Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Tidssparende programvare som gjør det enkelt å ta kontakt med mennesker mens man utfører andre parallelle arbeidsoppgaver.
Hei Ola, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Selgere som lover at du får de samme fordelene som du har hos din tlf operatør som du ikke får. Lover hjelp med portering som de ikke klarer å holde og dårlig lide service som skylder på alle andre når ting ikke virker. Når du ønsker å bryte avtalen for du føler deg lurt så kommer trussel om bruddgebyr til dem + at de vil at du skal betale bruddgebyret som de har betalt for at du skulle komme over til dem 2* bruddgebyr styr unna ikke la dere lure av billige priser når dere må betale xtra for ting som er inkludert hos andre teleselskap.
Hei Kjartan, Takk for din tilbakemelding. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss. Vil derfor gjerne se nærmere på saken din, send oss en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Setter veldig god pris på deres service når jeg hadde en forespørsel, interessert i å ordne det til det beste for kunden.
Hei Per, Vi setter pris på tilbakemeldingen, veldig gøy å lese! Mvh Mads Phonero
Jeg skjønte først da jeg fikk krav om å skifte eier på telefonen min at dette ikke var et privat abonnement, og at prisen var EX moms.
Hei Arveolav, Dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne se nærmere på denne saken. Uten å kjenne den i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero
Jeg er fornøyd med Phonero, har dessverre litt liten mobilnettpakke, men det er jo som skolen har bestilt.
Hei Tom, Takk for hyggelig tilbakemelding! Så fint å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Jeg har bare positive opplevelser med Phonero. Er lett og oversiktlig og være kunde hos Phonero
Hei Jørn, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Mvh Mads Phonero
Fikk rask og god hjelp med å legge inn varsel om sommerferie.
Hei Kristin, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd. Mvh Mads Phonero
Hver gang jeg har et spørsmål får jeg et relativt raskt svar. Selvom svaret må sjekkes med overordnet kommer svar i rimelig tid.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med oss. Mvh Mads Phonero
Super rask og god service, fikk hjelp med en gang!
Hei Connie, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Phonero gir alltid topp hjelp når jeg har behov for support!
Hei Kent, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Mvh Mads Phonero
Vanskelig å få god oversikt over priser. Spurte hva noe koster å ringe til et angitt sted i utlandet, fikk «samme som hjemme» til svar. Et vesentlig poeng er at jeg ikke vet hva det koster hjemme heller - og hvor finner jeg det?
Hei Kari, Takk for din tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], så kan vi undersøke hvilke priser som gjelder for ditt abonnement. Husk å legge med fullt navn og telefonnummer. Ha en fortsatt fin sommer. Mvh Even Phonero
Ikke tegn 2 års binding! Jeg jobber med mange leverandører i jobben min, og jeg vil si at Phonero er den med ytterst dårligst kundeservice. De leser ikke epostene, så du må sende dem epost på epost hvor du bare repeterer de delene du ikke fikk svar på i den første eposten, fram til du får svar på alt. Videre kan det ta flere dager/uker å få hjelp, som gjør at fra du sender en mail og ber om priser, så kan det ta 1-2 måneder før du har fått svar på alt. Innen da er jeg så frustrert og lei av å mail-utveksle med dem, at jeg har bare lyst til å droppe hele greia, men så har man tegnet 2 års binding og det er så dyrt å komme ut av det at det er ikke verdt å bytte selskap. De legger skjulte bindingstider i alt (sikkert standard for hele mobil-bransjen), hvor de skriver i en epost at du ikke trenger å binde deg, men når du skal bestille abonnementet så står det plutselig at det er oppsigelsestid. Videre klarte de å miste våre gamle telefonnummer når avtalen var at vi skulle beholde dem, så våre kunder som prøver å ringe oss på gamle nummer vil ikke komme gjennom, og vi har mye utenlandske kunder som ikke vet å søke oss opp på gulesider.no.
Hei Kim, Det er beklagelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med vår kundeservice. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Det stemmer at vi har 24 måneder bindingstid og 3 måneder oppsigelsestid som standard i våre avtaler. Vi vil gjerne undersøke hvorfor dere ikke har beholdt deres gamle telefonnummer og håper du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer. Ha en fin sommer videre. Mvh Even Phonero
Godt fornøyd med hjelpsomhet og kundeservice, og tjenesten generelt.
Hei Marius, Så flott å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Vi hadde tidligere et kundeforhold med Phonero, men pga. dårlig dekning ved vårt kontor i Sverige, byttet vi til Telenor. Da vi nå fikk et nytt tilbud fra Phonero, hvor både dekningen og ikke minst prisene var konkurransedyktige, var ikke beslutningen så vanskelig. Men like viktig var den servicen vi fikk sist vi benyttet Phonero. Håper den fortsatt er like god!
Hei Frode, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Mvh Mads Phonero
Et teleselskap som er stabilt, ryddig og fremtidsrettet. Phonero har god dekning der jeg ferdes.
Hei Affi, Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi setter pris på tilbakemeldingen! Mvh Mads Phonero
Når vi har fått tilpasset abonnementene for de ansatte i forhold til deres forbruk, har vi klart å holde fakturaen på et minimumsnivå.
Hei Ola, Takk for din tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd. Mvh Mads Phonero