Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Phonero
4.5
4 010 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Ingen trend

Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
4 010 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 22 mobilselskaper
82%
Utmerket
82% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 4 010 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
2 830
581
101
59
439
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Flott.

Omtale av  Wenche

Meget vemmelig dame. Snakket rolig og tydelig. Et smil i stemmen.

Svar fra Phonero
22.12.2022 08:50

Tusen takk for en så fin omtale, Wenche! Vi setter utrolig pris på å ha deg som vår kunde 😊 Hilsen Dina i Phonero.

God service!

Omtale av  Anne L

Jeg møter alltid hyggelige og hjelpsomme ansatte i Phonero når jeg trenger hjelp til noe!

Svar fra Phonero
22.12.2022 08:51

Så bra at du opplever det slik, Anne! Vi jobber hver dag med å levere den beste servicen til våre kunder, og vi skal fortsette med det 😊 Hilsen Dina i Phonero.

Suveren kundeservice

Omtale av  Morten

Jeg ringte kundeservice med et spesifikt teknisk problem. Etter en samtale på 1-2 minutter var problemet løst.

Svar fra Phonero
22.12.2022 08:52

Det er hyggelig å høre at du er så fornøyd med oss! Vi skal gjøre alt vi kan for at det fortsetter sånn 😊 Hilsen Dina i Phonero.

Kontant svar!

Omtale av  Morten S

Kort ventetid, kontant og fort svar! Sjelden opplevelse

Svar fra Phonero
22.12.2022 08:53

Dette var jammen meg en fin omtale, Morten! Tusen takk for det, vi setter skikkelig pris på det 😊 Hilsen Dina i Phonero.

God service, greie priser og god dekning

Omtale av  Otto W. A. U. A

Meget fornøyd, de gangene jeg har vært i kontakt med kundeservice, føler att jeg har god dekning alle steder jeg reiser

Svar fra Phonero
22.12.2022 08:55

Tusen takk, Otto! Det var hyggelig å lese 😊 Hilsen Dina i Phonero.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Utmerket kundeservice!

Omtale av  Anas M

Vi har nylig byttet til Phonero bedriftsmett løsning.. Overgangen til overflytting av tjeneste var helt ukomplisert. Vi fikk besøk av en konsulent som ordnet alt. Vi hadde et par problem underveis og tok kontakt med kundeservice som fikk løsning med en gang. Det har fungert helt bra hittil og er meget fornøyd med Phonero. Sterk anbefales.

Svar fra Phonero
22.12.2022 08:57

Så utrolig hyggelig å høre, Anas! Vi er veldig opptatt av at det skal være en sømløs overgang til oss, så det var hyggelig å høre at dere hadde den opplevelsen 😊 Hilsen Dina i Phonero.

Problemfri overgang

Omtale av  Stein

Opplevde en rask og problemfri overgang til Phonero, samt rask kundesupport.

Svar fra Phonero
22.12.2022 08:58

Tusen takk for omtalen, Stein! Vi setter veldig pris på at du ble kunde hos oss 😊 Hilsen Dina i Phonero.

Kjemperespons på problemstillingen min

Omtale av  Ole F

Følte jeg ble 100% tatt seriøs og de fant løsningen på en meget smidig og kundevennlig måte Mvh Ole

Svar fra Phonero
22.12.2022 08:59

Tusen takk for en kjempe fin omtale! Det er så viktig for oss at du føler deg 100% viktig når du kontakter oss! Vi skal sørge for at du har den opplevelsen er der alltid 😊 Hilsen Dina i Phonero.

Fiks ferdig med et smil

Omtale av  Kurt H. A

Jeg hadde behov for to SIM-kort i telefonen og fikk vite av en venn at det komme ordnes ved hjelp av eSIM. Jeg ringte Phonero og fikk kontakt etter bare et par minutter. En hyggelig kundeveileder fortalte hvordan tjenesten virket, og hva jeg måtte gjøre. I det jeg la på kom lenke med automatisk oppsett og kort etter var eSIM aktivert.

Svar fra Phonero
22.12.2022 09:00

Det var skikkelig hyggelig å lese, Kurt! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Dina i Phonero.

Overføring av tlf nr og abonnement

Omtale av  Jens

Veldig hyggelig kundestøtte som raskt sørger for at overføring av tlf nr og abonnement ble gjort på en smidig måte.

Svar fra Phonero
22.12.2022 09:01

Tusen takk for fin omtale 😊 Det var skikkelig hyggelig å lese, Jens! Hilsen Dina i Phonero.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Meget fornøyd

Omtale av  Polar C. A

Siden vi opprettet vår abo. hos Phonero ( vi har vært kund hos dem i over 1 år nå) kan vi bare si spott on - meget fornøyd, kundeservice er meget vennlig og prøver alltid hjelpe deg for å få løst problemet. Det er viktig å huske de gjør så godt dem kan , går det ikke da går det ikke. I alt i alt anbefaler vi Phonero på det sterkeste å bruke dem som leverandør. Det som kan bli bedre er abo..å se mer inn i fremtiden...jeg ga noen tips hvordan det kan gjøres som vil gi hele bedriften et løft inn i privat markedet og bedriftsmarkedet hovedsaklig bedrift. Anbefales...

Svar fra Phonero
13.12.2022 12:03

Heisann Polar! Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss! Tilbakemeldinger som dine gjør at vi alltid blir bedre. At vi er gode til å lytte i alle ledd, fra kundeservice til ønsker på tjenestene vi tilbyr gjør oss bare bedre. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet :) Hilsen Christer, Phonero

Alltid lik regning fra Phonero

Omtale av  Grete A

Regningen fra telefonselskapene jeg har brukt gjennom tiden har alltid variert på en stor skala. Hos dere varierer prisen ikke, alltid det samme beløpet.

Svar fra Phonero
13.12.2022 11:30

Hei, Greta. Tusen takk for din tilbakemelding! Forutsigbarhet er veldig viktig, noe vi jobber veldig for. Portalen Din Bedrift lar deg se utvikling for hele bedriften og viser hvordan kostnadsutviklingen har vært. Har du kostnadsdeling hvor bedriften dekker noe og ansatt skal dekke resten? Da kan du også se utvikling, men holde kostnadene likt for bedriften til en hver tid. Slik løsning gjør at ansatte får økt frihet i å velge datapakker de selv vil, men bedriften betaler kun det faste beløpet, og med det holder kostnadene nede. Vi setter veldig pris på din tilbakemelding og er her hvis du skulle ha behov for hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero

God dekning og ingen nedetid, så langt

Omtale av  Anne M. O

Har ikke hatt noe problem med nedetid eller dårlig dekning

Svar fra Phonero
13.12.2022 12:10

Hei, Anne. Tusen takk for din tilbakemelding! God dekning er svært viktig. Derfor er vi stolte av at 2 av 3 nordmenn allerede har tilgang til 5G fra Telia. Ha en fin dag Hilsen Christer, Phonero

Godt fornøyd

Omtale av  Arve G

Til å stole på Leverer produkt som avtalt. God mobildekning. Grei pris.

Svar fra Phonero
22.12.2022 09:03

Tusen takk for en veldig fin omtale, Arve! Vi skal gjøre alt vi kan for at det fortsetter sånn 😊 Hilsen Dina i Phonero.

Troverdighet

Omtale av  Mohammed F

Phonero er beste leverandør til å behandle kundene med respektfulle, og en sikkert leverandør som man kan stole på. Grunnen til det at jeg har brukt flere bedrifter i tidligere, men aldri noen av de gamle leverandørene var 100% så sikker for å fulle med avtalen, men phonero er 100% er sikkert, derfor så stolt av phonero som mine mobil leverandøren. Mvh Mohammed F.

Svar fra Phonero
22.12.2022 09:04

Denne omtalen var helt fantastisk, tusen takk Mohammed! Vi er så glad for at du er kunden vår 😊 Hilsen Dina i Phonero.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

God kundeservice

Omtale av  Frublom

Etter å ha vært misfornøyd en stund med pris og abonnement, så fikk vi et godt tilbud for hele familien. Opplevde at kundeservice lyttet og endret seg.

Svar fra Phonero
22.12.2022 09:04

Tusen takk for en fin omtale 😊 Hilsen Dina i Phonero.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR