Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Aggressive selgere som bevisst unngår å opplyse om vesentlige deler av avtalen, og presser deg til å signere mens du er på telefon med dem. Etter å ha sagt opp avtalen etter de 24 månedene bindingstid, sender de likevel bruddgebyr på grunn av en manglende skriftlig oppsigelse de ikke har informert om. Hva er bra: Stabilt Hva kan bli bedre: Kundeservice Dekning Ærlighet
Hei! Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.
Fikk hjelp av veldig hyggelig dame som fiksa alt kjapt og greit. Meget bra service.
Tusen takk for din tilbakemelding, Marion! 😊 Vi setter stor pris din omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.
Hei Som mobilkunde er jeg ikke fornøyd. 28.7 kjøpte jeg 10 GB, og dette ble slettet allerede 01.08. Det er helt hinsides at man ikke får bruke opp det man har betalt for, i det minste burde man få en hel måned samme når du kjøper GB. Dessverre har jeg jobb telefon, ellers hadde jeg ikke vært kunde hos dere lenger. Fikk ellers strålende service fra kundeservice for bedrifter da det gjalt bistand i jobbsammenheng.
Hei Solvor! Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.
Veldig hyggelig tone når man trenger hjelp, teknisk eller faktura
Takk for hyggelig omtale, Niels! 😊 Vi er her for å hjelpe deg med både stort og smått! Hilsen Cecilie i Phonero.
Takker vedkommende som har brukt sin tid på å løse mitt problem med ruter, datamaskin og printer .Hilsen lykkelig bruker av Phonero mobil og internett-leveraranse. Alt kan bli bedre men i dette tilfellet vet jeg ikke hva som skulle kunne blitt bedre. Jack S. S.
Så hyggelig omtale, tusen takk! 😊 Vi setter stor pris på at du er fornøyd med våre tjenester. Vi skal sørge for at det fortsetter slik! Hilsen Cecilie i Phonero.
Godt med support som fungerer! Fikk fort hjelpen jeg trengte for å gjenopprette adgang til mobilen. Ukomplisert og veldig hyggelig!
Så bra vi kunne hjelpe deg å få åpnet telefonen! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Rask og god sevice god hjelp hyggelig betjening gode løsninger
Takk for hyggelig omtale, Arild! 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Første operatøren jeg har hatt som ikke sperrer marine nett å ikke gjør noe med det. Dyrere en de fleste og dårlig dekning. Totalt stryk.
Hei! Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.
Rask, effektiv og strålende service fra phonero utsendte personen idag. Problemet ble løst, vi fikk passende tlf og headset som ønsket. Godt utført og vi er fornøyd.
Tusen takk for hyggelig omtale, Johanna! 😊 Så fint å høre at det ordnet seg med utstyret. Hilsen Cecilie i Phonero.
Trengte hjelp med aktivisering av sim kort til ipad. Kundebehandler skjønte fort problemstillingen min og løste det med engang.
Tusen takk for hyggelig omtale, Cecilie! 😊 Så bra du fikk en rask løsning på problemet! Hilsen Cecilie i Phonero.
… ble bare litt overraska i sommer da jeg tok båt Til Tyskland og fikk regning på 5-600 kr - uten at jeg var klar over det. Ser etterpå at jeg kan reservere meg for databruk på båt…. Men visste ikke det!
Hei Inga! Takk for omtalen, det setter vi stor pris på 😊 Vi er alltid tilgjengelig om du skulle ha spørsmål til våre tjenester. Hilsen Cecilie i Phonero.
Personlig oppfølging. Veldig flinke folk på kundeservice. Rask hjelp når en er i krisis. Snille og dyktige folk.
Hallo! Det varmer virkelig å høre om din positive opplevelse med vårt kundeservice-team. Det er alltid vårt mål å gi rask og effektiv hjelp, selv i kritiske øyeblikk. Takk for din hyggelige tilbakemelding. Hilsen Christer
Hyggelig og løsningsorientert, strakk seg for å løse problemene.
Hei Asgeir! Det er flott å høre at du er fornøyd med vår service. Vi streber alltid etter å være hyggelige og løsningsorienterte for å sikre at alle kundene våre er fornøyde. Takk for at du tok deg tid til å dele din erfaring :) Hilsen Christer
Rask, hyggelig og informativ samtale med kundeservice, der vi kom fram til en løsning for vårt sentralbord i ferieavvikling, veldig fornøyd
Hallo Stig! Det er fantastisk å høre at du hadde en hyggelig og informativ samtale med vårt kundeservice-team. Vi er glade for at vi kunne hjelpe deg med å finne en løsning for ditt sentralbord i ferieavviklingen. Hilsen Christer
Phonero har inkludert tjenester vi tidligere måtte betale for og som ikke var tilgjengelig hos tidligere leverandører. Byttet ble effektivt gjennomført, var godt planlagt og vi fikk til og med assistanse ved fysisk oppmøte av Phonero medarbeidere. Gode rapporterings- og adminverktøy, vi håndterer selv endringene og ved behov får vi rask og god assistanse. Vi er også godt fornøyd med dekning og stabilitet på tjenestene.
Hei Henrik! Tusen takk for din positive tilbakemelding. Vi er glade for å høre at byttet til oss gikk effektivt og at du er fornøyd med våre tjenester og støtte. Vi ser frem til å fortsette å gi deg god service i fremtiden. Hilsen Christer
Gammel som fra annen operatør sto i tlf. Derfor fikk vi ikke nett utland. Ut med sim og aktiverte esim og da løste problemet seg. Super service. Husk og nevne til andre at sim må ut av tlf
Hei! Tusen takk for den fantastiske tilbakemeldingen! Vi er glade for å høre at problemet ditt med bytte av abonnement til nytt SIM i utlandet ble løst raskt. Din tilbakemelding er viktig og vil hjelpe oss med å informere andre kunder om denne løsningen. Hilsen Christer