Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Tjenesten virker veldig godt og jeg får god oversikt over innkommende samtaler, hvem som er påkoblet telefonsløyfen og hvem som er utilgjengelig. Ved feil, har kundeservice via chat, respondert fort og har alltid løst de feil eller problemer som har oppstått.
Så godt å høre at du opplever oss slik, Nicholas! Denne omtalen skal jeg ta med videre til kundesenteret vårt. Vi er opptatt av at alle våre kunder skal være fornøyde og jobber hver dag med å levere Norges beste kundeservice 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Lærte hvor enkelt det var å styre sentralbordet til barnehagen! Visste ikke om sentralbordet. Dette skulle alle visst. Jeg skal si det videre til mine kollegaer.
Tusen takk for fin omtale! Så gøy å høre at du er fornøyd med sentralbordet vårt og vil anbefale det til kollegaene dine, det gjør oss veldig glad 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Hadde et spørsmål om faktura, ingen stor sum men allikevel nok til å lure på hva det var. Fikk raskt svar og god hjelp til å oppklare det jeg lurte på. Meget god service fra kundesenteret.
Så godt å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk av oss, Trond! Vi skal fortsette å levere deg den beste servicen når du er i kontakt med oss 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Etter to år er får vi fremdeles samme servicenivå som vi fikk ved innsalg og overgang til ny leverandør. Dette er ganske unikt, og vitner om en god og gjennomarbeidet organisasjon. Priser på tjenestene er selvsagt meget konkurransedyktige og stabiliteten er helt suveren.
Heisann Lasse. Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss, og vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet vi har hatt frem til nå Hilsen Christer
Jeg syns Phonero har topp kundeservice , de er kjappe og kommer med løsninger kjapt . Anbefaler på det sterkeste å bruke Phonero
Hei, Moen Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Denne tar jeg med videre til kundesenteravdelingen :) Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer
Ble tilbudt abonnement som om de var telia. Ble lovet fullt utkjøp av min tidligere leverandør. Får bare dekt 12000,- av min kostnad på å bytte til Phonero (telia?) av 38000,-!!!!!! Fikk ett par tusen i avslag på to IPhone 13. kunne kjøpt mange IPhone for mitt utlegg istedenfor !!!! Har tidligere hadd bedre dekning som ren telia-kunde 4G / 4G + . Sitter nå med ett abnormt der jeg har 1, 2 og sjelden 3 streker og aldri 4G der jeg bor!!! Selgeren tar ikke telefonen når jeg ringer " selv om han lovte at han er alltid der for meg , Sjef!" . Kronglete kundeservice der telefonnummer er gjemt som i en "påske rebus"! Er nå bundet i to år og må punge ut 84000,- + de 27000,- de ikke vil dekke !!! Så da sitter jeg her da med en prislapp på 111000,- (5 abonnement og to iPhone 13) Og en dekning som er innenfor det uansvarlige! Anbefales på ingen måte til noen! Erlend Forbannet snytt trønder!!!
Hei Erlend! Vi er lei oss for du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på saken din, send meg en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Hilsen Dina i Phonero.
Det var så hyggelig å komme raskt frem til et levende menneske på kundeservice. En sjeldenhet i vår høyteknologiske hverdag hvor alle spørsmål man måtte ha bare henvises til nettsider og apper. Den levende phonerodamen guidet meg tålmodig og vennlig igjennom hvordan jeg kunne sende mer 4G til min sønn som hadde gått tom. Han skulle finne frem på et kart i kulda og mørket. Tusen takk til den levende phonerodamen!
Denne omtalen var virkelig fin å lese, Marianne! Vi skal gjøre alt vi kan for at det fortsetter sånn 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Fin oppfølging, og informasjon om kapring. Hyggelig og grundig kundebehandler.
Så hyggelig å lese at du er fornøyd med hjelpen du fikk! Vi skal gjøre alt vi kan for at det fortsetter slik. Hilsen Dina i Phonero 😊
Min erfaring er at Phonero leverer stabilt til en meget konkurransedyktig pris. Som et selskap som oppererer på kryss av alle skandinaviske grenser er det viktig for oss å ha en partner som kan gi en tjeneste som ikke byr på overraskelser, ekstrakostnader til de ansatte. Jeg vil også gi ros til Phoneros kundeservice. Hjemesidene løser det meste, med gode løsninger for de ansatte og skulle du trenge å komme i kontakt , så svarer de raskt og løsningsorintert.
Så stas at du har vært kunde hos oss i flere år, det setter vi stor pris på. Tusen takk for en utrolig fin omtale! Hilsen Dina i Phonero 😊
Tusen takk for den fantastiske kundeservicen dere gir deres kunder, og at dere alltid er på tilbudssiden. Vi er ekstra fornøyd med vår storkundeansvarlig som er løsningsorientert, hurtig, positivt og som leverer god kvalitet.
Utrolig hyggelig omtale, Charlotte! Tusen takk 😊 Jeg har sendt denne videre til deres kundeansvarlig. Hilsen Dina i Phonero.
Med rask telefonsalg en må svare på mens innsalget foregår og med små muligheter å tenke seg om ble bedriftspakke avtalt. Vær obs på at her gjelder visstnok ikke angreloven om 14 dagers angrefrist og vipps så koster det flere tusen og angre seg. Dette er dårlig salgstriks som ikke beskytter kunden. Salget går for fort og vi (kunden) gis ikke tid nok til å tenke seg om.
Hei Åse! Vi er lei oss for du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på saken din, send meg en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Hilsen Dina i Phonero 😊
Jeg har drevet firma i over 25 år. Det verste firmaet jeg har vært borti i alle disse årene er phonero. Svindel og lureri fra dag 1. ALDRI finn på å takke ja til dette firmaet. Jeg ble lurt for flere tusen kroner. Selger fortalte at hvis jeg ikke var fornøyd med dekningen så skulle jeg få bytte uten kostnad. Det stemte ikke. Måtte betale abonnement i 1,5 år
Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med Phonero. Vi vil gjerne se nærmere på dette. Send en e-post til meg på [email protected], legg gjerne ved mobilnummer og fullt navn så kan vi se på hva som har skjedd her. Hører fra deg! Hilsen Dina i Phonero 😊
Personen på brukerstøtte var kunnskapsrik, rask og positiv. Problemet ble løst raskt og effektivt.
Så hyggelig å lese, Gorm! Takk for en kjempe fin omtale 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Trengte support angående tikobling iwatch ultra m abb. Klart svar uten fuzz. 10 av 10
Så bra du fikk den hjelpen du trengte! Vi skal gjøre alt vi kan for at det fortsetter å være 10/10 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Fikk veldig god hjelp med iPad’en. Personen jeg pratet med, viste god kunnskap på problemet mitt.
Tusen takk for en kjempe fin omtale, Morten! Det var bra du fikk god hjelp med iPaden din 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Fikk hjelp til alt jeg trengte. Ingen ventetid. En ting som er litt rart er at det må være minimum 50 tegn i det feltet du leser akkurat nå. Ellers kunne jeg ikke sendt inn omtalen. Men veldig fornøyd med Phonero så lang. Har bare hatt abonnement hos de i 1 uke.
Veldig hyggelig å lese Trine! Vi skal sørge for at du fortsetter å være fornøyd med oss hele veien 😊 Hilsen Dina i Phonero.