Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det er ikke alltid våre behov kan løses på 1,2,3 men det å bli hørt og ikke minst fulgt opp er viktig for meg og våre medarbeidere. Så min erfaring er at man ikke bare er et nr i rekken, men at vårt kundeforhold betyr noe for Phonero. Blir stadig imponert over vilje og løsningsorienterte folk som tar oss i mot ved behov for hjelp. Ønsker oss litt mer fart i nett hastighet på noen spesielle områder i vårt distrikt, men ser at dette også stadig blir bedre. Digital sentralbord løsning på pc og mobil er også noe vi føler våre kunder merker at fungerer til det beste for oss og de som ringer oss. Etter mange år som kunde blir det faktisk bedre og bedre, noe vi stadig opplever om vi har ønsker eller har behov for endring.
For en utrolig fin omtale, Rune! Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode sammarbeidet fortsetter og at dere har den beste avtalen på markedet 😊Hilsen Dina i Phonero.
Hvis vi har spørsmål, så har vi alltid fått rask og god kundeservice.
Tusen takk for fin omtale, Vibeke 😊 Hilsen Dina i Phonero.
God service og god tålmodighet i prosessen med å fornye avtale. Setter pris på å ha en fast person og forholde seg til, en som forstår hva vi trenger. Takk for god service!
Så hyggelig å lese, Aud! Dette var en skikkelig fin omtale 😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode sammarbeidet fortsetter! Hilsen Dina i Phonero.
Veldig fornøyd. Fikk bra tilbud når vi vurderte å bytte leverandør. Raskt på banen. Noen ansatte opplever noe dårlig dekning utenfor tettbebygd strøk
Tusen takk for en fin omtale, Brit! Det er veldig viktig for oss at dere er fornøyd og har den beste avtalen på markedet 😊Hilsen Dina i Phonero.
Ringte kundeservice i dag og fikk utført noen endringer, samt fått gode tips angående en framtidig løsning.
Så hyggelig å lese at du fikk god hjelp av vår kundeservice! Tusen takk for fin omtale, Odd 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Vi opplever god oppfølging og service. Enkelt å forstå og gjøre endinger i telefonioppsett.
Tusen takk for fin omtale, Cathrine😊 Hilsen Dina i Phonero.
Jeg har vel egentlig aldri opplevd noe irriterende siden jeg skiftet til Phonero. Alt har funket flott, regningene er små og søte og det beste av alt er at det alltid er hyggelige personer i andre enden av mobilen dersom det er noe jeg lurer på. Feks: Et spørsmål på mail fra i går fikk jeg svar på før jeg var stått opp i dag :-)
Dette var en skikkelig fin omtale, Bjørn 😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode sammarbeidet fortsetter! Hilsen Dina i Phonero.
Etter å ha takket ja til en hyggelig selger begynte problemene. Jeg gikk aldri mer kontakt med vedkommende, og jeg fikk ikke noen tilbakemelding eller SIM-kort. Etter flere forsøk på å få tak i selger, og flere lovnader fra kundeservice om at selger skulle ringe meg uten hell, ringte jeg kundeservice for å høre om noen andre kunne sørge for at vi fikk flyttet fra Telenor til Phonero. Jeg fikk da beskjed om at vi ikke var registrert noe sted. Dette var så useriøst at jeg flyttet telefonen over fra Telenor til Nortel. Jeg sitter nå i Kristiansand forliksråd fordi Phonero krever avbruddsgebyr på kr 15000,- for telefon vi aldri har hatt hos dem. Jeg anbefaler alle å holde seg unna disse svindlerne.
Hei Roger, Jeg vil gjerne undersøke saken din nærmere, hvis du sender meg en e-post på [email protected] så skal jeg ta en gjennomgang. Hilsen Dina i Phonero.
Dette er den desidert beste kundeservicen av ett telefonselskap jeg har vært ute for. Uansett hva jeg spør om så gjør de alt de kan for å løse det i en hyggelig tone. Tror aldri jeg har møtt ett surt menneske på telefonen. Anbefales 😊👍
Tusen takk for en knall fin omtale, Jørn! Vi er så glad for å ha deg som vår kunde 😊Hilsen Dina i Phonero.
Phonero anbefales på det varmeste. God dekning, lav pris og fantastisk kundeservice. Kommune teamet er på pletten så fort vi sender en henvendelse. Enkelt å administrere abonnementer i Phonero link, og ett svært enkelt bedriftsnett. Har ingen negative erfaringer med Phonero.
Tusen takk for den fine omtalen, Lena! Så hyggelig å lese at du alltid får den hjelpen du trenger 😊 Skal sende denne videre til kommune teamet her hos oss! Hilsen Dina i Phonero.
Min sønn fikk varsel om at data var brukt opp for denne måned og går på skole hjemmefra. Han var i «akutt» nød for mer data. Phonero ordnet raskt med nytt abonnement slik at vi slapp å kjøpe tilleggspakker.
Så bra din sønn fikk data med en gang! Det er viktig å være på nett 😊 Tusen takk for omtalen! Hilsen Dina i Phonero.
Bedre pris og enklere administrering for bedriften enn noen gang. Full kontroll på bruk og rettigheter via app og nettside. Rask respons fra kundeservice ved henvendelser.
Tusen takk for en fin omtale, Geir! Vi setter så stor pris på at du vil være kunde hos oss 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Meget god support og hjelpen vi fikk med løse problemet
Tusen takk for hyggelig omtale, Terje 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Svært hyggelig kundeservice, som raskt og effektivt løste mitt problem.
Det er så hyggelig å lese at du hadde en så god oplevelse med vår kundeservice 😊 Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode sammarbeidet! Hilsen Dina i Phonero.
Har hatt Phonero i ca 2 år og er svært fornøyd! Utmerket kundeservice som svarer raskt! Anbefales!
Tusen takk for hyggelig omtale, Viggo😊 Hilsen Dina i Phonero.
Alt har fungert utmerket inkl. Kundeservice 😊. Kan anbefales.
Tusen takk for hyggelig omtale, Veigo 😊 Hilsen Dina i Phonero.