Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi har brukt Phonero over tid og er veldig fornøyd med alle tjenestene.
Hei Ole, Vi setter pris på tilbakemeldingen! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Mads Phonero
Får raskt svar på telefon, og god hjelp når det trengst. :)
Hei Inge, Takk for fin tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd :) Mvh Mads Phonero
Hver gang jeg spør er folk raske til å hjelpe. Systemet vi bruker er også feilfritt og enkelt å bruke. Det eneste jeg har å trekke er at en ansatt ikke har dekning der hun bor og kan derfor ikke ha Phonero som leverandør. Derfor 4 av 5.
Hei Kent, Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår vi på tråden. Mvh Mads Phonero
Har vært i kontakt med Phonero flere ganger angående endringer av datapakker, ekstra kjøp o.l., og er svært fornøyd med kundeservicen.
Hei Ole, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med oss og våre produkter. Mvh Mads Phonero
Rimelig abonnement med mye Gbytes. Grei dekning, og forståelige fakturaer.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Rask å komme gjennom på telefon og fantastisk god hjelp 😁
Hei Terje, Takk for fin tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med oss :) Mvh Mads Phonero
Hyggelige folk og god service. I tillegg er det gode priser
Hei Gunn, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet ! Mvh Mads Phonero
Kjapp respons på mail og hyggelig og forklarende kundebehandler(e) som responderte på min henvendelse umiddelbart.
Hei Sara, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
God service. Helt optimalt hadde vært dersom det hadde vært rollover på datamengdene.
Hei Stein, Takk for fin tilbakemelding, så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi tilbyr nå rollover på våre abonnement, ta gjerne kontakt på [email protected] så hjelper vi deg i gang med dette. Mvh Mads Phonero
Syns at ein får mykje for pengane og dere har ein meget bra kundebehandler. Hadde dårlig dekning på internett på Tjøm/Vigeland og i Kalamyli Hellas.
Hei Henrik, Takk for hyggelig tilbakemelding, godt å se at du er fornøyd! Jeg vil gjerne undersøke planene i dette område, eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg, ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår vi på tråden. Mvh Mads Phonero
Effektive og løsningsorienterte. Nok ikke de rimeligste på markedet men har god dekning der ikke Telenor har.
Hei Bjørn, Takk for hyggelig tilbakemelding! Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] slik at vi kan ta en gjennomgang av deres abonnement og se om vi kan tilpasse abonnementene bedre i forhold til deres bruksmønster. Mvh Mads Phonero
Gode kunnskaper og god hjelp. De kom raskt på chatten for å hjelpe meg
Hei Hans, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Mvh Mads Phonero
Telefonen iphone 7 brukte ikkje 4g. På eit eller anna vis var det skrudd av 4g på telefonen. Ikkje blitt gjort av bruker - rart - men det var på kundesiden feilen låg. Hadde ingen ting med phonero å gjere.
Hei Michael, Takk for din tilbakemelding. Godt å se at du er fornøyd og problemet løste seg. Mvh Mads Phonero
Jeg har så langt veldig god erfaring ifm eierskifte av mobilnummer. Kjapp respons på telefon og hyggelig og forklarende kundebehandler(e) som responderte på min henvendelse umiddelbart.
Hei Hans, Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi setter pris på tilbakemeldingen. Mvh Mads Phonero
Alle bør holde seg borte fra kundebehandlere fra østlandet. De lover og lyver. Vi skulle ha 5 abonnement samtidig og det taklet ikke østlending å holde styr på.
Hei Leif, Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Det høres kanskje komplisert ut og dyrt, men nei, du får total oversikt og billigere mobil abonnement en del fleste på markedet, alt utafra hvor mange ansatte dere er. Vi har god erfaring med Phonero som vår mobil operatør med 30 ansatte selv med kun Telia dekning, savner kun Telenor dekning som vi hadde før. Oversikten i bedriftsportalen og sentralbord er helt fantastisk og mulighet selv til å kunne endre abonnement vha. "Mitt Phonero appen" (Sender godkjenning til lokal administrator) - Ansatte kan også kjøpe datapakker med egen VIPPS. Støtter også å ringe fra Chrome med headset uten noen installasjon på lokal PC. SIP støtte også om du vil bruke noen Cisco telefoner og ringe over internett.
Hei Owe, Takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding. Godt å se at du er fornøyd! Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dere opplever utfordringer med dekningen, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår vi på tråden. Mvh Mads Phonero