Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Phonero
4.5
4 010 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Ingen trend

Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
4 010 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 22 mobilselskaper
82%
Utmerket
82% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 4 010 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
2 830
581
101
59
439
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dårlig kommunikasjon og store straffegebyr

Omtale av  Una

Ble solgt Phonero abonnement i januar. Der ble det ikke kommunisert at ev brudd på bindingstid ble en gebyr på 3 757 kroner ved bedriftsabonnement. Selv om jeg burde fått med meg at bedriftsabonnement hadde bindingstid, så mener jeg at selve beløpet er altfor stort. Men, det verste var at dette ikke ble kommunisert av selger.

Svar fra Phonero
13.12.2022 10:11

Hei, Una. Her må vi undersøke. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer Hilsen Christer, Phonero

Kjeltringfirma

Omtale av  Christian H

Avbestillingsgebyr på 3750 kroner er absurd! Dekningen var også så som så.

Svar fra Phonero
13.12.2022 09:41

Hei, Christian. Vi forstår at dekning er kritisk, noe som er grunnen til at 2 av 3 nordmenn allerede har tilgang til 5G dekning fra oss der de bor. og vi fortsetter utbedringen i rask takt. For avbestillingsgebyr faktureres dette kun dersom man sier opp en avtale i avtaleperioden som er inngått. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Hilsen Christer, Phonero

Rask hjelp på kundeservice

Omtale av  Jan

Raskt svar og mitt problem med SIM-kort ble løst med en gang. Imøtekommende kundebehandler😀

Svar fra Phonero
13.12.2022 11:19

Hei, Jan. Så flott å se at utfordringen din ble løst i 1. henvendelse. Har man behov for ekstra eller bare ønsker å erstatte SIM-kort kan man gjøre dette i Din Bedrift. Der kan du velge adresse det skal sendes til eller aktivere et ubrukt SIM-kort du allerede har liggende. Vi setter veldig pris på din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero

Proffesionel

Omtale av  Claus

God og præcis information ved indsalg Godt humør ved henvendelse Servicevillig😀

Svar fra Phonero
13.12.2022 11:20

Heisann Claus. Veldig gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero

Kundeservice

Omtale av  Stigarne

Ringe Kundeservice om å få ettersendt et dokument (som jeg ikke fant på Mine sider)på mail. Gikk raskt og greit. Kundevennlig.

Svar fra Phonero
13.12.2022 11:22

Hei Stig Arne. Så flott å se at du fikk løst utfordringen i 1. henvendelse. I Din Bedrift kan du se alle abonnement og dokument som faktura. Ikke bare det, men du kan også administrere alle abonnement, endre datapakker, erstatte SIM-kort og mye mer. Logg gjerne inn, og trenger du veiledning er det bare å slå på tråden så hjelper vi deg videre :) Vi setter veldig pris på din tilbakemelding Hilsen Christer, Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Quick and straight to the point

Omtale av  Mustapha

The agent had a good listening skills, and is solution oriented :)

Svar fra Phonero
13.12.2022 11:26

Hi, Mustapha Thank you for providing us with such valuable feedback. We are committed to delivering excellent customer service, and by actively listening to our customers, we are able to better understand their challenges and find solutions. By working together, we believe that we can provide exceptional customer service and make our customers happy. Have a nice day regards Christer, Phonero

Helt elendige

Omtale av  Oddbjørn L

Verste noen gang. Dyrt, dårligdekning om det er dekning. Elendig service. Alt er håpløst.

Svar fra Phonero
13.12.2022 09:42

Hei, Oddbjørn. I dag har 2 av 3 5G dekning fra oss. Vi ønsker derfor å se nærmere på dekningen i ditt område og om det enten er pågående oppgradering eller om det er planlagt oppgradering der. Send oss gjerne litt informasjon på [email protected] så sjekker vi det ut for deg. Hilsen Christer, Phonero

Ingen utleveringssted for nytt simkort. Ingen kundeservice på kvelden.

Omtale av  Sf

Hvis du får mister simkortet har du ingen måte å få nytt simkort på. Du forblir uten telefon frem til du mottar en pakke i posten. Dette er ganske håpløst. Hvis du trenger hjelp utenom vanlig norsk kontortid så kan du glemme det. De har stengt.

