Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Phonero
4.5
4 032 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Ingen trend

Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
4 032 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 22 mobilselskaper
83%
Utmerket
83% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 4 032 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
2 848
585
101
59
439
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Effektiv og enkel overføring av abonnement

Omtale av  Grete

God informasjon og overføring av abonnement skjedde som avtalt og til nøyaktig avtalt tidspunkt!

Svar fra Phonero
24.07.2023 10:17

Hei! Det er flott å høre at du hadde en sømløs opplevelse med overføring av abonnement. Vi jobber hardt for å sikre at prosessene våre er effektive og enkle for våre kunder. Takk for din positive tilbakemelding! Hilsen Christer

Det lover masse men leverer ikke, meget dårlig dekning og er umulig å få kontakt med. Ikke vurder de

Omtale av  Sigurd B

De har meget dårlig dekning og mange får ikke kontakt med deg og det er stadig brudd på linja pga minimal dekning. Jeg anbefaler å ikke vurdere Phonero, da de ikke er istand til å levere.

Svar fra Phonero
24.07.2023 10:16

Hallo! Vi er virkelig lei oss for å høre om dine utfordringer med dekningen og kontakten. Vi tar tilbakemeldingen din seriøst og vil gjerne undersøke! Kontakt oss gjerne på [email protected] slik at vi kan undersøke området du opplever utfordring i, slik at vi kan se om det er oppgradering til 5G eller annet arbeid i området. Hører fra deg Hilsen Christer

Et sleipt og useriøst selskap som man bør styre unna.

Omtale av  Bård E

Selgere som lover gull og grønne skoger, men når det kommer til et stykke stemmer ikke noe Her var det ikke bruddgebyr og bra dekning Men plutselig var det både bruddgebyr og dårlig dekning Ta alltid opp avtale med selger på bånd om dere skulle prøve det men best å styre unna

Svar fra Phonero
24.07.2023 10:03

Hallo! Vi setter pris på tilbakemeldingen din, selv om den er negativ. Det gir oss muligheten til å forbedre oss. Vi beklager for eventuelle misforståelser, og ønsker å se nærmere på saken. Vennligst kontakt oss på [email protected] slik at vi kan få sett nærmere på denne saken. Hører fra deg Hilsen Christer

Kundeservice helt topp

Omtale av  Petter

Rask og god hjelp fra kundeservice da jeg måtte ha hjelp til å installere e sim på ny «gadet». Det var ikke rett frem, men kundebehandler var løsningsorientert og fikk løst min utfordring. Mange takk!

Svar fra Phonero
24.07.2023 10:02

Hallo! Vi setter stor pris på din positive tilbakemelding. Det er fantastisk å høre at du fikk den hjelpen du trengte fra vår kundeservice. Vi er her for å sikre at du får den beste opplevelsen mulig. Takk for at du delte din erfaring! Hilsen Christer

Lurer deg inn i bedriftsabbonnement uten angrerett

Omtale av  Kjell A

Et selskap som selger seg inn til enkeltmannsforetak og småbedrifter på en useriøs måte. Det som skjer er at de ikke opplyser om at priser er uten moms (De ramser det raskt opp og tar det opp på bånd og bruker det som bevis på at du har fått info når du angrer dagen etter) men ikke minst at de heller ikke opplyser om at når du inngår "deriftsavtale" så har du etter loven heller INGEN ANGRERETT. Dette utnytter de ved å ha et skyhøyt bruddgebyr på kr 3000 - igjen pluss moms - altså kr 3750 PR ABONNEMENT du har inngått! I tillegg bonder de deg i 2 år - og hvorfor inngå et anonnement med slike vilkår? Lokkes du med mobil el.l for å inngå abonnement krever de OGSÅ at denne betales tilbake som om ikke bruddgebyret skulle være en kompensasjon for evt slike ting. Håper vi sammen kan bidra til å luke ut dette useriøse selskapet fra markedet.

Svar fra Phonero
24.07.2023 10:00

Hei! Vi er virkelig lei oss for den opplevelsen du har hatt. Det er viktig for oss å sikre at våre kunder har full forståelse av alle aspekter av avtalen de inngår med oss. Dine bekymringer er tatt på alvor og vi vil undersøke dette umiddelbart. Send meg gjerne epost med kontaktinformasjon og gjerne litt mer informasjon til [email protected], så kan vi få sett på dette med en gang. Hører fra deg Hilsen Christer

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Phonero

Omtale av  Erik

Bytte til Phonero gikk utmerket, men kunne vært planlagt bedre i forhold til dobbel fakturering i 1mnd. Phonero FUNGERER.

Svar fra Phonero
24.07.2023 09:58

Hallo! Vi setter pris på din positive tilbakemelding om overgangen til Phonero. Vi beklager eventuelle misforståelser angående faktureringen. Din feedback er viktig for oss og vil hjelpe oss med å forbedre våre tjenester. Takk for at du tok deg tid til å skrive en omtale! Hilsen Christer

FANTASTISK SERVICE

Omtale av  Monika

Tusen takk for fantastisk god oppfølging og gode avtaler.

Svar fra Phonero
24.07.2023 09:51

Hei! Det er fantastisk å høre at du er fornøyd med vår oppfølging og avtaler. Vi setter stor pris på din positive tilbakemelding. Hilsen Christer

Topp leverandør av mobiltjenester

Omtale av  Johan H

Har benyttet Phonero sammenhengende i mange år nå, ut noen problemer. Kundeservice har respondert svært raskt i de tilfellene at den gode app'en ikke har hatt en enkel løsning. Kan anbefales!

Svar fra Phonero
13.07.2023 08:21

Hei Johan! Det er flott å høre at du har hatt en problemfri opplevelse med Phonero over flere år, og at vår kundeservice har levert rask respons når det har vært nødvendig. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Hilsen Christer

Patient and helpful customer service

Omtale av  Clarisse

R. took the time to take me through the bedriftsnett platform and answer my questions. Friendly, patient and service focused. I learned and understood a lot thanks to this call. I used the « call me back » option and it took only 15 minutes before I was called back. Happy about the service!

Svar fra Phonero
13.07.2023 08:20

Hi Clarisse! We're thrilled to hear that "R" was able to guide you through the bedriftsnett platform and answer all your questions. We aim to provide friendly and focused service. Also, glad to hear that our "call me back" feature met your needs! Thank you for sharing your experience! Regards Christer

Useriøst selskap

Omtale av  Zelimhan

Jeg hadde fått en telefon fra de april 2021 og ble lovet bra dekning og gode priser. Hele familien på 5 stk bytta da til Phonero. Selgeren hadde «glemt» å nevne at disse prisene er uten mva. Etter ett par måneder var vi misfornøyde med at vi hadde blitt lurt angående prisene. Vi ønsket da å bytte tilbake til Talkmore men fant da ut at det var 24 måneders bindingstid. Vi bestemte oss da å vente ut denne tiden. 2 år senere får vi endelig byttet til Talkmore igjen. Etter ett par uker får jeg en faktura på over 18 tusen kroner. Dette er da bruddgebyret på 3000 ganger med 5 pluss mva. Ingen steder på kontrakten sto det noe som helst om å gi forvarsel 3 måneder før man bytter over. Vi hadde bare hørt om 24 måneders bindingstid, som også sto i kontrakten. Dette med bruddsgebyret er da gjemt godt i vilkårene deres. Ser på andre anmeldelser at mange har slitt med det samme, skulle tro Phonero ville tatt dette seriøst da. Har aldri hørt om andre leverandører som belaster kundene slik. Vi har klagd til kundeservice og venter på svar, men etter å ha sett anmeldelser her så tviler jeg at Phonero vil gi seg. Virker som om dette er måten de tjener penger på ved å lure folk på denne måten. Hold dere unna, de er en gjeng med svindlere.

Svar fra Phonero
06.07.2023 15:51

Hei! Vi beklager virkelig at du har hatt en negativ opplevelse. Det er viktig for oss å sikre at all informasjon om våre tjenester er klart forstått av våre kunder. Vi tar dine bekymringer på alvor. Kan du sende meg en epost til [email protected], så kan vi ta en nærmere titt på saken. Hører fra deg, hilsen Christer

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Good experience

Omtale av  Sammy

Good experiences till now. Good connectivity, no issue on internet

Svar fra Phonero
06.07.2023 15:49

Hi, Sammy. We're so glad to hear that you're enjoying our cellular services. We aim to keep it that way! Don't hesitate to reach out if you ever need anything. Thanks for your positive feedback! Regards Christer

Effektiv og hyggelig kundeservice

Omtale av  Daniel

Veldig fornøyd med Phoneros kundeservice, svært hjelpsomme kundeservicemedarbeidere som alltid gjør «det lille ekstra» for å ivareta kundens behov.

Svar fra Phonero
06.07.2023 15:46

Gode samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, Daniel. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet, og strekke oss det lille ekstra hver gang :) Hilsen Christer

Veldig fornøyd

Omtale av  Ken

Ryddig og god kundeservice, kan anbefales. Har bare gode erfaringer 😃

Svar fra Phonero
06.07.2023 15:45

Hei, Ken. Veldig godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi skal fortsette å levere gode erfaringer fremover. Hilsen Christer

Hyggelig kundeservice

Omtale av  Elias

Enkelt og raskt hjelp fra kundeservice. Hyggelige og behjelpelig folk som svarer på tlf.

Svar fra Phonero
06.07.2023 15:44

Heisann Elias! Så hyggelig å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi setter veldig pris på at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Christer

Tålmodig, profesjonell og vennlig service :)

Omtale av  Anne

Trengte hjelp med å legge til rette for viderekobling av telefoner fra sentralbord til hjemmekontor. Kundeservice viste tålmodighet, profesjonalitet og vennlighet. Vi fikk foreslått flere mulige løsninger på vår sak enn forventet. Tusen takk for fantastisk service :)

Svar fra Phonero
06.07.2023 15:43

Hei, Anne. Gode samarbeid er viktig for oss! Dette var veldig hyggelig å lese tilbakemeldingen din! Ha en flott dag videre Hilsen Christer

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Morragretten bruker !

Omtale av  Einar H

Etter en mail til Phonero om utvidelse og nytt nummer, ordnet alt seg 👍god dekning i både Norge og Sverige.

Svar fra Phonero
06.07.2023 15:26

Heisann Einar. Så flott å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi ser frem til å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR