Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Meget vemmelig dame. Snakket rolig og tydelig. Et smil i stemmen.
Tusen takk for en så fin omtale, Wenche! Vi setter utrolig pris på å ha deg som vår kunde 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Jeg møter alltid hyggelige og hjelpsomme ansatte i Phonero når jeg trenger hjelp til noe!
Så bra at du opplever det slik, Anne! Vi jobber hver dag med å levere den beste servicen til våre kunder, og vi skal fortsette med det 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Jeg ringte kundeservice med et spesifikt teknisk problem. Etter en samtale på 1-2 minutter var problemet løst.
Det er hyggelig å høre at du er så fornøyd med oss! Vi skal gjøre alt vi kan for at det fortsetter sånn 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Kort ventetid, kontant og fort svar! Sjelden opplevelse
Dette var jammen meg en fin omtale, Morten! Tusen takk for det, vi setter skikkelig pris på det 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Meget fornøyd, de gangene jeg har vært i kontakt med kundeservice, føler att jeg har god dekning alle steder jeg reiser
Tusen takk, Otto! Det var hyggelig å lese 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Vi har nylig byttet til Phonero bedriftsmett løsning.. Overgangen til overflytting av tjeneste var helt ukomplisert. Vi fikk besøk av en konsulent som ordnet alt. Vi hadde et par problem underveis og tok kontakt med kundeservice som fikk løsning med en gang. Det har fungert helt bra hittil og er meget fornøyd med Phonero. Sterk anbefales.
Så utrolig hyggelig å høre, Anas! Vi er veldig opptatt av at det skal være en sømløs overgang til oss, så det var hyggelig å høre at dere hadde den opplevelsen 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Opplevde en rask og problemfri overgang til Phonero, samt rask kundesupport.
Tusen takk for omtalen, Stein! Vi setter veldig pris på at du ble kunde hos oss 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Følte jeg ble 100% tatt seriøs og de fant løsningen på en meget smidig og kundevennlig måte Mvh Ole
Tusen takk for en kjempe fin omtale! Det er så viktig for oss at du føler deg 100% viktig når du kontakter oss! Vi skal sørge for at du har den opplevelsen er der alltid 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Jeg hadde behov for to SIM-kort i telefonen og fikk vite av en venn at det komme ordnes ved hjelp av eSIM. Jeg ringte Phonero og fikk kontakt etter bare et par minutter. En hyggelig kundeveileder fortalte hvordan tjenesten virket, og hva jeg måtte gjøre. I det jeg la på kom lenke med automatisk oppsett og kort etter var eSIM aktivert.
Det var skikkelig hyggelig å lese, Kurt! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Veldig hyggelig kundestøtte som raskt sørger for at overføring av tlf nr og abonnement ble gjort på en smidig måte.
Tusen takk for fin omtale 😊 Det var skikkelig hyggelig å lese, Jens! Hilsen Dina i Phonero.
Siden vi opprettet vår abo. hos Phonero ( vi har vært kund hos dem i over 1 år nå) kan vi bare si spott on - meget fornøyd, kundeservice er meget vennlig og prøver alltid hjelpe deg for å få løst problemet. Det er viktig å huske de gjør så godt dem kan , går det ikke da går det ikke. I alt i alt anbefaler vi Phonero på det sterkeste å bruke dem som leverandør. Det som kan bli bedre er abo..å se mer inn i fremtiden...jeg ga noen tips hvordan det kan gjøres som vil gi hele bedriften et løft inn i privat markedet og bedriftsmarkedet hovedsaklig bedrift. Anbefales...
Heisann Polar! Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss! Tilbakemeldinger som dine gjør at vi alltid blir bedre. At vi er gode til å lytte i alle ledd, fra kundeservice til ønsker på tjenestene vi tilbyr gjør oss bare bedre. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet :) Hilsen Christer, Phonero
Regningen fra telefonselskapene jeg har brukt gjennom tiden har alltid variert på en stor skala. Hos dere varierer prisen ikke, alltid det samme beløpet.
Hei, Greta. Tusen takk for din tilbakemelding! Forutsigbarhet er veldig viktig, noe vi jobber veldig for. Portalen Din Bedrift lar deg se utvikling for hele bedriften og viser hvordan kostnadsutviklingen har vært. Har du kostnadsdeling hvor bedriften dekker noe og ansatt skal dekke resten? Da kan du også se utvikling, men holde kostnadene likt for bedriften til en hver tid. Slik løsning gjør at ansatte får økt frihet i å velge datapakker de selv vil, men bedriften betaler kun det faste beløpet, og med det holder kostnadene nede. Vi setter veldig pris på din tilbakemelding og er her hvis du skulle ha behov for hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Har ikke hatt noe problem med nedetid eller dårlig dekning
Hei, Anne. Tusen takk for din tilbakemelding! God dekning er svært viktig. Derfor er vi stolte av at 2 av 3 nordmenn allerede har tilgang til 5G fra Telia. Ha en fin dag Hilsen Christer, Phonero
Til å stole på Leverer produkt som avtalt. God mobildekning. Grei pris.
Tusen takk for en veldig fin omtale, Arve! Vi skal gjøre alt vi kan for at det fortsetter sånn 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Phonero er beste leverandør til å behandle kundene med respektfulle, og en sikkert leverandør som man kan stole på. Grunnen til det at jeg har brukt flere bedrifter i tidligere, men aldri noen av de gamle leverandørene var 100% så sikker for å fulle med avtalen, men phonero er 100% er sikkert, derfor så stolt av phonero som mine mobil leverandøren. Mvh Mohammed F.
Denne omtalen var helt fantastisk, tusen takk Mohammed! Vi er så glad for at du er kunden vår 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Etter å ha vært misfornøyd en stund med pris og abonnement, så fikk vi et godt tilbud for hele familien. Opplevde at kundeservice lyttet og endret seg.
Tusen takk for en fin omtale 😊 Hilsen Dina i Phonero.