Svar fra Phonero
13.12.2022 09:49

Heisann "Sf" Dersom du har mistet ditt SIM-kort og telefonen støtter eSIM kan vi sende ut dette på epost til deg. Da er du på nett veldig raskt! I administrator-portalen Din Bedrift kan du også erstatte og bestille nytt SIM-kort. Kontakt oss gjerne på 04500 så hjelper vi deg i gang Ha en fin dag Hilsen Christer, Phonero

Dyktig kundebehandler

Omtale av  Vegard L

Jeg hadde et problem som ble løst i løpet av 1 minutt i kontakt med support. Veldig hyggelig og kunnskapsrike folk. Anbefales.

Svar fra Phonero
22.12.2022 08:46

Tusen takk for hyggelig omtale, Vegard! Vi er opptatt av at du alltid skal få god hjelp hos oss😊 Hilsen Dina i Phonero.

Stort sett fungerer det meste

Omtale av  Hege H

Rask og grei kundeservice og det mest fungerer som det skal

Svar fra Phonero
13.12.2022 12:14

Hei, Hege. Flott å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Om du opplever at det ikke skulle fungere som det skal, nøl ikke med å ta kontakt så kan vi se på hvordan vi kan finne en løsning sammen. Ha en flott dag videre Hilsen Christer, Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Rask og egfektiv kundeservice

Omtale av  Helene A

Jeg får svar og hjelp med en gang. Enten det er uklarheter eller misforståelser. F eks ang roaming i utlandet. De kommer meg i møte med forståelse og vennlighet og deler på kostnaden selv om de lett kunne krevet at jeg burde forstått. Og alle kan sine ting uten å nøle. Jeg skulle ønske de inkluderte Tyrkia i europaprisen for telefoni og roaming.

Svar fra Phonero
13.12.2022 09:56

Heisann Helene Veldig hyggelig å lese din tilbakemelding. Setter pris på innspill om å inkludere Tyrkia, jeg videreformidler dette internt. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Ha en fin dag Hilsen Christer, Phonero

Gode på kundeservice

Omtale av  Helda

Uproblematisk abonnement og rask og god kundeservice.

Svar fra Phonero
22.12.2022 08:47

Det var hyggelig å lese, Helda! Tusen takk 😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det fortsetter slik. Hilsen Dina i Phonero.

Kjapp og god hjelp av kundeservice

Omtale av  Hans

Hadde problemer med mobildata. Ringte kundeservice å fikk kjapp og god veiledning og forklaring på mitt problem👌🏼😊

Svar fra Phonero
22.12.2022 08:47

Tusen takk for fin omtale, Hans! Vi skal fortsette å lever deg den servicen hver gang du kontakter oss 😊 Hilsen Dina i Phonero.

Utmerket

Omtale av  Linda B. D

Hyggelig operatør. Hun brydde seg virkelig om å hjelpe.Det som var et problem for meg, løste seg i løpet av minutter.Takk til Phoneros profesjonelle medarbeidere.!, Bjørg L.

Svar fra Phonero
22.12.2022 08:49

Det var utrolig hyggelig å lese, Linda! Denne skal jeg ta med videre til vårt kundesenter 😊 Hilsen Dina i Phonero.

God service og konkurransedyktige priser

Omtale av  Linda

Phonero holder det de lover; billig telefonabonnement og god service. Det er lett å få tak i en hyggelig medarbeider, som hjelper meg med det jeg lurer på

Svar fra Phonero
22.12.2022 08:49

Tusen takk for en kjempe fin omtale, Linda! Vi skal gjøre alt vi kan for at det fortsetter sånn 😊 Hilsen Dina i Phonero.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Kundeservice⭐️

Omtale av  Rachel

Enkel nettside, super kundeservice og gode priser. Bra dekning. Prøvde en annen leverandør, men byttet kjapt over til Phonero. Anbefales!

Svar fra Phonero
13.12.2022 09:57

Hei, Rachel. Veldig gøy å se at du er fornøyd med oss! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet :) Hilsen Christer, Phonero

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR