Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Blide hyggelige ansatte med bransjekunnskap, med fokus på at kunden får den hjelpen vi trenger og ett godt produkt, den beste leverandøren vi har hatt siste 20 år, mvh u.
Tusen takk for en skikkelig fin omtale, Terje! Det er utrolig stas at dere har vært hos oss i 20 år😊 Vi skal sørge for at det blir 20 nye år! Hilsen Dina i Phonero.
Hadde problemer med innlogging til SIM, men fikk veldig god hjelp og alt ordnet seg meget raskt😉
Tusen takk for kjempe fin omtale, Ingvild 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Så langt veldig bra. Rask kontakt og oppgaver løst. Andre lang ventetid for å få kontakt og ikke tklgredstkllende oppfølging
Dette var hyggelig å lese, Kristian! Tusen takk for omtale 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Jeg får alltid en bra service ved henvendelser til Phoner. Svaret kommer lynraskt og løsningen kommer like rask som tilbakemeldingene. Veldig fornøyd med servicen vi får hos Phonero. Det gjør jobben lettere for oss når vi har en kontaktperson i Phonero som vi kan henvende oss til når vi har behov for hjelp.
Dette var en skikkelig fin omtale, Kambiz😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode sammarbeidet fortsetter! Hilsen Dina i Phonero.
Savner en enklere bedriftsløsning! Ellers godt fornøyd :-)
Takk for tilbakemeldingen din, Per! Det setter vi stor pris på😊 I Phonero jobber vi hver dag med å utvikle våre løsninger, og jobber mot å ha de mest brukervennlige løsningene. Hilsen Dina i Phonero.
Wifi var nede pga overforbruk. Hjelpen var meget god til å komme på nett igjen ved å få logget in og lagt på mer data
Så hyggelig å lese at det ordnet seg for deg, Loj! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Rask behandling av min forespørsel. Får den hjelpen jeg trenger og en ganske enkel app
Tusen takk for omtalen, Faisal 😊Hilsen Dina i Phonero.
Trengte hjelp med faktura. Traff hyggelig dame på telefonen, som kunne hjelpe med en gang.
Så hyggelig å lese at du er fornøyd med vår kundeservice, Maria! Vi skal gjøre det vi kan for at du har den samme opplevelsen hver eneste gang 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Det er ikke alltid våre behov kan løses på 1,2,3 men det å bli hørt og ikke minst fulgt opp er viktig for meg og våre medarbeidere. Så min erfaring er at man ikke bare er et nr i rekken, men at vårt kundeforhold betyr noe for Phonero. Blir stadig imponert over vilje og løsningsorienterte folk som tar oss i mot ved behov for hjelp. Ønsker oss litt mer fart i nett hastighet på noen spesielle områder i vårt distrikt, men ser at dette også stadig blir bedre. Digital sentralbord løsning på pc og mobil er også noe vi føler våre kunder merker at fungerer til det beste for oss og de som ringer oss. Etter mange år som kunde blir det faktisk bedre og bedre, noe vi stadig opplever om vi har ønsker eller har behov for endring.
For en utrolig fin omtale, Rune! Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode sammarbeidet fortsetter og at dere har den beste avtalen på markedet 😊Hilsen Dina i Phonero.
Hvis vi har spørsmål, så har vi alltid fått rask og god kundeservice.
Tusen takk for fin omtale, Vibeke 😊 Hilsen Dina i Phonero.
God service og god tålmodighet i prosessen med å fornye avtale. Setter pris på å ha en fast person og forholde seg til, en som forstår hva vi trenger. Takk for god service!
Så hyggelig å lese, Aud! Dette var en skikkelig fin omtale 😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode sammarbeidet fortsetter! Hilsen Dina i Phonero.
Veldig fornøyd. Fikk bra tilbud når vi vurderte å bytte leverandør. Raskt på banen. Noen ansatte opplever noe dårlig dekning utenfor tettbebygd strøk
Tusen takk for en fin omtale, Brit! Det er veldig viktig for oss at dere er fornøyd og har den beste avtalen på markedet 😊Hilsen Dina i Phonero.
Ringte kundeservice i dag og fikk utført noen endringer, samt fått gode tips angående en framtidig løsning.
Så hyggelig å lese at du fikk god hjelp av vår kundeservice! Tusen takk for fin omtale, Odd 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Vi opplever god oppfølging og service. Enkelt å forstå og gjøre endinger i telefonioppsett.
Tusen takk for fin omtale, Cathrine😊 Hilsen Dina i Phonero.
Jeg har vel egentlig aldri opplevd noe irriterende siden jeg skiftet til Phonero. Alt har funket flott, regningene er små og søte og det beste av alt er at det alltid er hyggelige personer i andre enden av mobilen dersom det er noe jeg lurer på. Feks: Et spørsmål på mail fra i går fikk jeg svar på før jeg var stått opp i dag :-)
Dette var en skikkelig fin omtale, Bjørn 😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode sammarbeidet fortsetter! Hilsen Dina i Phonero.
Etter å ha takket ja til en hyggelig selger begynte problemene. Jeg gikk aldri mer kontakt med vedkommende, og jeg fikk ikke noen tilbakemelding eller SIM-kort. Etter flere forsøk på å få tak i selger, og flere lovnader fra kundeservice om at selger skulle ringe meg uten hell, ringte jeg kundeservice for å høre om noen andre kunne sørge for at vi fikk flyttet fra Telenor til Phonero. Jeg fikk da beskjed om at vi ikke var registrert noe sted. Dette var så useriøst at jeg flyttet telefonen over fra Telenor til Nortel. Jeg sitter nå i Kristiansand forliksråd fordi Phonero krever avbruddsgebyr på kr 15000,- for telefon vi aldri har hatt hos dem. Jeg anbefaler alle å holde seg unna disse svindlerne.
Hei Roger, Jeg vil gjerne undersøke saken din nærmere, hvis du sender meg en e-post på [email protected] så skal jeg ta en gjennomgang. Hilsen Dina i Phonero.