du har opplevd dette som frustrerende, og vil gjerne hjelpe deg med å nøste oppe i det. Om du sender en e-post til [email protected] med mobilnummer og fullt navn, så skal jeg få en av mine dyktige kollegaer til å undersøke saken og ta kontakt med deg. Hilsen Cecilie i Phonero.

Forstod problemstillingen raskt.

Omtale av  Tor

Positive og flinke til å forklare og veilede. Fikk svar på alt jeg lurte på og var flink til å se hva jeg trolig ville stå fast på ved neste korsvei.

Svar fra Phonero
19.01.2024 08:54

Så fint å lese, Tor! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding, tusen takk! Hilsen Cecilie i Phonero.

Hjelp når man trenger

Omtale av  Roar Ø

Dere er raske til å svare, gir relevante råd og hjelper på en vennlig og hyggelig måte.

Svar fra Phonero
16.01.2024 08:58

Tusen takk for fin omtale, Roar! 😊 Vi skal sørge for at det fortsetter slik! Hilsen Cecilie i Phonero.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Veldig hjelpsom

Omtale av  Seddik A

Jeg fikk hjelp med en gang. Veldig kort vente tid.

Svar fra Phonero
16.01.2024 08:58

Så fint at du fikk den hjelpen du trengte, Seddik! 😊 Tusen takk for at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.

Topp service

Omtale av  Hans E. T

God respons og god hjelp. Kundebehandler forstår problemet, tar tak i det og løser oppgaven.

Svar fra Phonero
16.01.2024 09:02

Så fint å lese, Hans! 😊 Tusen takk for at du deler din erfaring med oss, og ikke minst for vedkommende det gjelder. Hilsen Cecilie i Phonero.

God telefonhjelp, dårlig chat

Omtale av  Hans

Veldig hyggelig hjelp i telefon ved tilbakeringing. Har dessverre litt dårlig erfaring ved både deres mail og chat på hjemmeside. Dere driver jo med telefoni; Da er det jo fint dere er gode med telefonen!

Svar fra Phonero
16.01.2024 09:01

Tusen takk for hyggelig omtale, Hans! 😊 Du er hjertelig velkommen til å ta kontakt på den kanalen du foretrekker best, men vi tar det med oss videre! Hilsen Cecilie i Phonero.

Hyggelig og effektiv

Omtale av  Yngve L

Kundebehandler var veldig hyggelig og imøtekommende, hun fant en raskt og effektiv løsning på mitt problem.

Svar fra Phonero
16.01.2024 09:00

Tusen takk for hyggelig omtale, Yngve! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.

Service

Omtale av  Marianne P

Rask og positiv tilbakemelding. De løser utfordringer på strak arm.

Svar fra Phonero
16.01.2024 08:57

Så fint å lese, Marianne! Tusen takk 😊 Vi skal sørge for at det fortsetter slik! Hilsen Cecilie i Phonero.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Lureri

Omtale av  Erlend K

Selger spesifiserer i telefon at det ikke er binding eller bruddgebyr. Når jeg da får et bedre tilbud av annen leverandør får jeg bruddgebyr på 3750kr når jeg forsøker å bytte. Useriøs og helt cowboy hele bedriften.

Svar fra Phonero
16.01.2024 08:55

Hei Erlend! Jeg forstår godt at du har opplevd dette som frustrerende, og vil gjerne hjelpe deg med å nøste oppe i det. Om du sender en e-post til [email protected] med mobilnummer og fullt navn, så skal jeg få en av mine dyktige kollegaer til å undersøke saken og ta kontakt med deg. Hilsen Cecilie i Phonero.

God kundeservice!

Omtale av  Bjørn

God og kjapp kundeservice. Akkurat like god dekning som alle andre.

Svar fra Phonero
16.01.2024 08:55

Tusen takk for hyggelig omtale, Bjørn! 😊 Vi setter stor pris på din omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.

God hjelp

Omtale av  Syver

Hei. Jeg fikk god hjelp og mitt problem ble løst kjapt i dag.

Svar fra Phonero
16.01.2024 08:53

Så hyggelig å lese, Syver! 😊 Tusen takk! Det er viktig for oss at du får den hjelpen du trenger i kontakt med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.

Oppfølgingsevne

Omtale av  Ernst G. H

Til tross for noe krøll ved oppstart av vårt kundeforhold, har Phonero vist super evne til oppfølging.

Svar fra Phonero
16.01.2024 08:54

Tusen takk for hyggelig omtale, Ernst! 😊 Vi setter stor pris på at du deler denne erfaringen med oss, og vi skal sørge for at du blir fornøyd med oss som din operatør! Hilsen Cecilie i Phonero.

Føler meg lurt

Omtale av  Håvar

Føler meg skikkelig lurt. Dukket opp både oppstartgebyr, gebyr på 79kr for elektronisk faktura og 3mnd oppsigelse som heller aldri ble nevnt. Pågående veldig «glad» selger som tok meg på senga i en travel jobbhverdag. Har nå byttet tilbake til ice hvor jeg også fikk billigere avtale uten noen gebyr. Takk Ice❤️ Aldri mer phonero på meg og vil sterkt fraråde andre å inngå avtale med dem.

Svar fra Phonero
16.01.2024 08:52

Hei Håvar! Det er leit å høre at du sitter igjen med en dårlig opplevelse, og vi tar slike henvendelser alvorlig. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] med fullt navn og nummer, så kan vi hjelpe deg med å finne en god løsning. Hilsen Cecilie i Phonero.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Styr unna

Omtale av  Wenche

Opplevde selger som meget pågående hadde et meget godt tilbud som var billigere og bedre enn andre. Sannheten er at det er dårlig tilbud og dårlig dekning. Latet som om det var Telia sa ikke et ord om den meget lange bindingstiden og 3000,- kr om man vil bytte før tiden. Et pluss er at dem er meget hjelpsomme på kundeservice når trenger hjelp.

Svar fra Phonero
16.01.2024 08:49

Hei Wenche! Det hørtes ikke bra ut, og vi vil gjerne sjekke opp i det for deg. Ta kontakt med oss på [email protected] med fullt navn og nummer, så vil en av mine dyktige kollegaer undersøke saken. Det er viktig for oss at du sitter igjen med en god opplevelse! Hilsen Cecilie i Phonero.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR